Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.12.2020. 11:31
(aukcija) Nabavka tonera, ketridža, filmova i ribona za printere i štampače na nivou JP BH POŠTA d.o.o Sarajevo
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
238-1-1-701-3-214/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Odjeljenje za javne nabavke - Belma Resić, Tel/faks 033/252-805; 033/252
-813,e-mail: belma.resic@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka tonera ,ketridža, filomova i ribona za printere i štampače na nivou JP BH POŠTA d.o.o Sarajevo
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka tonera,ketridža,filomova i ribona za printere i štampače na nivou JP BH Pošta d.o.o Sarajevo
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
Dodatni predmet(i) | 30125110-5 | Toner za laserske štampače/faksimil uređaje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
iz vlastitih sredstava JP BH POŠTA d.o.o Sarajevo
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
7.2.1. Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje
djelatnosti koja je predmet javne nabavke
7.2.2. U svrhu dokazivanja profesionalne sposobnosti ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz:
a) o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj su registrovani ili da obezbijede
posebnu Izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je
u vezi sa predmetom nabavke; Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati. Dokazi koji se
dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
nije posebno navedena
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
7.3.1. Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđači trebaju ispuniti sljedeće minimalne uslove, a koji se
mogu potvrditi sa dokazima iz člana 48. i 49. Zakona o javnim nabavkama, a to su:
a) uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog Ugovora u posljednje tri godine čiji se karakter i kompleksnost odnose na
predloženi Ugovor.
b) dokazi za eventualno ponuđene ekvivalentne proizvode
7.3.2. Ocjena tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača će se izvršiti na osnovu slijedećih izjava i dokumenata
(dokaza) koje je ponuđač obavezan dostaviti:
a) Spisak izvršenih Ugovora po svakom LOT-u o isporučenim robama koji su predmet nabavke u posljednje tri godine od
dana obavještenje o nabavci ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno
počeo da radi prije manje od tri godine, koja sadrži minimalno jedan Ugovor za LOT 1 čija vrijednost iznosi najmanje
30.000,00 KM bez uračunatog PDV-a, minimalno jedan Ugovor za LOT 2 čija vrijednost iznosi najmanje 70.000,00 KM bez
uračunatog PDV-a i minimlno jedan Ugovor za LOT 3 čija vrijednost iznosi najmanje 20.000,00 KM bez uračunatog PDV-a.
Uz spisak izvršenih Ugovora ponuđač je dužan dostaviti potvrde – minimalno po jednu za LOT za koji dostavlja ponudu, koje
su u vezi sa spiskom isporučene robe, a koju daje druga Ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje obavezno sadrže: naziv
i sjedište Ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet Ugovora sa jasnom naznakom da se radi o, vrijednost Ugovora,
vrijeme i mjesto izvršenja Ugovora i navode o uredno izvršenim Ugovorima. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih
razloga ne može dobiti od Ugovorne strane koja nije Ugovorni organ, važi izjava ponuđača o uredno izvršenim Ugovorima,
uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede;
b) Ukoliko ponuđač nudi ekvivalentne artikle za LOT 1 i LOT 2 dužan je dostaviti izvještaj o testiranju kapaciteta ispisa u
skladu sa međunarodnim standardima ISO/IEC 19752:2004, ISO/IEC 19798:2007, odnosno ISO/IEC 24711:2007 za svaki
ponuđeni ekvivalentni artikal (kataloška oznaka ekvivalentnog artikla), kojim dokazuje da minimalni kapacitet ispisa svakog
ponuđenog ekvivalentnog artikla odgovara kapacitetu orginalnog artikla. Izveštaj o testiranju može biti izdan od proizvođača
ili ispitnog labaratorija akreditovanog za navedene standarde.
Umjesto navedenih izvještaja za ugovorni organ je prihvatljiv i dokumenat izdat od strane proizvođača iz kojeg se jasno vidi
koji ekvivalentni artikal (kataloška oznaka ekvivalentnog artikla) kvalitetom i produktivnošću odgovara originalnom artiklu.
Napomena:
Ukoliko proizvođač nije iz BiH ,dokumenti koje zahtijeva ugovorni organ u tački 7.3.2. pod b) ove tenderske dokumentacije
moraju biti prevedeni na jedan od službenih jezika u BiH. Neophodno je dostaviti zvaničan prijevod navedenih dokumenata
ovjeren od strane ovlaštenog sudskog tumača, u suprotnom će se ponude smatrati nepotpunom.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
14.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 25.01.2021. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Obala Kulina bana.8, 71000 Sarajevo
Datum i vrijeme 25.01.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT1- Nabavka tonera za HP uređaje
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka tonera za HP uređaje
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
2.950
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
62000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto sukcesivne isporuke robe koja su predmet nabavke je na paritetu DDP skladišta Kupca- na adresi Glavni poštanski
centar , Put života bb, 71000 Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 14.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 25.01.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 25.01.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT-2- Nabavka tonera za Lexmark uređaje
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka tonera za Lexmark uređaje
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
830
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
123000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto sukcesivne isporuke robe koja su predmet nabavke je na paritetu DDP skladišta Kupca- na adresi Glavni poštanski
centar , Put života bb, 71000 Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 14.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 25.01.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 25.01.2021. 12:15
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 3- Nabavka tonera ,ketridža,filmova i ribona za ostale uređaje-printere
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka tonera,ketridža,filmova i ribona za ostale uređaje-printere
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
III Ukupna količina ili obim ugovora
2943
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
45000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto sukcesivne isporuke robe koja su predmet nabavke je na paritetu DDP skladišta Kupca- na adresi Glavni poštanski
centar , Put života bb, 71000 Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 14.01.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 25.01.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 25.01.2021. 12:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka
-
17.05.2021
-
27.04.2021
Toneri, ketridži, filmovi i riboni za ostale uređaje-printere
-
16.04.2021
(odluka o izboru trećerangiranog ponuđača) Toner za LEXMARK uređaje
-
09.04.2021
-
16.03.2021
(izmjena) Toneri, ketridži, filmovi i riboni za ostale uređaje-printere
-
19.02.2021
Toneri, ketridži, filmovi i riboni za ostale uređaje-printere
-
19.02.2021
-
19.02.2021