Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.09.2020. 16:18
(aukcija) Nabavka higijensko potrošnog materijala – Plastične kese
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
618-1-1-108-3-176/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200703820003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Nidžara Čosić
Adresa Trg Bosne i Hercegovine 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 284-524
Faks (033) 217-966
Elektronska pošta info@szzp.gov.ba
Internet adresa www.szzp.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
160547,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka higijensko potrošnog materijala – Plastične kese
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Detaljno opisano u tenderskoj dokumentaciji
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 19640000-4 | Kese i kesice za otpad iz polietilena |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljno opisano u tenderskoj dokumentaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Fco: Skladište Ugovornog organa, ul. Trg BiH br.1. Sarajevo
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljno opisano u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljno opisano u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
13.10.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.10.2020. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Zgrada Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, ul. Trg BiH br. 1, Sarajevo
Datum i vrijeme 23.10.2020. 10:30
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Nidžara Čosić
Adresa Trg Bosne i Hercegovine 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 707-832
Faks (033) 217-966
Elektronska pošta info@szzp.gov.ba
Internet adresa www.szzp.gov.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Mes d.o.o. Zenica - Roma II, Ul. Londža br. 138 72000 Zenica
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža
-
BIOTEGA d.o.o. Banja Luka - Ulica Sime Miljuša b.b. 78000 Banja Luka
-
VARIPLAST d.o.o. Gračanica - ul. Gračaničkih gazija br. 109. Etivaža 75320 Gračanica
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
SORS d.o.o. Banja Luka - Ulica Krajiških brigada broj 57 78000 Banja Luka
-
BALKAN KOP-ĐURĐEVAK doo Banja Luka - Potkozarje bb 78000 Banja Luka
-
Plastex d.o.o. Gračanica - Gračaničkih gazija bb 75320 Gračanica
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo