Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.02.2021. 09:16
(HR) Nabavka komunalnog vozila s tri izmjenjive nadogradnje za odvojeno prikupljanje otpada, putem financijskog leasinga
Hrvatska-Dugo Selo: Usluge financijskog leasinga
2021/S 032-080058
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Dugoselski komunalni i poduzetnički centar doo
Nacionalni registracijski broj: 11993410316
Poštanska adresa: A. Mihanovića 1
Mjesto: Dugo Selo
NUTS kod: HR042 Zagrebačka županija
Poštanski broj: 10370
Država: Hrvatska
E-pošta: mirjana.perkovic@dugoselo.hr
Telefon: +385 12774264
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.dkpc.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0006014
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Stambeno i komunalno gospodarstvo i usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Nabava komunalnog vozila s tri izmjenjive nadogradnje za odvojeno prikupljanje otpada, putem financijskog leasinga
Referentni broj: JN-1/2021
II.1.2)Glavna CPV oznaka
66114000 Usluge financijskog leasinga
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Prilagođeno teretno vozilo za sakupljanje reciklažnog komunalnog otpada s fiksnim navlakačem. Pomičnom dizalicom – grabilicom na roto kontejneru i pomičnim samopodizačem, minimalne ukupne dopuštene mase od 26 t, putem fin. leasinga.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 990 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
66114000 Usluge financijskog leasinga
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR042 Zagrebačka županija
II.2.4)Opis nabave:
Prilagođeno teretno vozilo za sakupljanje reciklažnog komunalnog otpada s fiksnim navlakačem. Pomičnom dizalicom – grabilicom na roto kontejneru i pomičnim samopodizačem, minimalne ukupne dopuštene mase od 26 t, putem fin. leasinga.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 20
Kriterij troška - Naziv: Cijena / Ponder: 80
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 990 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 24
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Dokaz o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državni poslovnog nastana: izvadak o upisu, odobrenje za obavljanje poslovnog leasinga sukladno Zakonu o leasingu (NN 141/13). Izdavatelj dokaza je Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 19/03/2021
Lokalno vrijeme: 09:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Ponuda mora biti valjana do: 19/06/2021
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 19/03/2021
Lokalno vrijeme: 09:00
Mjesto:
Dugoselski komunalni i poduzetnički Centar doo, Dugo Selo, Ul. A. Mihanovića 1.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Žalba se izjavljuje u roku od 30 dana od dana: objave poziva na nadmetanje; objave obavijesti o ispravku; objave izmjene dokumentacije o nabavi; primitka odluke o odabiru ili o poništenju.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Službeni naziv: Grad Dugo Selo, stručni suradnik za poslove javne nabave
Mjesto: Dugo Selo
Država: Hrvatska
E-pošta: mirjana.perkovic@dugoselo.hr
Telefon: +385 12774264
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
11/02/2021
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
EUROMODUS d.o.o. Laktaši - Svetosavska broj 221 78250 Laktaši
-
ATRIKOD d.o.o. Kruševac - Slobodanke Petrović bb - Bivolje 37000 Kruševac
-
T&A Auto d.o.o. Visoko - Zanatski centar Sebilj 2 bb 71300 Visoko
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka
-
SV Company d.o.o. Trn, Laktaši - Ulica Obilićeva bb 78252 Laktaši
-
SLOGA d.o.o. Kozarska Dubica - Ulica Kralja Petra I Oslobodioca bb 79240 Kozarska Dubica
-
MANKO VELEMOTOR d.o.o. Sarajevo - Ul. Trešnje broj 62 71210 Ilidža
-
RESOR d.o.o. Gadžin Han - Miloša Obilića bb 18240 Gadžin Han
-
BUK construction & engineering DOO Bijeljina - Stefana Dečanskog 302 76300 Bijeljina
-
WINTEC d.o.o. Sarajevo - ul. Blagovac I broj 192 71320 Vogošća