Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka VJ kompleta
Hrvatska-Zagreb: Prijenosne videokamere
2014/S 166-296082
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Hrvatska radiotelevizija, javna ustanova
68419124305
Prisavlje 3
Služba(e) za kontakt: Odjel Javna nabava
Na pažnju (osoba za kontakt): Barbara Vlašić
10000 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 16342915
E-pošta: barbara.vlasic@hrt.hr
Telefaks: +385 16343831
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0040723
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: HRT, Prisavlje 3, Zagreb.
NUTS kod HR011
32333200
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 430 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Potvrda porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta ako se ne izdaje prethodno navedena potvrda ili izjava pod prisegom ili odgovarajuća izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjava s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda porezne uprave o stanju duga ili prethodno naveden jednakovrijedni dokument kao dokaz da je gospodarski subjekt ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe). Dokument ne smije biti stariji od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave.
Izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta, ili važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje prethodno navedeni izvod ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti ili izjava pod prisegom ili odgovarajuća izjava osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjava s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaju prethodno navedeni izvod ili jednakovrijedni dokument ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti kao dokaz da nad gospodarskim subjektom u svojstvu ponuditelja nije otvoren stečaj, da isti nije u postupku likvidacije i ostalo kako je navedeno u članku 68., stavak 1., točka 1. i 2. Zakona. Dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno ako se isti ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, izjava s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela kao dokaz da je ponuditelj upisan u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Popis značajnih istih ili sličnih ugovora o isporuci robe izvršenih u 2014. godini (godini u kojoj je započeo postupak javne nabave) i tijekom 3 godine koje prethode ovoj godini, u skladu s čl. 9. st. 4. Uredbe o načinu izrade i postupanju s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama (NN, 10/12), popraćen s najmanje jednom potvrdom o uredno izvršenom ugovoru. Potvrda mora sadržavati sljedeće podatke: 1. Predmet ugovora, 2. Naziv ugovornih strana, 3. Iznos ugovora, 4. Datum isporuke robe, 5. Navod o uredno ispunjenim ugovorima. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis sadrži ili mu se kao dokaz prilaže njegova potvrda, a u nedostatku iste, vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena.
Izjava ponuditelja da ima na raspolaganju barem jednog certificiranog stručnjaka od strane proizvođača programske podrške za montažu, popraćena odgovarajućom potvrdom proizvođača programske podrške za montažu.
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva:
Najmanje jedna potvrda.
Najmanje jedan certificirani stručnjak.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Soba 2.08b, II. kat, B30, HRT, Prisavlje 3, Zagreb.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AVC d.o.o.Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović broj 7 71000 Sarajevo
-
MACLINE d.o.o. Sarajevo - ul. Obala Maka Dizdara br. 3 71000 Centar
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
Imtec d.o.o. Sarajevo - Poslovna jedinica br. 10 Ilijaš - Bosanski put bb 71380 Ilijaš
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
ASPO RAIL d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 47 71000 Centar
-
Bond d.o.o. Banja Luka - Ulica Stevana Markovića broj 16 78000 Banja Luka
-
ELUR d.o.o. Kiseljak - Žrtava domovinskog rata 2. 71250 Kiseljak
-
PRINTEX d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Sušića broj 9 i 11 71000 Sarajevo
-
AGENCIJA KAMIR d.o.o. Široki Brijeg - Obilazna cesta 23 88220 Široki Brijeg
-
INGEL d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara do B11-PZC Stupine 45AP 75000 Tuzla