Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 31.12.2020. 12:36
(aukcija) Nabavka tahografskih kartica i sistema za personalizaciju, izdavanje i primjenu tahografskih kartica druge generacije (Smart tahografi)
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1110-1-1-84-3-100/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv AGENCIJA ZA IDENTIFIKACIONA DOKUMENTA, EVIDENCIJU I RAZMJENU
PODATAKA BIH
IDB/JIB 4402889700004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Slavica Vučić Vojnović
Adresa Ulica kralja Petra I Karađorđevića 83A
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 340-170
Faks (051) 340-180
Elektronska pošta slavica.vucic.vojnovic@iddeea.gov.ba
Internet adresa www.iddeea.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Tahografske kartice i sistem za personalizaciju, izdavanje i primjenu tahografskih kartica druge generacije
(Smart tahografi)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30162000-2 | Pametne kartice |
Dodatni predmet(i) | 30210000-4 | Mašine za obradu podataka (hardver) |
48000000-8 | Programski paketi i informacioni sistemi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
U skladu sa Tenderskom dokumentacijom.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1794871,79
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Banjaluka, Vuka Karadžića 6
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Šest mjeseci od dana zaključenja ugovora.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U skladu sa Tenderskom dokumentacijom.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa zahtjevom iz Tenderske dokumentacije.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa zahtjevima iz Tenderske dokumentacije.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa zahtjevima iz Tenderske dokumentacije.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
15.2.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 24.2.2021. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto ul. Kralja Petra I Karađorđevića 83A, Banjaluka
Datum i vrijeme 24.2.2021. 12:00
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name The Agency for Identification Documents, Registers and Data Exchange of
Bosnia and Herzegovina (IDDEEA)
UIN 4402889700004
Contact person Slavica Vučić Vojnović
Address Ulica kralja Petra I Karađorđevića 83A
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 340-170
Fax number (051) 340-180
Email address slavica.vucic.vojnovic@iddeea.gov.ba
Website address www.iddeea.gov.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of Tachograph Cards and System for Personalization, Issuance and Application of Second Generation
Tachograph Cards (Smart Tachographs).
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 30162000-2 | Smart cards |
Additional object(s) | 30210000-4 | Data-processing machines (hardware) |
48000000-8 | Software package and information systems |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Same as in the Tender Documentation.
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
15.2.2021.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 24.2.2021. 10:00:00
Address and place Street Kralja Petra I Karađorđevića 83A, 78 000 Banjaluka, Bosnia and
Herzegovina
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TELEGROUP d.o.o. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj broj 8 78000 Banja Luka
-
MRG Export-Import d.o.o. Banja Luka - Ulica Milana Radmana broj 16 78000 Banja Luka
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
GBG d.o.o. Sarajevo - ul. Dajanli Ibrahim bega br. 8 71000 Centar
-
InfoSys Bosanska Krupa d.o.o. - Šehidska bb 77240 Bosanska Krupa
-
DUOLIFT d.o.o. Banja Luka - Ulica Srđe Zlopogleđe broj 77 b 78000 Banja Luka
-
SARTORIUS LIBRA ELEKTRONIK d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska br. 30 71000 Sarajevo
-
Rebus d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića broj 1a 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
DSC d.o.o. Sarajevo - ul. Ante Fijamenga br. 14 B 71000 Novo Sarajevo
-
HALCOM d.o.o. Sarajevo - Fra Anđela Zvizdovića broj 1 71000 Sarajevo
-
UNIS Telekom d.d. Mostar - Dr. Ante Starčevića 50 88000 Mostar
-
29.03.2021
-
19.03.2021
-
16.02.2021