Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 23.07.2021. 13:25

(aukcija) Nabavka namirnica za restoran društvene ishrane

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 23.07.2021.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

215-1-1-95-3-71/21



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv ZP "HIDROELEKTRANE NA VRBASU" A.D. MRKONJI GRAD
IDB/JIB 4401195230004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Svjetlana Galić
Adresa Ul. Svetog Save br. 13
Poštanski broj 70260 Mrkonjić Grad (sp)
Opština/Grad Mrkonjić Grad
Telefon (050) 225-317
Faks (050) 211-352
Elektronska pošta s.tica@henavrbasu.com
Internet adresa www.henavrbasu.com

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Električna energija

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

1 Godina(e)

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

195000,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Namirnice za restoran društvene ishrane

II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Namirnice za restoran društvene ishrane

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duvan i srodni proizvodi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Skladište HE "Bočac" Surjan bb, Mrkonjić Grad

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

DA - Pravo ponuđača na obavljanje profesionalne djelatnosti koja je u vezi sa predmetom nabavke, u skladu sa
članom 46. Zakona.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

DA -
a) Da je ponuđač u poslednje 2 (dvije) godine od obavještenja o nabavci izvršio jedan posao koji je u vezi sa
predmetom nabavke ukupne vrijednosti u visini procijenjene vrijednosti nabavke.
b)
1) Ponuđač treba da ima na raspolaganju odgovarajuće transportno vozilo za isporuku namirnica sa rashladnim
uređajima koji imaju adekvatni temperaturni režim. Navedena obaveza se odnosi na namirnice koje zahtjevaju
isporuku sa hladnim lancem.
2) Rješenje Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srpske o upisu u centralni
registar objekata koji posluju hranom ili dokument izdat prema važećim propisima zemlje sjedišta ponuđača/
zemlje u kojoj je registrovan ponuđač.
e) Ponuđač treba da:
1) Zadovoljava određene standarde obezbjeđenja kvaliteta.
2) Dostavi dokaz o uspostavljanju sistema za obezbjeđenje kvaliteta hrane u skladu sa propisima o hrani od
proizvođača mlijeka, mliječnih proizvoda, svježeg mesa, svježe ribe, zamrznutog povrća i suhomesnatih
proizvoda od proizvođača čija se roba nudi.
f) Ponuđači su dužni da dostave izjavu o prihvatanju postupka kontrole kvaliteta namirnica (mikrobiološka i
hemijska ispitivanja).

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

11.8.2021.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 13.8.2021. 11:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Ul. Svetog Save, br.13, 70260 Mrkonjić Grad
Datum i vrijeme 13.8.2021. 12:00

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: