Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.02.2021. 09:33
(HR) Nabavka opeme za opremanje posjetiteljskog centra u Župi (ponovljeni postupak)
Hrvatska-Makarska: Multimedijska oprema
2021/S 040-097911
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Javna ustanova Park prirode Biokovo
Nacionalni registracijski broj: 63685777958
Poštanska adresa: Franjevački put 2/A
Mjesto: Makarska
NUTS kod: HR035 Splitsko-dalmatinska županija
Poštanski broj: 21300
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Nataša Batošić Joskić
E-pošta: natasa.batosic@pp-biokovo.hr
Telefon: +385 21616924
Telefaks: +385 21733017
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: http://www.pp-biokovo.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0007747
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Druga djelatnost: Park prirode
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Opremanje posjetiteljskog centra u Župi (ponovljeni postupak)
Referentni broj: E-MV br. 45/20-1
II.1.2)Glavna CPV oznaka
32322000 Multimedijska oprema
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Predmet ovog postupka javne nabave je opremanje posjetiteljskog centra u Župi što uključuje dobavu, izradu, isporuku, montažu, instaliranja, programiranje, razradu, integraciju sustava do pune funkcionalnosti, puštanje u rad i edukaciju te sve ostale aktivnosti tražene projektno-tehničkom dokumentacijom i troškovnikom za potpuno uređenje i opremanje interijera i likovnog postava, rasvjete, produkt dizajna, multimedije i softvera, maketarstva, grafike, foto videa i glazbe i grafičkog oblikovanja sukladno detaljnim opisima i količinama određenim u Troškovniku i projektno-tehničkoj dokumentaciji.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 5 749 238.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
32322000 Multimedijska oprema
48520000 Multimedijski programski paket
48211000 Programski paket za međupovezivanje aplikacijskih platformi
30230000 Računalna oprema
31500000 Rasvjetna oprema i električne svjetiljke
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR035 Splitsko-dalmatinska županija
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Sva oprema se treba isporučiti i postaviti na području, k.č. 424/2 ZGR i k.č.1444/6, k.o. HR-312053 Župa, u naselju Župa, smješteno na sjeveroistočnoj strani planine Biokovo, u Općini Zagvozd.
II.2.4)Opis nabave:
Predmet ovog postupka javne nabave je opremanje posjetiteljskog centra u Župi što uključuje dobavu, izradu, isporuku, montažu, instaliranja, programiranje, razradu, integraciju sustava do pune funkcionalnosti, puštanje u rad i edukaciju.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Specifično iskustvo stručnjaka 1 - za produkt dizajn, grafiku / Ponder: 25,00
Kriterij kvalitete - Naziv: Specifično iskustvo stručnjaka 3 - za multimediju i IT – Voditelj projektnog tima / Ponder: 15,00
Kriterij kvalitete - Naziv: Specifično iskustvo stručnjaka 5 za programiranje sustava upravljanja / Ponder: 10,00
Kriterij kvalitete - Naziv: Produljeno jamstvo za isporučenu opremu / Ponder: 15,00
Cijena - Ponder: 35,00
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 5 749 238.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 8
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Broj ili uputa na projekt:
Projekt „Novi Adrion bio je prijavljen na javni poziv za dostavu projektnih prijedloga „Promicanje održivog korištenja prirodne baštine u nacionalnim parkovima i parkovima prirode“ (referentni broj:
II.2.14)Dodatni podaci
Predmet ovog postupka javne nabave je opremanje posjetiteljskog centra u Župi što uključuje dobavu, izradu, isporuku, montažu, instaliranja, programiranje, razradu, integraciju sustava do pune funkcionalnosti, puštanje u rad i edukaciju te sve ostale aktivnosti tražene projektno-tehničkom dokumentacijom i troškovnikom za potpuno uređenje i opremanje interijera i likovnog postava, rasvjete, produ...
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Svaki gospodarski subjekt u ovom postupku javne nabave mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 4.1. gospodarski subjekt dužan je ispuniti ESPD obrazac kao sastavni dio ponude, i to:
Dio IV., Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti, točka 1) za sve gospodarske subjekte u ponudi.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Ugovor o javnoj nabavi robe mora se izvršavati sukladno zahtjevima i uvjetima utvrđenim tehničkim specifikacijama, projektno-tehničkoj dokumentaciji i zahtjevima iz ove Dokumentacije o nabavi.
Uvjeti za izvršenje ugovora su navedeni u prijedlogu ugovora, koji čini prilog dokumentacije o nabavi.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Obveza navođenja imena i stručnih kvalifikacija osoblja zaduženog za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 05/04/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 05/04/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
Mjesto:
Franjevački put 2/A, HR-21300 Makarska.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Žalba se izjavljuje u roku od deset (10) dana, od dana:
1.objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne,
Informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj navedenoj fazi postupka gubi pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka na prethodnu fazu.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: https://dkom.hr/
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
23/02/2021
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
FACIT d.o.o. Sarajevo - ul. Dr. Kasima Begića br.23 71210 Ilidža
-
KONICA MINOLTA POSLOVNA RJEŠENJA BH D.O.O. - ul. Azize Šaćirbegović broj 1 71000 Sarajevo
-
Hidraulika Hukić d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. M.Trifunovića Uče br. 36 75000 Tuzla
-
A&V Oprema d.o.o. Sarajevo - ul. Mujkanovića broj 2-a 71000 Sarajevo
-
IMTEC d.o.o.Sarajevo - PJ BR. 4 Ilijaš - BOSANSKI PUT bb 71380 Ilijaš
-
AM SUPPORT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br.14 71210 Ilidža
-
IMTEC d.o.o. Sarajevo POSLOVNA JEDINICA BR.3 Ilijaš - Bosanski put bb 71380 Ilijaš
-
AVC d.o.o.Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović broj 7 71000 Sarajevo
-
TELEGROUP d.o.o. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj broj 8 78000 Banja Luka
-
TELEGROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića broj 1 71000 Sarajevo
-
DISTI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke br. 2 71000 Sarajevo