Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 31.03.2021. 08:05
(aukcija) Nabavka kancelarijskog materijala
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
422-1-1-53-3-30/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA NOVI GRAD SARAJEVO
IDB/JIB 4200422060000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Zlatka Pločo
Adresa Bulevar Meše Selimovića 97
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 291-247
Faks (033) 291-247
Elektronska pošta javnenabavke@novigradsarajevo.ba
Internet adresa www.novigradsarajevo.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Sarajevo Novi Grad
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
213675,21
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka kancelarijskog materijala
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Dat u T.D.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30192000-1 | Kancelarijske potrepštine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
213.675,21 KM
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zgrada Općine Novi Grad Sarajevo, ul. Bulevar Meše Selimovića 97, Sarajevo.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u T.D.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Data u T.D.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Data u T.D.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
19.4.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.04.2021. 13:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Bulevar Meše Selimovića 97, Općina Novi Grad Sarajevo
Datum i vrijeme 20.04.2021. 14:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ECOTON d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Novo Sarajevo
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
Unibans d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga broj 12 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
SOMEL d.o.o. Sarajevo - ul. Merhemića trg broj 10 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
IC ŠTAMPARIJA MOSTAR d.o.o. Mostar - Karadžozbegova br. 1 88104 Mostar
-
15.06.2021
-
03.05.2021