Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.01.2021. 11:40
(izmjena aukcije) Nabavka hrane, pića i ostalih proizvoda
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
22766-1-1-46-8-1/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 22766-1-1-46-3-37/20
Datum objave obavještenja 25.12.2020.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UGOSTITELJSKI SERVIS VLADE REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4404396330006
Kontakt osoba Duška Amidžić
Adresa Nikole Pašića 42
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 310-568
Faks (051) 309-274
Elektronska pošta o.kunjadic@us.vladars.net
Internet adresa
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. mijenja se i glasi:
22.1.2021.
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:00
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto Nikole Pašića 42,Banja Luka
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:30
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 3 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 4 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 5 (VII,VIII,IX).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Prirodne i mineralne vode
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Kao u TD
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duvan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15981000-8 Mineralna voda
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
60000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kao u TD
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u TD
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 22.1.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Espresso,instant i tradicionalne kafe
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Kao u TD
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duvan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15861000-1 Kafa
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
29900,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kao u TD
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u TD
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 22.1.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:30
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Pekarski proizvodi
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Kao u TD
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duvan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15612500-6 Pekarski proizvodi
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
30000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kao u TD
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u TD
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 22.1.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:30
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Svježe voće, povrće i srodni proizvodi
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Kao u TD
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duvan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15300000-1 Voće, povrće i srodni proizvodi
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
80000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kao u TD
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u TD
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 22.1.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:30
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Riblje meso
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Kao u TD
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duvan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15119600-1 Riblje meso
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
50000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kao u TD
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u TD
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 22.1.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.1.2021. 12:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
Nital d.o.o. Zenica - Londža-Poslovni centar Roma 2 72000 Zenica
-
MONTAŽA-ENIM d.o.o. Tuzla - Lipnica, ul. Proleterskih brigada 6 75000 Tuzla
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo