Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.03.2021. 09:19
(izmjena) Nabavka aplikativnog softvera bez naknade sa uslugom iznajmljivanja i održavanja softvera
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
765-1-2-101-8-82/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 765-1-2-101-3-76/21
Datum objave obavještenja 1.3.2021.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU "DOM ZDRAVLJA U BANJOJ LUCI"
IDB/JIB 4400802010004
Kontakt osoba Jelena Višekruna
Adresa Sime Matavulja bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 216-808
Faks (051) 216-808
Elektronska pošta odsjeknabavke@domzdravljabanjaluka.com
Internet adresa www.domzdravljabanjaluka.com
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. mijenja se i glasi:
22.3.2021.
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 22.3.2021. 13:00
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto U prostorijama ugovornog organa, adresa Sime Matavulja bb Banja Luka
Datum i vrijeme 22.3.2021. 13:30
Odjeljak V mijenja se i glasi:
01-622;
Ispravka Aneksa 2 i Aneksa 3 koji je u prilogu TD
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 3 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 4 (VII,VIII,IX).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Aplikativni softver za timove porodine medicine i podršku u prevenciji i ranom otkrivanju masovnih nezaraznih bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Aplikativni softver za timove porodine medicine i podršku u prevenciji i ranom otkrivanju masovnih nezaraznih bolesti
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 72267100-0 Održavanje softvera za informacionu tehnologiju
III Ukupna količina ili obim ugovora
kako je navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
54000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište Ugovornog organa
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 22.3.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.3.2021. 13:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.3.2021. 13:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Aplikativni softver ua ambulantama za specijalističke konsultacije iz pedijatrije, ginekologije i radiološke i ultrazvučne
dijagnostike
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Aplikativni softver ua ambulantama za specijalističke konsultacije iz pedijatrije, ginekologije i radiološke i ultrazvučne
dijagnostike
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 72267100-0 Održavanje softvera za informacionu tehnologiju
III Ukupna količina ili obim ugovora
kako je navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
24000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište Ugovornog organa
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 22.3.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.3.2021. 13:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.3.2021. 13:30
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Aplikativni softver za Službu hitne medicinske pomoći
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Aplikativni softver za Službu hitne medicinske pomoći
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 72267100-0 Održavanje softvera za informacionu tehnologiju
III Ukupna količina ili obim ugovora
kako je navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10800,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište Ugovornog organa
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 22.3.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.3.2021. 13:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.3.2021. 13:30
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Aplikativni softver za naručivanje pacijenata putem interneta-eČekaonica
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Aplikativni softver za naručivanje pacijenata putem interneta-eČekaonica
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 72267100-0 Održavanje softvera za informacionu tehnologiju
III Ukupna količina ili obim ugovora
kako je navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
14700,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
IV Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište Ugovornog organa
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 22.3.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.3.2021. 13:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.3.2021. 13:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
INFO STUDIO d.o.o. Sarajevo - ul. Mehmeda Spahe br. 26 71000 Centar
-
TIMOS d.o.o. Sarajevo - ul.Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
Delta elektronik d.o.o. Subotica - Bore Stankovića 7/26 24000 Subotica
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
PlumSoft d.o.o. - ul. Dr. Fetaha Bećirbegovića broj 1 71000 Sarajevo
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
OCEAN d.o.o. Travnik - ulica Centar I faza III lamela I ( PP u prizemlju br. bb ) 72270 Travnik
-
SOFT-NIRVANA d.o.o. Laktaši - Ulica Mladena Stojanovića bb 78000 Laktaši