Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.11.2020. 16:18
(aukcija) Nabavka respiratora za ventilaciju odraslih i djece (9 kom) za potrebe KCUS-a
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
893-1-1-792-3-500/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Edina Gujic
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-520
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta amina.suko@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka respiratora za ventilaciju odraslih i djece (9 kom) za potrebe KCUS-a
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka respiratora za ventilaciju odraslih i djece (9 kom) za potrebe KCUS-a
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33100000-1 | Medicinska oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Definisano tenderskom dokumentacijom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
540000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Definisano tenderskom dokumentacijom
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Definisano tenderskom dokumentacijom
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
24.12.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 05.01.2021. 10:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto KCUS, Bolnička br.25 - Tehnički sektor- Sala za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 05.01.2021. 11:00
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Edina Gujic
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-337
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta edina.gujic@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name University Clinical Center Sarajevo
UIN 4200089110002
Contact person Edina Gujic
Address Bolnička 25
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 298-520
Fax number (033) 298-543
Email address amina.suko@kcus.ba
Website address www.kcus.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of respirators for ventilation of adults and children for the needs of KCUS
II 1.b. Description of the object of the contract
According to tender documentation
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 33100000-1 | Medical equipments |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
24.12.2020.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 5.1.2021. 10:30:00
Address and place KCUS, Bolnička No. 25 - Technical Sector
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDIETIK d.o.o. Banja Luka - Ulica Vojvode Pere Krece broj 12 78000 Banja Luka
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80I 71000 Novo Sarajevo
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
Polimedika d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Lipa broj 56 71000 Sarajevo
-
MPSLab d.o.o. Sarajevo - ul. Generala Mehmeda Alagića br.2 71000 Sarajevo
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
OLYMPUS BH d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Sušića br. 25 71000 Centar
-
AB MEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
Medichem d.o.o. Sarajevo - ul. Bugojanska broj 12 71000 Sarajevo
-
Rauche medical d.o.o. Mostar - Kralja Petra Krešimira IV (SPC Rondo) Lamela 2 A 88000 Mostar
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo