Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka cisterne za polijevanje
JP ELEKTROPRIVREDA BIH d.d. SARAJEVO
ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK UGLJA
"GRAČANICA" D.O.O.
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 566-1-1-1-65/14
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: JP ELEKTROPRIVREDA BIH d.d. SARAJEVO -
ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK UGLJA "GRAČANICA"
D.O.O.
Kontakt osoba: Mustajbegović Eldin
Adresa: HUMAC bb
Poštanski broj: 70240
Opština/Grad: Gornji Vakuf-Uskoplje
IDB/JIB: 4236108330005
Telefon: 030252495
Faks: 030252495
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao pod I.1
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I.1
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Javno preduzeće
I.5.b. Nivo: Federacija Bosne i Hercegovine
I.5.c. Djelatnost: Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I.6. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka cisterene za polijevanje
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka cisterne za polijevanje
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora
1
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
250.000,00
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
dato u tenderskoj dokumentaciji
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
dato u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
dato u tenderskoj dokumentljciiji
III.4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama
BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
dato u tenderskoj dokumentaciji
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbjediti/dostaviti zahtjev do 9.9.2014.
godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1 Iznos novčane naknade: 20,00
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum: 11.9.2014. Vrijeme: 11:00
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 11.9.2014. Vrijeme: 12:00
Mjesto: Humac bb, Gornji Vakuf-Uskoplje,sala kolegija
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Dostaviti zahtjev za izuzimanje tenderske dokumentacije sa
imenom i prezimeno kontakt osobe, kontakt telefonom,telefaksom
i e-mail adresom ponuđaća na fax 030-252-495.Tendersku
dokumentaciju ponuđaći mogu preuzeti lično na naznačenoj adresi
ili ista se može dostaviti elektronskim putem nakon dostavljanja
dokaza o izvršenoj uplati. Uplata naknade za tendersku
dokumentaciju se vrši na račun 1020170000009666 kod Union
banke Bugojnu.
(A-12518-14)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MIPEX-AUTO RS d.o.o. Banja Luka - ulica Miloša Crnjanskog broj 55 78000 Banja Luka
-
A.C.I. d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke br. 175 71000 Sarajevo
-
GRAĐEVINAR d.o.o. Novi Travnik - Stojkovići bb. 72290 Novi Travnik
-
LIV-S d.o.o. Visoko - Zanatski centar Sebilj 2, poslovni postor broj A 44 71300 Visoko
-
FIRE TRADE d.o.o. Srebrenik - ul. Meše Selimovića broj 10 75350 Srebrenik
-
ECO GROUP d.o.o. - Bulevar srpske vojske 17 78000 Banja Luka
-
EUROMODUS d.o.o. Laktaši - Svetosavska broj 221 78250 Laktaši
-
V-Z-ZAŠTITA d.o.o. Banja Luka - Put srpskih branilaca broj 15 H 78000 Banja Luka
-
VATROSPREM PROIZVODNJA d.o.o. Beograd - kružni Put Voždovački 125 11000 Beograd
-
EKO-EURO TIM d.o.o. Banja Luka - Krupa na Vrbasu bb 78101 Banja Luka