Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.03.2021. 16:17
(izmjena aukcije) Nabavka tonera (ketridža/ribona) za printere i štampače na nivou JP BH POŠTA d.o.o. Sarajevo
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
238-1-1-79-8-43/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 238-1-1-79-3-25/21
Datum objave obavještenja 17.2.2021.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba Odjeljenje za javne nabavke - Kenan Breko, Tel.:+387 33 252 876, Fax br. +387
33 252 813, e-mail adresa: kenan.breko@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak V ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE dodaje se i glasi:
Ovim obavještenjem usaglašavamo tekst tenderske dokumentacije i nacrta ugovora
U TD, pod 6.1.3, umjesto:
rok za isporuku robe je do 90 (devedeset) kalendarskih dana od dana obostrano potpisanog ugovora, uz obaveznu naznaku
kontakt osobe odgovorne za prijem robe
treba da stoji:
Rok za isporuku robe je 10 (deset) kalendarskih dana od dana obostrano potpisanog ugovora, uz obaveznu naznaku kontakt
osobe odgovorne za prijem robe.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MRG Export-Import d.o.o. Banja Luka - Ulica Milana Radmana broj 16 78000 Banja Luka
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
Unibans d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga broj 12 71000 Sarajevo
-
EURO - IVEKS d.o.o. Brčko distrikt BiH - Branislava Nušića br. 15 76000 Brčko
-
MP Sistemi d.o.o. Ljubljana - Brnčičeva ul.21 1231 Ljubljana
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
GLAS SRPSKI - TRGOVINA a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 93 78101 Banja Luka
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko