Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 14.05.2021. 10:26

(poništenje poziva) Nabavka Backup sistema (HW i SW)

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 14.05.2021.

OBAVJEŠTENJE O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE

848-1-1-52-4-41/21


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPĆINA CENTAR SARAJEVO
IDB/JIB 4200650440009
Kontakt osoba Amina Čamdžija
Adresa Mis Irbina 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-394
Faks (033) 562-400
Elektronska pošta javnenabavke@centar.ba
Internet adresa www.centar.ba

I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 2.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 2.b. Nivo

Općinski nivo (FBIH),Sarajevo Centar

I 2.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 3. Zajednička nabavka

Ne

I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka Backup sistema (HW i SW)

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka Backup sistema (HW i SW)

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30210000-4 Mašine za obradu podataka (hardware)


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

kao u td

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

kao u td

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

kao u td

ODJELJAK III: POSTUPAK


III 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

III 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

III 2.a. Potkriteriji

R.br. Naziv Učešće
1 Cijena 70,00 %
2 Rok isporuke 30,00 %

III 3. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?

Ne

III 4. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

III 6. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?

Ne

ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA

Dokazivi razlozi koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne
nabavke:
Postupak javne nabavke Backup sistema (HW i SW), putem otvorenog postupka, otkazuje se u skladu sa članom 69. stav (3),
zbog dokazanih razloga koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja
postupka javne nabavke. Naime, nakon većeg broja zahtjeva za pojašnjenjem tenderske dokumentacije za predmetnu
nabavku, ukazala se potreba za usaglašavanje iste, kao i situacije izazvane pandemijom Coronavirusa, odnosno nedovoljnog
priliva sredstava za ove namjene u Budžetu Općine Centar Sarajevo za 2021.godinu. Ugovorni organ će nakon prestanka
navedenih razloga, razmotriti mogućnosti ponovnog pokretanja postupka za nabavku Back sistema (HW i SW).

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Datum poništenja

28.4.2021.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: