Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.01.2021. 14:25
(aukcija) Nabavka potrošnog materijala za komunikacijsku opremu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1161-1-1-316-3-1/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv DRŽAVNA AGENCIJA ZA ISTRAGE I ZAŠTITU
IDB/JIB 4403462520001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Olga Mičić
Adresa Nikole Tesle 59
Poštanski broj 71123 Istočno Sarajevo (sp bl)
Opština/Grad Istočno Novo Sarajevo (Istočno Sarajevo)
Telefon (057) 326-375
Faks (057) 342-799
Elektronska pošta omicic@sipa.gov.ba
Internet adresa www.sipa.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
42000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka potrošnog materijala za komunikacijsku opremu
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka potrošnog materijala za komunkacijsku opremu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 32500000-8 | Telekomunikaciona oprema i potrepštine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
prema tehničkoj specifkaciji iz tenderske dokumentacije
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Istočno Sarjevo, Nikole Tesle 59
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
25.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.1.2021. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
Datum i vrijeme 26.1.2021. 13:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuđači tendersku dokumentaciju preuzimaju u elektronskom sistemu javnih nabavki na adresi www.ejn.gov.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIS Telekom d.d. Mostar - Dr. Ante Starčevića 50 88000 Mostar
-
IBIS INSTRUMENTS d.o.o. Beograd - Tošin Bunar 272 11070 Beograd
-
UNATEL Bihać d.o.o. - Bihaćkih branilaca br. 108 77101 Bihać
-
Procescom d.o.o. Beograd - Bulevar Mihajla Pupina 115E 11000 Beograd
-
AX-SOLING d.o.o. Grude - GZ Pogana Vlaka - Poljanice 20 88340 Grude
-
Telemach BH d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 216 71210 Ilidža
-
SATTRAKT d.o.o. Sarajevo - ul. Ramiza Salčina br. 87 71000 Sarajevo
-
UNIbox d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne bb (poslovni centar ROBOT III sprat) 71000 Novo Sarajevo
-
VERSO d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda Kantardžića br. 3 71000 Centar
-
NIATEL d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga broj 12 A 71000 Sarajevo