Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.06.2022. 10:21
(aukcija) Nabavka rezervnih dijelova za održavanje sistema daljinskog grijanja i mjerne sonde za uređaj za mjerenje KGH parametara
893-7-1-362-3-301/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Rifet Kožljak
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-520
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta amina.suko@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka rezervnih dijelova za održavanje sistema daljinskog grijanja i mjerne sonde za uređaj za mjerenje KGH parametara
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka rezervnih dijelova za održavanje sistema daljinskog grijanja i mjerne sonde za uređaj za mjerenje KGH
parametara“ u skladu sa zahtjevima tenderske dokumentacije.
Postupak nabavke je podjeljen na 2 (dva) LOT-a i to:
LOT 1 Nabavka i isporuka rezervnih dijelova za potrebe održavanja sistema daljinskog grijanja
LOT 2 Nabavka i isporuka mjerne sonde za uređaj za mjerenje KGH parametara proizvođača TESTO
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
Dodatni predmet(i) | 39715200-9 | Oprema za grijanje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 4. Ograničenja za učešće
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
30.6.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 01.07.2022. 09:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Bolnička br. 25, 71 000 Sarajevo, sala Tehničkog sektora
Datum i vrijeme 01.07.2022. 10:00
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Rifet Kožljak
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-276
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta rifet.kozljak@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka i isporuka rezervnih dijelova za potrebe održavanja sistema daljinskog grijanja
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka rezervnih dijelova za potrebe održavanja sistema daljinskog grijanja
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39715200-9 | Oprema za grijanje |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
26000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Definisano tenderskom dokumentacijom
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Definisano tenderskom dokumentacijom
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 30.06.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 01.07.2022. 09:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 01.07.2022. 10:00
X Dodatne informacije
Definisano tenderskom dokumentacijom
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka i isporuka mjerne sonde za uređaj za mjerenje KGH parametara proizvođača TESTO
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka mjerne sonde za uređaj za mjerenje KGH parametara proizvođača TESTO
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39715200-9 | Oprema za grijanje |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
6000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Definisano tenderskom dokumentacijom
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Definisano tenderskom dokumentacijom
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 30.06.2022.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 01.07.2022. 09:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 01.07.2022. 10:00
X Dodatne informacije
Definisano tenderskom dokumentacijom
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
Design office d.o.o. Banja Luka, u likvidaciji - Ulica Pave Radana broj 2 78000 Banja Luka
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo