Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.06.2022. 09:11
(HR) Nabavka Oracle licenci i pripadajućih usluga
Hrvatska-Zagreb: Programski paketi i informacijski sustavi
2022/S 117-331716
Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/25/EU
Odjeljak I: Naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Hrvatska elektroprivreda d.d.
Nacionalni registracijski broj: 28921978587
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 37
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR Hrvatska
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: info_nabava@hep.hr
Telefon: +385 16322613
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.hep.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2022/S+0F5-0024192
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.6)Glavna djelatnost
Električna energija
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Oracle licence i pripadajuće usluge
Referentni broj: DD-V-6/22-D2
II.1.2)Glavna CPV oznaka
48000000 Programski paketi i informacijski sustavi
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Predmet nabave je dokup Oracle liceni s ciljem ostvarenja licenčne usklađenosti pri realizaciji aktivnosti projekata koji su bazirani na Oracle tehnologiji te profesionalne usluge Oracle certificiranih stručnjaka kao podrške pri realizaciji
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 18 000 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
48000000 Programski paketi i informacijski sustavi
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR0 Hrvatska
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Mjesto isporuke robe i pružanja usluge je HRVATSKA ELEKTROPRIVREDA – dioničko društvo, Sektor za informacijsko-komunikacijske tehnologije, Ulica grada Vukovara 37,10000 Zagreb
II.2.4)Opis nabave:
Predmet nabave je dokup Oracle liceni s ciljem ostvarenja licenčne usklađenosti pri realizaciji aktivnosti projekata koji su bazirani na Oracle tehnologiji te profesionalne usluge Oracle certificiranih stručnjaka kao podrške pri realizaciji
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Broj stručnjaka s dodatnim važečim certifikatima / Ponder: 10%
Cijena - Ponder: 90%
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 18 000 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 24
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
UPIS U REGISTAR
Gospodarski subjekti mora biti upisan u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja sposobnosti iz ove točke DON-a odgovori se upisuju u rubrike ESPD obrasca za koje se informacije traže u dijelu IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, Odjeljak A. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti.
Naručitelj će, osim ako već ne posjeduje te dokumente, prije donošenja odluke u postupku javne nabave od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 (pet) dana, dostavi ažurirane popratne dokumente radi provjere informacija navedenih u ESPD pri čemu se sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz točke 4.1.1. dokazuje:
- izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s nekoliko gospodarskih subjekata
Predviđeni najveći broj sudionika u okvirnom sporazumu: 3
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 21/07/2022
Lokalno vrijeme: 09:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 4 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 21/07/2022
Lokalno vrijeme: 09:00
Mjesto:
Zagreb, Ulica grada Vukovara 37
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
Prihvaćaju se elektronički računi
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
15/06/2022
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
POINT COMPUTERS d.o.o. Sarajevo - ul. Husrefa Redžića broj 8 71000 Sarajevo
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
Iskraemeco Sarajevo d.o.o. - ul. Hifzi Bjelevca br. 13 71210 Ilidža
-
SAP West Balkans d.o.o. Beograd - Omladinskih brigada 88b Airport City 1500 11070 Novi Beograd
-
ODAVIĆ d.o.o. Trebinje - Vojvode Sinđelića S-4 89101 Trebinje
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
Atos IT Solutions and Services d.o.o. Beograd - Pariske komune 22 11070 Novi Beograd