Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.03.2015. 13:06
(izmjena) Nabavka širokočelne opreme (Oprema mehanizovanog širokočelnog kompleksa za podzemnu eksploataciju uglja u ZD RMU Kakanj)
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
967-1-1-76-8-11/15
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 967-1-1-76-3-3/15
Datum objave obavještenja 24.2.2015.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG
UGLJA "KAKANJ" D.O.O.
IDB/JIB 4218055050007
Kontakt osoba Irma Dajdžić
Adresa Alije Izetbegovića 17
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 552-530
Faks (032) 552-530
Elektronska pošta rmu.kasper@gmail.com
Internet adresa www.rmukakanj.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 6. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 24.3.2015. 12:00:00
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 24.3.2015. 13:00:00
Adresa i mjesto Vilsonovo šetalište 15,71000 Sarajevo, sala 430, IV sprat
Mijenja se INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY (III 4.,IV).
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name ZD RMU Kakanj
UIN 4218055050007
Contact person Irma Dajdžić
Address Alije Izetbegovića 17
Postal code 72240 Kakanj (bhp sa)
Municipality/City Kakanj
Telephone (032) 552-530
Fax number (032) 552-530
Email address rmu.kasper@gmail.com
Website address www.rmukakanj.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in Annex A – Address for obtaining tender documents
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Exploration and extraction of coal and other solid fuels
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of mechanized equipment for underground exploitation of complex coal mines
II 1.b. Description of the object of the contract
Procurement of mechanized equipment for underground exploitation of complex coal mines
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 43100000-4 Mining equipment
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As per Technical specification from Tender documentations
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
10.3.2015.
III 2.c. The fee for the tender documents
Yes
III 2.c-1. Amount
15,34 EUR
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 24.3.2015. 12:00:00
Address and place Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protocol
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Date and place of bids opening
Date: 24.03.2015.
Time: 13:00
Address and place Sarajevo, Vilsonovo šetalište 15, Room 145 Bidders outside Bosnia and
Herzegovina will pay for tender of Tender documentation through Vakufska banka d.d. Sarajevo BIC/SWIFT VAKUBA22,
account No: 1601060000004629 in favor of company JP EP BiH - (Tender documentation No: ZDR IO 02-5-19/14-V2. By
paying you are required to state clause "All costs bears Orderer".
Bidders in Bosnia and Herzegovina to pay through bank Sparkasse Bank d.d. to account No:
1990490176075902 in favor of JP EP BiH- tender documentations render, tender documentations No:ZDR IO 02-5-19/14-V2
ANNEX A
I 2. Address for obtaining tender documents
Contact person Irma Dajdžić
Address Vilsonovo šetalište 15
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 751-775
Fax (033) 751-759
Email address i.dajdzic@elektroprivreda.ba
Website
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar
-
PRIM ELEKTRO d.o.o. - Vuka Karadžića broj 17. 71126 Istočno Sarajevo
-
Minel Transformatori a.d. Ripanj - U RESTRUKTURIRANJU - Put za koloniju 24 11234 Ripanj
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
KONČAR-PEX d.o.o. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
INELEX d.o.o. Sarajevo - ul. Rudija Alvadža broj 137 71000 Sarajevo
-
COMMERCE ENGINEERING d.o.o. Mostar - Trg Ivana Krndelja broj 36. 88000 Mostar