Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 26.02.2021. 09:33

(HR) Nabavka opeme za opremanje posjetiteljskog centra u Župi (ponovljeni postupak)

Izvor: Official Journal of the European Union, 26.02.2021.

Hrvatska-Makarska: Multimedijska oprema

2021/S 040-097911

Obavijest o nadmetanju

Roba

Pravna osnova:

Direktiva 2014/24/EU

Odjeljak I: Javni naručitelj

I.1)Naziv i adrese

Službeni naziv: Javna ustanova Park prirode Biokovo
Nacionalni registracijski broj: 63685777958
Poštanska adresa: Franjevački put 2/A
Mjesto: Makarska
NUTS kod: HR035 Splitsko-dalmatinska županija
Poštanski broj: 21300
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Nataša Batošić Joskić
E-pošta: natasa.batosic@pp-biokovo.hr
Telefon: +385 21616924
Telefaks: +385 21733017
Internetska(-e) adresa(-e): 
Glavna adresa: http://www.pp-biokovo.hr

I.3)Komunikacija

Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0007747

Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

I.4)Vrsta javnog naručitelja

Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava

I.5)Glavna djelatnost

Druga djelatnost: Park prirode

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave

II.1.1)Naziv:

Opremanje posjetiteljskog centra u Župi (ponovljeni postupak)

Referentni broj: E-MV br. 45/20-1

II.1.2)Glavna CPV oznaka

32322000 Multimedijska oprema

II.1.3)Vrsta ugovora

Roba

II.1.4)Kratak opis:

Predmet ovog postupka javne nabave je opremanje posjetiteljskog centra u Župi što uključuje dobavu, izradu, isporuku, montažu, instaliranja, programiranje, razradu, integraciju sustava do pune funkcionalnosti, puštanje u rad i edukaciju te sve ostale aktivnosti tražene projektno-tehničkom dokumentacijom i troškovnikom za potpuno uređenje i opremanje interijera i likovnog postava, rasvjete, produkt dizajna, multimedije i softvera, maketarstva, grafike, foto videa i glazbe i grafičkog oblikovanja sukladno detaljnim opisima i količinama određenim u Troškovniku i projektno-tehničkoj dokumentaciji.

II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 5 749 238.00 HRK

II.1.6)Podaci o grupama

Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne

II.2)Opis

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

32322000 Multimedijska oprema

48520000 Multimedijski programski paket

48211000 Programski paket za međupovezivanje aplikacijskih platformi

30230000 Računalna oprema

31500000 Rasvjetna oprema i električne svjetiljke

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR035 Splitsko-dalmatinska županija

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja: 

Sva oprema se treba isporučiti i postaviti na području, k.č. 424/2 ZGR i k.č.1444/6, k.o. HR-312053 Župa, u naselju Župa, smješteno na sjeveroistočnoj strani planine Biokovo, u Općini Zagvozd.

II.2.4)Opis nabave:

Predmet ovog postupka javne nabave je opremanje posjetiteljskog centra u Župi što uključuje dobavu, izradu, isporuku, montažu, instaliranja, programiranje, razradu, integraciju sustava do pune funkcionalnosti, puštanje u rad i edukaciju.

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Specifično iskustvo stručnjaka 1 - za produkt dizajn, grafiku / Ponder: 25,00

Kriterij kvalitete - Naziv: Specifično iskustvo stručnjaka 3 - za multimediju i IT – Voditelj projektnog tima / Ponder: 15,00

Kriterij kvalitete - Naziv: Specifično iskustvo stručnjaka 5 za programiranje sustava upravljanja / Ponder: 10,00

Kriterij kvalitete - Naziv: Produljeno jamstvo za isporučenu opremu / Ponder: 15,00

Cijena - Ponder: 35,00

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 5 749 238.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 8

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da

Broj ili uputa na projekt: 

Projekt „Novi Adrion bio je prijavljen na javni poziv za dostavu projektnih prijedloga „Promicanje održivog korištenja prirodne baštine u nacionalnim parkovima i parkovima prirode“ (referentni broj:

II.2.14)Dodatni podaci

Predmet ovog postupka javne nabave je opremanje posjetiteljskog centra u Župi što uključuje dobavu, izradu, isporuku, montažu, instaliranja, programiranje, razradu, integraciju sustava do pune funkcionalnosti, puštanje u rad i edukaciju te sve ostale aktivnosti tražene projektno-tehničkom dokumentacijom i troškovnikom za potpuno uređenje i opremanje interijera i likovnog postava, rasvjete, produ...

Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti sudjelovanja

III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre

Popis i kratki opis uvjeta: 

Svaki gospodarski subjekt u ovom postupku javne nabave mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 4.1. gospodarski subjekt dužan je ispuniti ESPD obrazac kao sastavni dio ponude, i to:

Dio IV., Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti, točka 1) za sve gospodarske subjekte u ponudi.

III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost

Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi

III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost

Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi

III.2)Uvjeti povezani s ugovorom

III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:

Ugovor o javnoj nabavi robe mora se izvršavati sukladno zahtjevima i uvjetima utvrđenim tehničkim specifikacijama, projektno-tehničkoj dokumentaciji i zahtjevima iz ove Dokumentacije o nabavi.

Uvjeti za izvršenje ugovora su navedeni u prijedlogu ugovora, koji čini prilog dokumentacije o nabavi.

III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora

Obveza navođenja imena i stručnih kvalifikacija osoblja zaduženog za izvršenje ugovora

Odjeljak IV: Postupak

IV.1)Opis

IV.1.1)Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave

IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)

Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne

IV.2)Administrativni podaci

IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

Datum: 05/04/2021

Lokalno vrijeme: 12:00

IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima

IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:

Hrvatski

IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude

Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)

IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda

Datum: 05/04/2021

Lokalno vrijeme: 12:00

Mjesto: 

Franjevački put 2/A, HR-21300 Makarska.

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima

Ova nabava će se ponavljati.: ne

VI.3)Dodatni podaci:

VI.4)Postupci pravne zaštite

VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite

Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr

VI.4.3)Postupak pravne zaštite

Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite: 

Žalba se izjavljuje u roku od deset (10) dana, od dana:

1.objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,

2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,

3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,

4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne,

Informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda

5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj navedenoj fazi postupka gubi pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka na prethodnu fazu.

VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite

Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: https://dkom.hr/

VI.5)Datum slanja ove obavijesti:

23/02/2021

  

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: