Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.12.2020. 14:20
Nabavka kancelarijskog materijala u 2021. godini
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
502-7-1-54-3-32/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPŠTINA MODRIČA
IDB/JIB 4400188080009
Kontakt osoba/Služba za kontakt Mirjana Goranović
Adresa Vidovdanska 1
Poštanski broj 74480 Modriča (sp bl)
Opština/Grad Modriča
Telefon (053) 810-511
Faks (053) 810-433
Elektronska pošta info@modrica.ba
Internet adresa www.modrica.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Modriča
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog materijala u 2021. godini
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kancelarijslog materijala za potrebe Opštinske uprave Modriča u 2021. godini.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30190000-7 | Razna kancelarijska oprema i potrepštine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
18000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Uslovi plaćanja 10,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
22.12.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.12.2020. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kao pod I 1, Opština Modriča, sala za sastanke u potkrovlju
Datum i vrijeme 22.12.2020. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
Mimens d.o.o. Lukavac, u likvidaciji - Armije BiH bb 75300 Lukavac
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
PULSE DESIGN d.o.o. Banja Luka - ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
FINEKS d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
TORPEDO VASOJEVIĆ DRAGAN s.p. - Aleja svetog Save bb, Banja Luka, Banja Luka 78101 Banja Luka
-
Pingi d.o.o. Sarajevo - Ul. Marka Marulića 19 71000 Sarajevo
-
Grafo-Komerc d.o.o. Banja Luka - Ulica vojvode Momčila broj 6 78000 Banja Luka
-
MISIJA d.o.o., Brčko - Uzunovića 14, lokal broj 3 76000 Brčko