Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 02.06.2021. 14:57

(poništenje poziva) Nabavka tonera i punjenja za pisače, fax aparate i aparate za kopiranje, tiskanice, obrasci, djelovodnici, zapisnici i ostali tiskani materijal, uredski materijal

Izvor: Akta.ba, 27.05.2021.

Na temelju članka 19. stavka 1. i članka 20. stavka 2. Zakona o Vladi Hercegbosanske županije („Narodne novine Hercegbosanske županije", broj: 2/96.) i članka 69. Zakona o javnim nabavama BiH ("Službeni glasnik Bosne i Hercegovine", broj: 39/14.) Vlada Hercegbosanske županije na sjednici održanoj dana 27. svibnja 2021. godine, donosi

 

ODLUKU

o poništenju postupka javne nabave

 

Članak 1.

Poništava se otvoreni postupak zajedničke javne nabave robe tonera i punjenja za pisače, fax. aparate i aparate za kopiranje, tiskanica, obrazaca, djelovodnika, zapisnika i ostalog tiskanog materijala i uredskog materijala za sve korisnike Proračuna Hercegbosanske županije, objavljenog na Porlalu javnih nabava, broj obavještenja: 1152-1-1-1-3-1/20 od 8. siječnja 2020. godine.

 

Članak 2.

Ova Odluka će se objaviti na web stranici Vlade Hercegbosanske županije www.vladahbz.com i ista će se dostaviti svim ponuditeljima koji su sudjelovali u otvorenom postupku javne nabave robe tonera i punjenja za pisače, fax. aparate i aparate za kopiranje, tiskanica, obrazaca, djelovodnika, zapisnika i ostalog tiskanog materijala i uredskog materijala za sve korisnike Proračuna Hercegbosanske županije, sukladno članku 71. stavak 2. Zakona o javnim nabavama.

 

Članak 3.

Za izvršenje ove Odluke zadužuju se i ovlašćuje tajnik Vlade Hercegbosanske županije.

 

Obrazloženje

Dana 11. lipnja 2019. godine između svih korisnika Proračuna Hercegbosanske županije zaldjučen je Sporazum o provedbi zajedničkih javnih nabava broj: 01-02-86-1/19. kojima se određuje i ovlašćuje Vlada Hercegbosanske županije da zastupa sve sudionike u postupcima zajedničkih javnih nabava. Sporazum je potpisan za provedbu zajedničke javne nabave za razdoblje od jedne godine. Postupak provedbe zajedničke javne nabave za potrebe korisnika Proračuna Hercegbosanske županije u 2019. godine pokrenut je Odlukom Vlade hercegbosanske županije, broj: 01-02-86-2/19. od 18. lipnja 2019. godine. Sukladno gore navedenom, a za potrebe predmetnog postupka Vlada Hercegbosanske županije je Odlukom, broj: 01-02-86-3/19 od 4. srpnja 2019. godine imenovala Povjerenstvo za provedbu zajedničkih javnih nabava robe, toneri i punjenja za printere, faks aparate i aparate za kopiranje tiskanica, obrazaea, djelovodnika, zapisnika i ostalog tiskanog materijala i uredskog materijala za korisnike proračuna Hercegbosanske županije, potpisnike Sporazuma o provođenju zajedničkih javnih nabava (u daljem tekstu: Povjerenstvo).

 

Zajednička javna nabava podijeljena je u tri lota:

LOT l - nabava tonera i punjenja za printere, faks aparata i aparata za kopiranje

LOT 2 - nabava tiskanica, obrazaca, djelovodnika, zapisnika i ostalog tiskanog materijala

LOT 3 - nabava uredskog materijal.

 

Obavijest o nabavi objavljena je na portalu E-nabave, broj: 1152-1-1-1-3-1/20. od 8.1.2020. godine. Rok za dostavljanje ponuda bio je 24.2.2020. godine u 12,00 sati, a javno otvaranje ponuda isti dan u 12,30 sati.

Međutim, zbog pandemije novog korona virusa COVID-19, te u vezi s tim donesenih preporuka Agencije za javne nabave, postupak je obustavljen do nastupanja okolnosti koje će omogućiti njegov nastavak. Postupak je nastavljen dana 18.5.2020. godine, o čemu je sačinjena i objavljena obavijest na portalu e-Nabave broj: 1152-1-1-1-3-6/20. od 18.5.2020. godine.

Novi rok za dostavljanje ponuda bio je 5.6.2020. godine u 12,00 sati, a javno otvaranje ponuda isti dan u 12,30 sati Također, nova obavijesti o nabavi objavljena je i u „Službenom glasniku BiH", broj: 28/20. od 22.5.2020. godine. Povjerenstvo je sukladno Tenderskoj dokumentaciji izvršilo javno otvaranje ponuda dana 5.6.2020. godine u 12.30 sati u prostorijama Ugovornog tijela. Povjerenstvo je dana 8.6.2020. godine na sjednici izvršilo pregled, ocjenu i vrednovanje s\ih ponuda pri čemu je utvrdilo da su sve ponude uredne, potpune i da sadrže sve elemente propisane Tenderskom dokumentacijom, Člankom 10. stavak 2. Pravilnika o uvjetima i načinu korištenja e-aukcije ("Službeni glasnik BiH", broj: 66/16), propisano je: "Od 01.01.2020. godine ugovorna tijela su dužna za sve postupke javne nabave iz članka 1. stavak (1) ovog pravilnika, kod kojili se koristi najniža cijena kao kriterij za dodjelu ugovora, predvidjeti provođenje e-aukcije u sustavu e-Nabave."

Slijedom navedenog, Po\jerenstvo je u predmetnom postupku javne nabave robe za sva tri lota - toneri i punjenja za printere, fax aparate i aparate za kopiranje, tiskanica, obrazaca, djelovodnika, zapisnika i ostalog tiskanog materijala i uredskog materijala zakazalo e-aukciju na portalu javnih nabava, na dan 9.7.2020. godine.

Nakon završetka e-aukcije, s portala e-Nabave preuzeto je izvješće o tijeku i završetku e-aukcije, temeljem kojeg je Povjerenstvo sačinilo rang listu s konačnim cijenama ponuda i predložilo najpovoljnije ponuditelje:

-           Za LOT 1 - nabava tonera i punjenja za printere, fax aparate i aparate za kopiranje: Informatički centar d.o.o. Livno,

-           Za LOT 2 - nabava tiskanica, obrazaea, djelovodnika, zapisnika i ostalog tiskanog materijala: List d.0.0. Livno,

-           Za LOT 3 - Uredski materijal: Tena d.0.0. Tomislavgrad.

 

Sporazum o provedbi zajedničkih javnih nabava broj: 01-02-86-1/19. je potpisan dana 11. lipnja 2019. godine za nabave za razdoblje od jedne godine. Kako Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u postupku javne nabave robe toneri i punjenja za printere, faks aparate i aparate za kopiranje tiskanica, obrazaca, djelovodnika, zapisnika i ostalog tiskanog materijala i uredskog materijala za sve korisnike Proračuna Hercegbosanske županije nije donesena u 2020. godini, a Sporazum o provedbi zajedničkih javnih nabava broj: 01-02-86-1/19. je istekao, Vlada Hercegbosanske županije odlučila je poništiti postupak javne nabave o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u postupku javne nabave robe toneri i punjenja za printere, faks aparate i aparate za kopiranje tiskanica, obrazaca, djelovodnika, zapisnika i ostalog tiskanog materijala i uredskog materijala za korisnike Proračuna Hercegbosanske županije.

 

Iz navedenog gore i primjenom članka 69. Zakona o javnim nabavama, odlučeno je kao u izreci ovog Rješenja.

 

Pouka o pravnom lijeku:

Protiv ove Odluke može se uložiti Žalba Uredu za razmatranje žalbi putem Stručnih službi Vlade Hercegbosanske županije, najkasnije u roku od deset (10) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se podnosi u dovoljnom broju primjeraka, a koji ne može biti manji od tri.

 

Broj: 01-02-86-6/19

Livno, 27. svibnja 2021. godine

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: