Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.06.2021. 12:37
(aukcija) Nabavka kompjutera i kompjuterske opreme
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1348-1-1-28-3-24/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MEMORIJALNI CENTAR SREBRENICA-POTOČARI SPOMEN OBILJEŽJE I MEZARJE
ZA ŽRTVE GENOCIDA IZ 1995. GODINE
IDB/JIB 4402797840004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Mirnes Zahirović
Adresa Potočari bb
Poštanski broj 75430 Srebrenica (sp bl)
Općina/Grad Srebrenica
Telefon (056) 991-943
Faks (056) 991-941
Elektronska pošta info@srebrenicamemorial.org
Internet adresa www.srebrenicamemorial.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Kompjuteri i kompjuterska oprema
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Javna nabavka kompjutera i kompjuterske opreme - otvoreni postupak
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
Dodatni predmet(i) | 30230000-0 | Kompjuterska oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje u roku od 30 dana od dana isporuke robe.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Zahtjevaju se: Potvrda o registraciji, ID broj i PDV broj (član 46. Zakona o JN)
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Izjava u skladu sa članom 47. i dokazi da računi ponuđača nisu blokirani u zadnjih 6 mjeseci. Detaljno navedeno u Tenderskoj
dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Ponuđena roba mora odgovarati minimalnim tehničkim zahtjevima navedenim u tehničkoj specifikaciji, obavezno se
dostavljaju dokazi (katalog, brošura ili tehnička dokumentacija) u skladu sa članom 49- Zakona o JN.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
21.7.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.07.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Memorijalni centar Srebrenica-Potočari Spomen obilježje i mezarje za žrtve
genocida iz 1995. godine, Potočari b.b. 75 430 Srebrenica
Datum i vrijeme 21.07.2021. 11:15
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Dodatna pitanja i pojašnjenja preko portala JN.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Desktop računari (all in one)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka desktop računara (all in one) za potrebe Memorijalnog centra Srebrenica-Potočari
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30230000-0 | Kompjuterska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
11.000,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
11000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
90 dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Memorijalni centar Srebrenica-Potočari Spomen obilježje i mezarje za žrtve
genocida iz 1995. godine, Srebrenica, Potočari b.b. 75 430 Srebrenica
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 21.07.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.07.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 21.07.2021. 11:15
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Laptopi i druga kompjuterska oprema
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka laptopa i druge kompjuterske opreme kroz otvoreni postupak
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30230000-0 | Kompjuterska oprema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
10.000,00
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
90 dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Memorijalni centar Srebrenica-Potočari Spomen obilježje i mezarje za žrtve
genocida iz 1995. godine, Potočari b.b., 75 430 Srebrenica
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 21.07.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.07.2021. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 21.07.2021. 11:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka
-
Emado d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović broj 112 71000 Sarajevo
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
01.09.2021
-
01.09.2021