Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.06.2022. 15:50
(aukcija) Nabavka robe za potrebe kantine
1101-7-1-53-3-45/22
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" D.O.O. KUPRES
IDB/JIB 4281038670003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Ines Ivković
Adresa Splitska bb
Poštanski broj 80320 Kupres (hp mo)
Općina/Grad Kupres (FBiH)
Telefon (034) 274-801
Faks (034) 274-800
Elektronička pošta info@hbsume.ba
Internet adresa www.hbsume.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Županijska razina,Kanton 10
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuditelja sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
45000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabava roba za potrebe kantine u Direkciji Društva ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" D.O.O. KUPRES
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabava roba za potrebe kantine u Direkciji Društva ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" D.O.O. KUPRES
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15000000-8 | Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi |
Dodatni predmet(i) | 15860000-4 | Kava, čaj i srodni proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sukladno TD
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Sukladno TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Sukladno TD
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Sukladno TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Sukladno TD
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
20.6.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 20.06.2022. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" D.O.O. KUPRES DIREKCIJA DRUŠTVA
Datum i vrijeme 20.06.2022. 12:10
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT1. Nabava robe za potrebe kantine
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
čajevi, gazirana i negazirana pića, mlijeko, ugostiteljski šećer, šećer kocka
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15321000-4 | Voćni sokovi |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Trajanje okvirnog sporazuma do 2 godine
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
30000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Direkcija Društva ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" D.O.O. KUPRES 4. (četvrti) kat Ugovornog tijela.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 20.06.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.06.2022. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 20.06.2022. 12:10
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT2. Nabava kave za potrebe kantine
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabava mljevene kave, instant kave, espresso kave
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15861000-1 | Kava |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Trajanje okvirnog sporazuma do 2 godine
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
15000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Direkcija Društva ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" D.O.O. KUPRES 4. (četvrti) kat Ugovornog tijela
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 20.06.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.06.2022. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 20.06.2022. 12:10
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
Nital d.o.o. Zenica - Londža-Poslovni centar Roma 2 72000 Zenica
-
MONTAŽA-ENIM d.o.o. Tuzla - Lipnica, ul. Proleterskih brigada 6 75000 Tuzla
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo