Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.12.2020. 09:52
(HR) (izmjena) Nabavka pametnih prometnih rješenja upotrebom IKT – Projekt ZUM 4.0
Hrvatska-Zadar: Informacijski sustavi i poslužitelji
2020/S 249-620750
Ispravak
Obavijest o izmjenama ili dodatnim informacijama
Roba
(Dodatak Službenom listu Europske unije, 2020/S 225-552756)
Odjeljak I: Javni naručitelj/naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 09933651854
Poštanska adresa: Narodni trg 1
Mjesto: Zadar
NUTS kod: HR033 Zadarska županija
Poštanski broj: 23000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Josip Milić
E-pošta: javna.nabava@grad-zadar.hr
Telefon: +385 23208165
Telefaks: +385 23208198
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.grad-zadar.hr
Odjeljak II: Predmet
Nabava pametnih prometnih rješenja upotrebom IKT- Projekt ZUM 4.0
Predmet nabave jest nabava, isporuka i stavljanje u funkciju opreme i pametnih prometnih rješenja upotrebom IKT-a na lokacije Naručitelja i projektnih partnera, a kako bi se u sustav javnog prijevoza, te prometa u mirovanju uvele nove integrirane digitalne usluge kao i pripadajuće usluge instalacije i montaže opreme, kao i edukacije osoblja Naručitelja i projektnih partnera.Predmet nabave sastoji se od 5 glavnih osnovnih cjelina (podsustava):
1. sustav elektroničke naplate u javnom prijevozu,
2. sustav informiranja u prometu i javnom prijevozu,
3. sustav pametnog parkiranja,
4. centralni informacijski sustav,
5. web portal i mobilna aplikacije za pristup objedinjenim uslugama.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Odjeljak VII: Izmjene
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
VERSO d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda Kantardžića br. 3 71000 Centar
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
ENDAVA d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne broj 47C 71000 Sarajevo
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
Comtrade System Integration d.o.o. Beograd - Savski nasip 7 11070 Beograd 27
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
GIS soft d.o.o. Brčko distrikt - ul. Ive Andrića br. 4/2 76100 Brčko