Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.02.2021. 13:29
(aukcija) Nabavka građevinskog materijala
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1149-7-1-18-3-11/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JKP "VODOVOD I KANALIZACIJA" D.O.O. TUZLA
IDB/JIB 4209042590003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Amira Imamović
Adresa 2.Oktobar br.1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 369-855
Faks (035) 369-851
Elektronska pošta javna.nabava@viktuzla.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Tuzla
I 5.c. Djelatnost
Vodosnabdjevanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
40000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka građevinskog materijala
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka građevinskog materijala
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44100000-1 | Građevinski materijali i pridruženi artikli |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
40.000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
lokacija koju navede ugovorni organ prilikom poručivanja robe (područje grada Tuzla)
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
8.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.03.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto 2. oktobar br 1 Tuzla
Datum i vrijeme 11.03.2021. 11:15
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Amira Imamović
Adresa 2.Oktobar br.1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 369-855
Faks (035) 369-851
Elektronska pošta javna.nabava@viktuzla.ba
Internet adresa www.viktuzla.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Amira Imamović
Adresa 2.Oktobar br.1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 369-855
Faks (035) 369-851
Elektronska pošta javna.nabava@viktuzla.ba
Internet adresa www.viktuzla.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AB-Trans d.o.o. Tešanj - Ul. Patriotske lige broj 40 74260 Tešanj
-
TELEFONGRADNJA d.o.o. Kalesija - ul. Patriotske lige broj 5 75260 Kalesija
-
GRADIZ d.o.o. Sarajevo - ul. Halida Kajtaza br. 1 71000 Centar
-
E - BEGANOVIĆ d.o.o. Cazin - Generala Izeta Nanića bb 77220 Cazin
-
LIV ELEKTRONIK d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Novo Sarajevo
-
BRAĆA KARIĆ Zenica, d.o.o. - Ul. Zmaja od Bosne bb (Poslovna zona 1) 72000 Zenica
-
EKO-BeL d.o.o. Laktaši - Ulica Cara Dušana broj 84 78252 Laktaši
-
WELD MAG d.o.o. BRČKO DISTRIKT - ul.Bosne Srebrene bb 76000 Brčko
-
KOZARAPUTEVI d.o.o. Banja Luka - Tunjice bb 78000 Banja Luka
-
INGRUP d.o.o. Gornji Vakuf-Uskoplje - Vrbaska bb 70240 Gornji Vakuf
-
22.03.2021