Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.02.2021. 14:21

(aukcija) Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Opštinske uprave Opštine Novi Grad za period do 31.03.2021. godine

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 15.02.2021.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1241-7-1-21-3-12/21


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPŠTINA NOVI GRAD
IDB/JIB 4400764840006
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jadranka Vidović
Adresa Petra Kočića br. 2
Poštanski broj 79220 Novi Grad (sp bl)
Općina/Grad Novi Grad
Telefon (052) 720-900
Faks (052) 720-901
Elektronska pošta javne.nabavke@opstina-novigrad.com
Internet adresa www.opstina-novigrad.com

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Općinski nivo (RS),Novi Grad

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Kancelarijski materijal za potrebe Opštinske uprave Opštine Novi Grad za period do 31.03.2021. godine

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Opštinske uprave Opštine Novi Grad za period do 31.02.2021. godine prema
specifikaciji u Obrascu za cijenu ponude-Aneks 2

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30192000-1 Kancelarijske potrepštine


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Dato u TD

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1716,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Opštinska uprava Opštine Novi Grad, Petra Kočića 2.

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Isporuka kancelarijskog materijala će se vršiti kontinuirano po nalogu Naručioca do 31.03.2021. godine.

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Plaćanje će se vršiti na osnovu ispostavljene fakture u roku od 30 dana.

III 4. Ograničenja za učešće

U skladu sa članom 52. Zakona o javnim nabavkama BiH nema privrednih subjekata koji ne mogu učestvovati u ovom
postupku javne nabavke.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Da bi učestvovali u proceduri javnih nabavki ponuđači moraju da zadovoljavaju sljedeći uslov:
a)da su registrovani za obavljanje profesionalne djelatnosti koja je u vezi sa predmetom nabavke, u skladu sa članom 46.
Zakona

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

26.2.2021.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 26.02.2021. 09:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Opština Novi Grad, Petra Kočića br.2, kancelarija br. 45 (III sprat).
Datum i vrijeme 26.02.2021. 09:30

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: