Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.02.2021. 15:39
(aukcija) Nabavka tonera za štampače
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
807-7-1-13-3-13/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP "RAD" D.D. TEŠANJ
IDB/JIB 4218317600003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Ismet Vrabac
Adresa Trg žrtava 3. avgusta br. 2
Poštanski broj 74260 Tešanj (bhp sa)
Općina/Grad Tešanj
Telefon (032) 650-566
Faks (032) 650-428
Elektronska pošta ismet.v@rad-tesanj.ba
Internet adresa www.rad-tesanj.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Tešanj
I 5.c. Djelatnost
Vodosnabdjevanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
12565,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Toneri za štampače
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka originalnih tonera i tinti za štampače
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30125110-5 | Toner za laserske štampače/faksimil uređaje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
U skladu sa specifikacijom iz obrasca za cijenu ponude Aneks 3 tenderske dokumentacije
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JP "RAD" d.d. Tešanj, Trg žrtava 3. avgusta broj 2, Tešanj, skladište kupca
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Finasiranje iz sredstava ugovornog organa
III 4. Ograničenja za učešće
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
8.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 08.03.2021. 13:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JP "RAD" d.d. Tešanj, Trg žrtava 3. avgusta broj 2, Tešanj, Upravna zgrada
preduzeća, potkrovlje, kancelarija broj 3.2
Datum i vrijeme 08.03.2021. 13:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
MRG Export-Import d.o.o. Banja Luka - Ulica Milana Radmana broj 16 78000 Banja Luka
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
D.o.o. BSP Brčko - ul. Nikolaja Velimirovića br.6 76100 Brčko
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
MAX PAPIR Banja Luka d.o.o. - Ul. Braće Pantića broj 9 78000 Banja Luka
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
SOMEL d.o.o. Sarajevo - ul. Merhemića trg broj 10 71000 Sarajevo
-
greenTon d.o.o. Sarajevo - ul. Trg Heroja br.7 71000 Sarajevo