Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka lijekova, ortopedskih implantata, medicinskog cementa, sredstava za dezinfekciju, RTG filmova, dijagnostičkih sredstava (laboratorijski reagensi i dr.), medicinskog nekemijskog i hematološkog potrošnog materijala i potrošnog medicinskog materijala za sterilizaciju
Hrvatska-Biograd n/m: Razni lijekovi
2014/S 161-288549
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Specijalna bolnica za ortopediju Biograd n/m
10704055828
Zadarska 62
Služba(e) za kontakt: Specijalna bolnica za ortopediju Biograd na Moru
Na pažnju (osoba za kontakt): a) za nabavu ortopedskih implantanata i med. cementa: Zoran Zubak, dr. med. spec. ortoped, voditelj Odjela za operaciju s centralnom sterilizacijom, tel: +385 23206024; b) za nabavu lijekova i ostalog medicinskog potrošnog materijala: Danijela Jureško, mg. pharm., voditelj bolničke ljekarne, tel.: +385 23206064, e-mail: ljekarna@ortopedija-biograd.hr; c) za sva ostala pitanja vezano za ponudbenu dokumentaciju: Milena Milić, dipl. iur. zamjenik ravnatelja bolnice, tel.: +385 23206055, mob.: +385 989833315, e-mail: ortopedija-biograd@zg.htnet.hr
23210 Biograd n/m
HRVATSKA
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0039935
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Specijalna bolnica za ortopediju Biograd na Moru, Bolnička ljekarna, Zadarska 62, 23210 Biograd na Moru.
NUTS kod HR
33690000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 6 077 900 HRK
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: Grupa I – Lijekovi, prema 8 podgrupa33690000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 300 500 HRK
33690000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 541 000 HRK
33690000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 86 900 HRK
33690000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 82 500 HRK
33690000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 150 000 HRK
33690000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 884 000 HRK
33690000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 33 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Obvezni razlozi isključenja ponuditelja te dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje:
Svi dokazi sukladno čl. 67. do 74. Zakona o javnoj nabavi mogu se priložiti u izvorniku, u ovjerenoj ili neovjerenoj preslici i svi dokazi moraju biti na hrvatskom jeziku ili prevedeni na hrvatski jezik od strane ovlaštenog prevoditelja.
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave, temeljem članka 67. Zakona o javnoj nabavi:
1. Ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona („Narodne novine”, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.).
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke gospodarski subjekt u ponudi dostavlja izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Radi provjere okolnosti iz ove točke, ukoliko je potrebno, naručitelj će tijekom postupka javne nabave od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju. Ako nije u mogućnosti pribaviti spomenutu potvrdu, naručitelj će postupiti sukladno članku 67.stavak 5. Zakona o javnoj nabavi.
2.ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno s posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke gospodarski subjekt je dužan u ponudi dostaviti:
— potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave ili
— važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. ovog stavka ili
— izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smije biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedan dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta.
3. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi isključenja i uvjeti sposobnosti ponuditelja.
U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz ove točke (17.) utvrđuju se za sve članove zajednice ponuditelja pojedinačno.
Uvjeti pravne i poslovne sposobnosti ponuditelja te dokumenti kojima dokazuju sposobnost:
Svi dokazi sukladno čl. 67. do 74. Zakona o javnoj nabavi mogu se priložiti u izvorniku, u ovjerenoj ili neovjerenoj preslici i svi dokazi moraju biti na hrvatskom jeziku ili prevedeni na hrvatski jezik od strane ovlaštenog prevoditelja.
1. Ponuditelj mora dokazati svoj upis u poslovni, sudski (trgovački), obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Za dokazivanje sposobnosti potrebno je dostaviti odgovarajući izvod, a ako se on ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, može se dostaviti izjava s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod ili izjava ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave tj. dana slanja poziva za javno nadmetanje u Elektroničkom oglasniku javne nabave.
S ovim dokumentom gospodarski subjekt mora dokazati da je registriran za obavljanje predmeta nabave.
2. Dozvola za promet medicinskim proizvodima sukladno Zakonu o medicinskim proizvodima. Za utvrđivanje traženog dokaza ponuditelj je dužan priložiti dokaz/rješenje Agencije za lijekove i medicinske proizvode o upisu u očevidnik veleprodaja medicinskih proizvoda temeljem Zakona o medicinskim proizvodima za:
— pravne i fizičke osobe sa sjedištem u Republici Hrvatskoj koje obavljaju promet medicinskih proizvoda na veliko i
— pravne i fizičke osobe koje obavljaju djelatnost uvoza medicinskih proizvoda iz trećih zemalja i dokaz da proizvođač ima ovlaštenog zastupnika u EU-u, odnosno važeći akt sukladno Zakonu o medicinskim proizvodima,
— važeću potvrdu kojom potvrđuje da su ponuđeni medicinski proizvodi u skladu s važećim propisima te da za iste nema nikakvih ograničenja za stavljanje u promet, izdanu od Agencije za lijekove i medicinske proizvode sukladno Zakonu o medicinskim proizvodima
ili
— rješenje Agencije za lijekove i medicinske proizvode kojim se odobrava upis medicinskog/ih proizvoda u očevidnik medicinskih proizvoda ukoliko je medicinski proizvod koji se nudi upisan u očevidnik medicinskih proizvoda prije 01. srpnja 2013. godine temeljem Zakona o medicinskim proizvodima
ili
— dokaz da su ponuđeni medicinski proizvodi na tržištu sukladni Zakonu o medicinskim proizvodima i Pravilniku o bitnim zahtjevima, razvrstavanju, upisu medicinskog proizvoda u očevidnik medicinskih proizvoda te ocjenjivanju sukladnosti medicinskih proizvoda, da su označeni oznakom CE, te kao dokaz prilaže izjavu/potvrdu o sukladnosti proizvoda s određenim specifikacijama ili normama koju daje proizvođač. Na priloženim izjavama/potvrdama o sukladnosti mora biti jasno naznačeno na koju stavku iz obrasca troškovnik/specifikacije se ono odnosi.
S ovim dokumentom/ima gospodarski subjekt mora dokazati da je ovlašten za obavljanje predmeta nabave i da je ponuđena roba sukladna važećim propisima.
Svi dokazi sukladno čl. 67. do 74. Zakona o javnoj nabavi mogu se priložiti u izvorniku, u ovjerenoj ili neovjerenoj preslici i svi dokazi moraju biti na hrvatskom jeziku ili prevedeni na hrvatski jezik od strane ovlaštenog prevoditelja.
1. Za financijsku sposobnost:
1.a. Dokaz o bonitetu BON-1 odnosno odgovarajući financijski izvještaj čije je objavljivanje propisano u zemlji sjedišta gospodarskog subjekta za prethodno obračunsko razdoblje. Ovim dokumentom ponuditelj dokazuje svoje poslovanje za prethodnu godinu (2013. godinu), odnosno činjenicu da u toj godini nije poslovao s gubitkom. Dostavljeni dokaz mora imati ovjeru nadležne institucije koja izdaje taj dokument.
1.b. Dokaz o solventnosti - BON-2 ili SOL-2 ili jednakovrijedan dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija koji se odnosi na glavni račun ponuditelja, kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta. Ponuditelj mora dokazati da račun nije bio u blokadi u prethodnih 6 mjeseci do dana početka postupka javne nabave. Dokaz o solventnosti ne smije biti stariji od 30 dana od dana početka postupka javne nabave.
S ovim dokumentom/ima gospodarski subjekt mora dokazati da je u 2013. godini poslovao bez gubitka i da račun nije bio u blokadi.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Specijalna bolnica za ortopediju u Biogradu na Moru, u dvorani za sastanke na II. katu glavne bolničke zgrade.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
JZU Univerzitetski klinički centar Republike Srpske - Ulica dvanaest beba bb 78000 Banja Luka
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
Hercegovinalijek d.o.o. Mostar - Muje Pašića br.4 88000 Mostar
-
MGM FARM d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 97 72240 Kakanj
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
PHARMA - MAAC d.o.o. Sarajevo - Bačići broj 7 71000 Sarajevo
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
INTERPROMET d.o.o. Novi Grad - Ulica Kulska obala bb 79220 Novi Grad