Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.12.2020. 13:42
Nabavka materijala za higijenu za potrebe JZU Bolnica Sveti apostol Luka Doboj
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
704-1-1-554-3-123/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU BOLNICA "SVETI APOSTOL LUKA" DOBOJ
IDB/JIB 4400044160008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Branko Mišić
Adresa Pop Ljubina bb
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 241-213
Faks (053) 241-213
Elektronska pošta javne.nabavke@bolnicadoboj.com
Internet adresa www.bolnicadoboj.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Otvoreni postupak javne nabavke roba – materijal za higijenu za potrebe JZU Bolnica „Sveti apostol Luka“ Doboj.
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Materijal za higijenu.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39800000-0 | Proizvodi za čišćenje i poliranje |
Dodatni predmet(i) | 33771000-5 | Predmeti od papira za sanitarne potrebe |
Dodatni predmet(i) | 44411000-4 | Sanitarni proizvodi |
39137000-1 | Omekšivači vode |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
90000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
franko skladište Ugovornog organa na adresi Pop LJubina bb, Doboj.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Ugovorni organ neće prihvatiti ponudu u kojoj se zahtjeva avansno plaćanje roba navedenih u ovom pozivu. Rok
plaćanja u skladu sa Zakonom o rokovima izmirenja novčanih obaveza u poslovnim transakcijama („Službeni
glasnik Republike Srpske“, broj 31/18) ne može biti duži od 60 dana.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
a. Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjavu/potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje pravo ponuđača
da obavlja profesionalnu djelatnosti koja je predmet ove nabavke. Dokaz se dostavlja kao original ili kopija
ovjerena od strane nadležne institucije, s tim da datum ovjere dokumenta ne može biti stariji od 3 (tri) mjeseca
računajući od dana dostavljanja ponude.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
a. Potvrda banke o solventnosti – da račun ponuđača nije bio blokiran u poslednjih 6 mjeseci;
b. Bilans uspjeha za poslednju (2019.) godinu, ovjeren od strane ponuđača.
(Bilans uspjeha treba da bude pozitivan).
Ukoliko se kao ponuđač javlja fizičko lice, umjesto bilansa uspjeha se dostavaljaju poreske prijave, koja su
ekvivalent bilansu uspjeha za traženi period.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Fotografije proizvoda sa jasno vidljivom deklaracijom, sa koje se mogu pročitati karakteristike i
uporediti sa opisom robe iz Aneksa – Obrasca za cijenu ponude za stavke 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15,
16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 29, 30, 35, 37, 38, 39, 46, 47, 48, 49, 50, 51 i 52.
Dostaviti sliku proizvoda (sa jasno vidljivom deklaracijom) ovjerenu od strane ponuđača);
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok plaćanja izražen u broju dana 10,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
18.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.1.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto ul. Pop LJubina bb - U prostorijama Uprave JZU Bolnica "Sveti apostol
Luka" Doboj
Datum i vrijeme 18.1.2021. 12:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se preuzima isključivo preko Portala javnih nabavki BiH.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
Ortopedija International d.o.o. Sarajevo - ul. Salke Lagumdžije br. 12 71000 Sarajevo
-
SANITEKS d.d. Velika Kladuša - Tone Hrovata broj 2. 77230 Velika Kladuša
-
STEPMED d.o.o. Banja Luka - ulica I Krajiškog korpusa broj 136 78000 Banja Luka
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80I 71000 Novo Sarajevo
-
OMNIA-MEDIC d.o.o. Zenica - Bistua Nuova broj 10 72000 Zenica
-
UNIVERZAL-DO d.o.o. Doboj - ul. Svetog Save br. 79 74000 Doboj
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina