Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 01.06.2015. 12:05
Nabavka rezervnih dijelova za postrojenje HET-2
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1387-1-1-123-3-48/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZAVISNO PREDUZEĆE "HIDROELEKTRANE NA TREBIŠNJICI" AD TREBINJE
IDB/JIB 4401355020001
Kontakt osoba Krunić Veselin, dip.maš.inž., telefon: 059/278-330, E-mail:
nabavke@het.ba, faks: 059/225-021
Adresa Obala Luke Vukalovića br. 2
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 260-213
Faks (059) 260-782
Elektronska pošta het@het.ba
Internet adresa www.het.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Rezervni dijelovi za postrojenje HET-2
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Neophodni rezervni dijelovi za nesmetano funkcionisanje agregata na HET-2
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 31720000-9 | Elektromehanička oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
50000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Pogon HET-2, Trebinje,RS/BiH
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
90 (devedeset) dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
22.6.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
20,00 KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.6.2015. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 23.6.2015. 12:00:00
Adresa i mjesto Obala Luke Vukalovića br. 2, 89101 Trebinje, mali amfiteatar
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom od 07:00 do 15:00 časova, počev od dana
objavljivanja obavještenja na Portalu javnih nabavki do 22.06.2015. godine.
Tenderska dokumentacija se otprema najkasnije u roku od 3 (tri) dana, računajući od dana prijema pismenog
zahtjeva ponuđača za preuzimanje tenderske dokumentacije, uz navođenje predmeta i broja nabavke, kao i dokaza o
uplati za preuzimanje tenderske dokumentacije, na jedan načina koje zahtjeva ponuđač - Lično kod ugovornog organa
u kancelariji broj 89, putem pošte, putem elektronske pošte u zaštićenom, nepromjenjivom obliku.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije se plaća iznos od 20,00 KM. Ovaj iznos pokriva samo stvarne troškove
papira, štampanja, umnožavanja, za nosač podataka i slanja tenderske dokumentacije ponuđačima.
Uplate vršiti na žiro račun Ugovornog organa broj 562-008-00000313-37; Razvojna banka Jugoistočne evrope;
Filijala Trebinje. Za ponuđače iz inostranstva: Intermediary Bank BiC; DEUTDEFF; DEUTSCHE BANK FRANKFURT;
Account with institution BIC 936 2419 00 NOBIBA 22; Nova Banka a.d. Bijeljina; Beneficiary Customer; HET Trebinje,
Bosnia and Herzegovina; Acc. No. 54010-09-004811 IBAN BA39 5550 0900 0048 1182. Iznos uplate je 10,23 EUR.
Zainteresovani ponuđači imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju, prije nego što je otkupe. Uvid će se
omogućiti svakom ponuđaču koji podnese pismeni zahtjev, na jedan od sljedećih načina koji zahtjeva ponuđač:
- U prostorijama ugovornog organa, kancelarija broj 89,
- Dostavljanjem putem preporučene pošiljke sa povratnicom i
- Dostavljanjem putem elektronske pošte u zaštićenom, nepromjenjivom obliku.
Dostavljanje tenderske dokumentacije na uvid ne znači da je ponuđač otkupio tendersku dokumentaciju za učešće u
predmetnom postupku nabavke, te se neće smatrati učesnikom u postupku dok istu ne otkupi.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Veselin Krunić, tel: 059/278-330, Ilija Ignjatić, tel:059/278-210
Adresa Obala Luke Vukalovića br. 2
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 278-330
Faks (059) 225-021
Elektronska pošta nabavke@het.ba
Internet adresa www.het.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar
-
KONČAR-GIM d.d. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
CENTAR DIZEL MOTORA d.o.o. Prijedor - Aleja Kozarskog odreda bb 79101 Prijedor
-
ELEKTROREMONT DOO SUBOTICA - Ivana Meštrovića 2 24000 Subotica
-
BNT HIDRAULIKA D.D. Novi Travnik-U STEČAJU - Mehmeda Spahe 1 72290 Novi Travnik
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
West Balkans Machinery d.o.o. Beograd - Autoput 22, p. fah 113 11080 Beograd
-
EnergoBos ILJIN d.o.o. Sarajevo - ul. Vilsonovo Šetalište br. 9 71000 Sarajevo
-
24.08.2015
-
31.07.2015