Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.10.2020. 12:34
(aukcija) Nabavka neurohirurškog potrošnog materijala za potrebe Službe operacionih sala Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1255-1-1-619-3-406/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Valentina Gordić
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 343-391
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
5
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Tender br: 01-2367-1/20 radi nabavke neurohirurškog potrošnog materijala za potrebe Službe operacionih sala
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Neurohirurški potrošni materijal za potrebe Službe operacionih sala Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
Dodatni predmet(i) | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sredstva tekuće poslovanja
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
5.11.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.11.2020. 09:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora, ul. Dvanaest beba bb,
Banja Luka (Lokacija Paprikovac, zgrada Ginekologije, kancelarija broj 23)
Datum i vrijeme 17.11.2020. 10:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno:naziv i adresa ugovornog organa,
naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 01-2367-1/20, naziv predmeta nabavke i naznaka:"NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA"
na adresu: Univerzitetski kinički centar Republike Srpske, ul. Dvanaest beba b.b. Ponude se predaju lično na protokol
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se do 17.11.2020. godine do 9 časova.
Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati. Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja
može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Univerzitetski klinički centar Republike Srpske ne snosi nikakve troškove
ponuđača u otvorenom postupku. Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme
prije sklapanja ugovora u skladu sa članom 69. Zakona
o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH" broj:39/14).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Neurohirurški potrošni materijal za potrebe Službe operacionih sala Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Titanijumske klipse za intrakranijalne aneurizme
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7500,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO - klinička apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.11.2020. 09:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.11.2020. 10:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Neurohirurški potrošni materijal za potrebe Službe operacionih sala Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Sistem za drenažu likvora
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
65000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO - klinička apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.11.2020. 09:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.11.2020. 10:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Neurohirurški potrošni materijal za potrebe Službe operacionih sala Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Cement za kranioplastiku
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2100,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO - klinička apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.11.2020. 09:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.11.2020. 10:00
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Neurohirurški potrošni materijal za potrebe Službe operacionih sala Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Zamjena za duru-sintetik dura
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7250,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO- klinička apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.11.2020. 09:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.11.2020. 10:00
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Neurohirurški potrošni materijal za potrebe Službe operacionih sala Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Hemostatska resorptivna mrežica od oksidovane regenerisane celuloze
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5400,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO - klinička apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.11.2020. 09:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 17.11.2020. 10:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
09.02.2021
Hemostatska resorptivna mrežica od oksidovane regenerisane celuloze
-
09.02.2021
-
09.02.2021
-
09.02.2021
-
09.02.2021