Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.06.2022. 13:52
(poništenje aukcije) Nabavka sitnog inventara
BOSNA I HERCEGOVINA
SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE
INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE
SARAJEVO
Broj: JN01-16-11-45-/5/22 Datum:07.06.2022.godine
Na osnovu člana 69. stav (1] tačka (a] i člana 70. st. [1], (4) i (6] Zakona o javnim nabavkama [„Službeni glasnik BiH", broj 39/14), člana 12. stav (5) i [7) Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine br. 01-02-1-216/19 od 31.01.2019. godine, Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine br. 01-02-1-216-2/19 od 18.06.2020. godine i Pravilnika o izmjenama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine br. 01-02-1-216-5/19 od 01.07.2021. godine, na Preporuku Komisije za javne nabavke br. JN01-16-11-45-14/22 od 02.06.2022. godine, u postupku javne nabavke sitnog inventara za ugostiteljstvo, direktor Službe, uz saglasnost oba zamjenika, donosi
ODLUKU
O PONIŠTENJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE
Član 1.
Poništava se postupak javne nabavke sitnog inventara za ugostiteljstvo, iz razloga što nije dostavljena nijedna ponuda u određenom krajnjem roku - član 69. stav [2] tačka a] Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14).
Član 2.
Za izvršenje ove Odluke zadužuju se i ovlašćuju Odsjek za provođenje postupaka javnih nabavki i Odsjek za ugostiteljstvo.
Član 3.
Ova odluka objavit će se na web-stranici Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, www.szzp.gov.ba, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je Posebnom Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke br. JN01-16-11-45-3/22 od 06.04.2022. godine.
Javna nabavka je provedena putem Konkurentskog postupka.
Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a iznosi 21.320,51 KM.
Tenderska dokumentacija i Obavještenje o nabavci br. 618-7-1-44-3-118/22 od 10.05.2022. godine, su objavljeni na Portalu javnih nabavki.
Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem o imenovanju Komisije za javne nabavke br. 01-16-11-265/22 od dana 02.02.2022. godine.
Komisija za javne nabavke je dana 02.06.2022. godine, dostavila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponude JNO01-16-45-13/22 i Preporuku o poništenju postupka, br. JN01-16-11-45-14/22 u postupku javne nabavke sitnog inventara za ugostiteljstvo.
U postupku, po Zapisniku, je utvrđeno da je Komisija za javne nabavke blagovremeno i pravilno orgamzovala otvaranje ponuda, o čemu je sačinila odgovarajući Zapisnik u kojima je utvrđeno da nije dostavljena nijedna ponuda u određenom krajnjem roku.
U postupku ocjene provedenog postupka, direktor Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu koji b. eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.
U postupku je utvrđeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je Preporuka o poništenju postupka nabavke data u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Naime, u postupku predmetne nabavke nesumnjivo je utvrđeno da nije dostavljena
nijedna ponuda u određenom krajnjem roku, čime su se stekli zakonski uslovi za poništenje postupka javne nabavke.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 69. stav (2) tačka a) Zakona o javnim nabavkama Odluke BiH ("SIužbeni g»asnik ВiН", broj 39/14], odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
Direktor: Dragan Šojić
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SPRIND d.d. Rajlovac-Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
MESNA INDUSTRIJA RAKITNO d.o.o. Posušje - Malucanovići 1 88240 Posušje
-
Samostalni poljoprivredni proizvođać vl. AHMETAŠEVIĆ MIRSADA Lukavac - Sarajevska 10 75300 Lukavac
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
REDEX Banovići d.o.o. - ul. 10. Septembar br. 88 A 75290 Banovići
-
DŽANANOVIĆ TRANSPORT d.o.o. Zenica - ul. ZAVNOBiH-a broj 88 72000 Zenica
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
Noćko Komerc d.o.o. Živinice - ul. Toplička br.2, naselje Ciljuge 75270 Živinice
-
11.05.2022