Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 22.06.2022. 11:46

(pregovarački postupak​) Nabavka obrazaca naljepnice za vizu (viza stikeri) - I faza

Izvor: Akta.ba, 20.06.2022.

BOSNA I HERCEGOVINA

Ministarstvo vanjskih poslova

 

PREGOVARAČKI POSTUPAK BEZ OBJAVE OBAVJEŠTENJA O NABAVCI

 

Nabavka obrazaca naljepnice za vizu (viza stikeri) -1 FAZA

 

Sarajevo, jun 2022. Godine

 

 

Broj: 09/2-16-8-22887-2/22

Sarajevo, 17.06.2022.godine

 

1 POZIV ZA DOSTAVLJANJE ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE

Ovim pozivom za dostavljanje zahtjeva za učešće, objavljenim na našoj internet stranici www.mvp.gov.ba dana, 20.06.2022. godine, pozivate se da dostavite Zahtjev za učešće u pregovaračkom postupku bez objave obavještenja o nabavci obrazaca naljepnice za vizu (viza stikeri) za potrebe Ministarstva inostranih poslova BiH. Ovaj poziv je objavljen na web portalu ugovornog organa.

 

1.1       PRVA FAZA - PRETKVALIFIKACIJA

 

1.1.1.    Kandidati podnose zahtjeve za učešće na način i u formi koju nalaže ugovorni organ. Ugovorni organ pregleda zahtjeve za učešće koji su pristigli od kandidata u skladu sa odredbama čl. 44. do 49. Zakona o javnim nabavkama i potvrđuje da li su kandidati kompetentni, pouzdani i sposobni za izvršenje ugovora uzimajući u obzir:

 

a)         ličnu situaciju kandidata,

 

b)         sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti.

 

1.1.2.    Ugovorni organ o fazi pretkvalifikacije sastavlja zapisnik u koji unosi sve bitne činjenice i donosi Odluku o rezultatima pretkvalifikacije, te istu skupa sa zapisnikom dostavlja kandidatima. Zahtjevi dostavljeni nakon isteka roka koji je odredio ugovorni organ vraćaju se kandidatima neotvoreni.

 

1.2       DRUGA FAZA - POZIV ZA PODNOŠENJE POČETNIH PONUDA I PREGOVARANJE

 

1.2.1.    Ugovorni organ šalje Poziv za dostavljanje početnih ponuda samo onim kandidatima koji su zadovoljili pretkvalifikacijske uslove ugovornog organa (kvalificirani kandidati).

 

1.2.2.    Nakon primanja početnih ponuda ugovorni organ pregleda početne ponude, da bi se uvjerio da su uslovi za učešće zadovoljeni odnosno da su ponude prihvatljive, te pismenim putem poziva sve ponuđače koji su dostavili početne ponude da započnu pregovore sa ugovornim organom.

 

1.2.3.    Ugovorni organ je dužan voditi zapisnike o postupku pregovora sa svakim ponuđačem pojedinačno koji će potpisati obje strane nakon okončanih pregovora.

 

1.3       TREĆA FAZA - POZIV ZA DOSTAVLJANJE I OCJENJIVANJE KONAČNIH PONUDA

 

1.3.1. Nakon zaključenja pregovora ugovorni organ upućuje poziv za dostavljanje konačnih ponuda onim ponuđačima sa kojima je pregovarao. U slučaju da dva ili više ponuđača budu pozvana da dostave svoje konačne ponude izvršit će se javno otvaranje konačnih ponuda, o čemu će ponuđači biti blagovremeno obaviješteni.

 

1.3.2. Ugovorni organ pregleda konačne ponude da bi se osiguralo da su ponude prihvatljive te vrši njihovu ocjenu. Ugovorni organ dodjeljuje ugovor ponuđaču koji, u skladu sa odabranim kriterijima za izbor, dostavi najbolje ocijenjenu prihvatljivu ponudu.

 

2 INFORMACIJE O UGOVORNOM ORGANU

 

2.1       OPŠTI PODACI O UGOVORNOM ORGANU

 

2.1.1.    Naziv ugovornog organa: Ministarstvo inostranih poslova BiH

 

2.1.2.    Adresa: Musala 2, 71 000 Sarajevo

 

2.1.3.    IDB/JIB: 4200950590002

 

2.1.4.    Detaljna adresa za korespondenciju: Musala 2, 71 000 Sarajevo

 

2.1.5.    Telefon: 033/281-268 i 033/281-206

 

2.1.6.    Faks: 033/227-156

 

2.1.7.    E-mail: sladiana.cviiovic@mvp.gov.ba i muamera.hambo@mvp.gov.ba

 

2.1.8.    Web stranica: www.mvp.gov.ba

 

2.2       NAČIN KOMUNICIRANJA SA KANDIDATIMA/PONUĐAČIMA

 

2.2.1.    Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencija) između ugovornog organa i kandidata/ponuđača treba se voditi isključivo u pisanoj formi, na način da se ista dostavlja poštom i/ili faxom i/ili mailom ili lično na adresu naznačenu u TD

 

2.2.2.    Lice koje je, u ime ugovornog organa, ovlaštena da vode komunikaciju sa kandidatima/ponuđačima je: Slađana Cvijović i Muamera Hambo, 033/281-268 i 033/281-206.

 

3 PODACI O PREDMETU JAVNE NABAVKE

 

3.1 OPIS PREDMETA JAVNE NABAVKE

 

3.1.1.    Predmet ovog postupka javne nabavke su obrasci naljepnice za vizu (viza stikeri) za potrebe Ministarstva inostranih poslova BiH prema Pravilnikom o izgledu i sadržaju obrasca zahtjeva za izdavanje vize i obrasca naljepnice vize („Službeni glasnik BiH", broj 54/21).

 

3.1.2.    Oznaka i naziv iz JRJN: 22458000-5 - Materijal štampan po narudžbi

 

3.1.3.    Procijenjena vrijednost nabavke bez uračunatog PDV-a iznosi: 400.000,00 KM.

 

3.1.4.    Ponuđačima NIJE dozvoljeno da dostavljaju alternativne ponude.

 

4 PRVA FAZA - PRETKVALIFIKACIJA

 

4.1       USLOVI ZA UČEŠĆE I POTREBNI DOKAZI

 

4.1.1.    U skladu sa članom 45. Zakona, zahtjev za učešće će biti odbijen ako:

 

a)         je kandidat u krivičnom postupku osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevam ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

 

b)         je kandidat pod stečajem ili je predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

 

c)         kandidat nije ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem penzionog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili propisima zemlje u kojoj je registrovan;

 

d)         kandidat nije ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan.

 

4.1.2.    Zahtjev za učešće se odbija i ako je kandidat bio kriv za težak profesionalni propust počinjen tokom perioda od 3 (tri) godine prije početka postupka javne nabavke, a koje ugovorni organ može dokazati na bilo koji način, a posebno značajni nedostaci koji se ponavljaju u izvršenju bitnih zahtjeva ugovora koji su doveli do njegovog prijevremenog raskida, nastanka štete, ili drugih sličnih posljedica koje su rezultat namjere ili nemara privrednog subjekta - kandidata, određene težine.

 

4.2       DOKAZI KOJI SE ZAHTIJEVAJU (LIČNA SPOSOBNOST)

 

4.2.1.    U svrhu dokaza o ispunjavanju uslova utvrđenih u tački 4.1.1. TD kandidati su dužni dostaviti Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 45. Zakona, ovjerenu kod nadležnog organa (organ uprave - opština, sud ili notar) da se na njih ne odnose slučajevi definisani tačkom 4.1.1. pod a) - d) TD. Izjava se dostavlja u formi utvrđenoj Aneksom 1.2. TD.

 

4.2.2.    Kao dokaz kojim će potvrditi vjerodostojnost izjave iz tačke 4.2.1. TD kandidat, odnosno ponuđač kojem bude dodijeljen ugovor je obavezan dostaviti sljedeće dokumente:

 

a)         Uvjerenje nadležnog suda kojim dokazuje da u krivičnom postupku nije izrečena , pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca.

 

Ako zahtjev dostavlja fizičko lice kao preduzetnik, dužan je dostaviti uvjerenje koje glasi na ime vlasnika - preduzetnika;

 

b)         Uvjerenje nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registrovan kandidat kojim se potvrđuje da nije pod stečajem niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti. Ako zahtjev dostavlja fizičko lice kao preduzetnik, dužan je dostaviti samo uvjerenje od nadležnog organa uprave da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti;

 

c)         Uvjerenje nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je kandidat izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje.

 

Ako zahtjev dostavlja fizičko lice kao preduzetnik, dužan je dostaviti potvrdu nadležne poreske uprave da izmiruje doprinose za penziono-invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje za sebe i zaposlene (ukoliko ima zaposlenih u radnom odnosu);

 

d) Uvjerenje nadležnih institucija da je kandidat izmirio dospjele obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza.

 

Ako zahtjev dostavlja fizičko lice kao preduzetnik, dužan je dostaviti potvrdu nadležne poreske uprave da izmiruje sve poreske obaveze kao fizičko lice registrovano za samostalnu djelatnost.

 

4.2.3.    Kao dokaz o ispunjavanju uslova iz tačke 4.2.2. pod a) TD kandidati su obavezni da dostave uvjerenja izdata od strane Suda BiH i suda nadležnog prema sjedištu kandidata (kumulativno) iz kojih je vidljivo da kandidatu u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za sva krivična djela navedena u ovoj tački TD.

 

4.2.4.    Kao dokaz o ispunjavanju uslova iz tačke 4.2.2. pod c) i d) TD ugovorni organ prihvata i:

 

-           Sporazum kandidata sa nadležnim poreskim institucijama o reprogramiranom, odnosno odloženom plaćanju obaveza kandidata po osnovu poreza i doprinosa i indirektnih poreza, uz dostavljanje

 

-           Potvrde poreskih organa da kandidat u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze.

 

4.2.5.    Kao dokaz o ispunjavanju uslova iz tačke 4.1.2. TD ugovorni organ prihvata dokaz o prijevremenom raskidu ranijeg ugovora zbog neispunjavanja obaveza u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima, odnosno u slučaju nastanka štete, pravosnažnu presudu nadležnog suda za štetu koju je pretrpio ugovorni organ.

 

4.2.6.    Kandidat, odnosno ponuđač kojem bude dodijeljen ugovor dužan je dokumente navedene u tački 4.2.2. TD dostaviti kod ugovornog organa u roku od 5 (pet) dana od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, u radnom vremenu ugovornog organa najkasnije do 17:00 sati, te za ugovorni organ nije relevantno na koji su način dostavljeni (lično, poštom itd).

 

4.2.7.    Dokumenti ili uvjerenja navedena u tački 4.2.2. TD ne smiju biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude. Dokazi koji se zahtijevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije (organ uprave - općina, sud ili notar). Za ponuđače koji imaju sjedište izvan BiH ne zahtijeva se posebna nadovjera dokumenata. U slučaju sunmje u postojanje okolnosti koje su defmisane tačkom 4.1.1. TD, ugovorni organ će se obratiti nadležnim organima s ciljem provjere dostavljene dokumentacije.

 

4.2.8.    Kandidat može (mada nije obavezan) sa zahtjevom za učešće, uz Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 45. Zakona, dostaviti i odgovarajuća uvjerenja/potvrde nadležnih organa zahtijevana tačkom 4.2.2. pod a) - d) TD, odnosno tačkom 4.2.7, čime bi bio oslobođen obaveze dostavljanja istih nakon donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuđača na njegovo ime.

 

4.3 SPOSOBNOST OBAVLJANJA PROFESIONALNE DJELATNOSTI

 

4.3.1.    U svrhu ispunjavanja USLOVA za dokazivanje sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti, propisane članom 46. Zakona, kandidati treba da budu registrovani u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su registrovani ili su osnovali firmu.

 

4.3.2.    Kao DOKAZ kojim se potvrđuje ispunjavanje uslova iz tačke 4.3.1. TD kandidati trebaju dostaviti Rješenje o upisu u sudski registar ili (Aktuelni) izvod iz sudskog registra ili posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, a koja je u vezi sa predmetom nabavke. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti orginali ili ovjerene kopije (organ uprave -opština, sud ili notar).

 

4.3.3. Ako zahtjev za učešće dostavlja fizičko lice kao preduzetnik, dužan je dostaviti potvrdu nadležnog opštinskog organa daje registrovan i da obavlja djelatnost za koju je registrovan.

 

4.4 EKONOMSKA I FINANSIJSKA SPOSOBNOST

 

4.4.1.    U skladu sa članom 47. Zakona, ponuda će biti odbačena ako ponuđač ne ispuni minimalne sljedeće USLOVE:

 

a)         da njegov račun nije bio blokiran unazad 12 (dvanaest) mjeseci računajući od roka za dostavljanje ponuda ponuđača;

 

b)         da ima pozitivni finansijski rezultat poslovanja, za posljednju fmansijsku godinu ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu;

 

c)         daje ponuđač ostvario ukupan prihod (zbirno) minimalno u iznosu 200.000,00 KM bilo samostalno ili kao zajedničko preduzetništvo, u segmentu poslovanja koji je predmet ovog ugovora, za period ne duži od 3 (tri) posljednje fmansijske godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja.

 

4.4.2.    U svrhu DOKAZA o ispunjavanju uslova utvrđenih u tački 4.4.1. TD ponuđači su dužni u ponudi dostaviti Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. Zakona, ovjerenu od strane ponuđača, u formi utvrđenoj Aneksom 1.3 TD. Uz ovu izjavu ponuđači dostavljaju i obične kopije dokumenata iz tačke 4.4.1. TD, i to:

 

a)         Potvrdu banke kojom se dokazuje da u posljednjih 12 (dvanaest) mjeseci unazad od dana njenog izdavanja račun ponuđača nije bio blokiran. Potvrda ne smije biti starija od 3 (tri) mjeseca unazad od dana dostavljanja ponude;

 

b)         Poslovni bilans ili izvod iz poslovnog bilansa, za posljednju finansijsku godinu ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od 1 (jedne) godine, ako je objavljivanje poslovnog bilansa zakonska obaveza u zemlji u kojoj je ponuđač registrovan. U slučaju da ne postoji zakonska obaveza u zemlji u kojoj je ponuđač registrovan, ponuđač je dužan dostaviti izjavu ovjerenu od strane nadležnog organa;

 

c)         Izjavu ovjerenu od strane ponuđača o ukupnom prometu ponuđača ostvarenom u segmentu poslovanja koji je predmet ovog ugovora u posljednje 3 (tri) fmansijske godine za koje se raspolaže podacima, ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od 3 (tri) godine.

 

4.4.3.    Kandidat, odnosno ponuđač kojem bude dodijeljen ugovor dužan je dokumente navedene u tački 4.4.2. TD dostaviti kod ugovornog organa u roku od 5 (pet) dana od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, u radnom vremenu ugovornog organa najkasnije do 16:00 sati, lično na protokol ugovornog organa ili putem pošte, na adresu ugovornog organa navedenu u tački 2.1.2 TD.

 

4.4.4.    Dokumenti navedeni u tački 4.4.2. TD ne smiju biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude. Dokazi koji se zahtijevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije (organ uprave - općina, sud ili notar). Za ponuđače koji imaju sjedište izvan BiH ne zahtijeva se posebna nadovjera dokumenata.

 

4.4.5.    Kandidat može (mada nije obavezan) sa zahtjevom za učešće, uz Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. Zakona, dostaviti i odgovarajuća dokumenta zahtijevana tačkom 4.4.2. pod a) - d) TD, odnosno tačkom 4.4.4, čime bi bio oslobođen obaveze dostavljanja istih nakon donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuđača na njegovo ime.

 

TEHNIČKA I PROFESIONALNA SPOSOBNOST

 

4.5.1.    U pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti regulisane članovima 48. i 49. Zakona, kandidati trebaju ispuniti sljedeće minimalne USLOVE za kvalifikaciju:

 

a)         da imaju uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 1 (jednog) ugovora u posljednje 3 (tri) godine ili od datuma registracije odnosno početka poslovanja, koji je u vezi s predmetnom nabavkom odnosno čiji su karakter i kompleksnost adekvatni predmetnoj nabavci;

 

b)         da posjeduju industrijsku sigurnosnu dozvolu;

 

c)         da posluju u skladu sa ICAO dokumentom 9309 MRTD;

 

d)         da imaju uspostavljene/propisane standarde poslovanja u domeni informacione sigurnosti.

 

4.5.2.    Ocjena tehničke i profesionalne sposobnosti kandidata iz tačke 4.5.1. će se izvršiti na osnovu dostavljanja sljedećih DOKAZA:

 

a)         spiska izvršenih ugovora koji su u vezi sa predmetom nabavke, realizovanih u posljednje 3 (tri) godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo da radi prije manje od 3 (tri) godine, koji sadrži minimalno 1 (jedan) ugovor čija ukupna vrijednost iznosi najmanje 400.000,00 KM bez uračunatog PDV-a;

 

NAPOMENA: Uz spisak izvršenih ugovora ponuđač je dužan dostaviti i potvrde, koje su u vezi sa spiskom isporučene robe, a koje daje druga ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje (potvrde) obavezno sadrže: naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja ugovora i navode o uredno izvršenim ugovorima. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, važi izjava ponuđača o uredno izvršenim ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbijede;

 

b)         izjava od strane ponuđača da posjeduje važeću industrijsku sigurnosnu dozvolu usklađenu sa propisima BiH-e, odnosno odgovarajuću i važeću industrijsku sigurnosnu dozvolu izdatu u zemlji inostranog ponuđača, a koja je usklađena sa propisima BiH-e; Uz ovjerenu izjavu može priložiti kopiju važeće industrijske sigurnosne dozvole; NAPOMENA: USLOV koji je propisan u tački. 4.5.1. b), odnosno DOKAZ u tački

 

4.5.2.    b) proizilazi iz Zakona o zaštiti tajnih podataka ("Službeni glasnik BiH", br. 54/05 i 12/09) i Pravilnika o industrijskoj sigurnosti ("Službeni glasnik BiH" broj 55/17). U toku evaluacije zahtjeva za učešće i dostavljenih dokaza, ugovorni organ zadržava pravo provjere valjanosti dostavljenog DOKAZA iz tačke 4.5.2. b) kod nadležnog organa.

 

c)         uzorak ili kopija specimena putne isprave ili ličnog dokumenta koji je izradio po ICAO standard;

 

d)         certifikat kojim dokazuje daje certificiran prema ISO 27001:2013.

 

4.5.3.    Kandidat je, u sklopu svog zahtjeva za učešće, dužan dostaviti originale ili ovjerene kopije dokumenata (organ uprave - opština, sud ili notar) iz tačke 4.5.2. TD kojima dokazuje svoju tehničku i profesionalnu sposobnost.

 

4.6 SUKOB INTERESA

 

4.6.1. U skladu sa članom 52. Zakona, kao i sa drugim relevantnim propisima u Bosni i Hercegovini, ugovorni organ će odbaciti zahtjev za učešće ukoliko je kandidat sadašnjem ili bivšem zaposleniku ugovornog organa dao, ili je spreman dati, mito u obliku novčanih sredstava ili bilo kojem nenovčanom obliku, s ciljem ostvarivanja

4.5

 

uticaja na radnju, odluku ili tok postupka javnih nabavki. Ugovorni organ će u pisanoj fonni obavijestiti kandidata i Agenciju za javne nabavke Bosne i Hercegovine o odbacivanju zahtjeva, te o razlozima za to i o tome će sačiniti zabilješku u izvještaju o postupku nabavke.

 

4.6.2. Svaki kandidat je dužan uz zahtjev za učešće dostaviti i posebnu pismenu Izjavu da nije nudio mito niti učestvovao u bilo kakvim radnjama koje za cilj imaju korupciju u predmetnoj javnoj nabavci (Aneks 1.4. TD), ovjerenu od strane nadležnog organa (organ uprave - opština, sud ili notar).

 

4.7 SADRŽAJ, MJESTO I ROK PODNOŠENJA ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE

 

4.7.1.    Shodno tački 4. TD Zahtjev za učešće se podnosi uz prilaganje sljedećih dokumenata:

 

a)         Aneks 1.1. - Obrazac za dostavljanje Zahtjeva za učešće - prijava kandidata;

 

b)         Aneks 1.2. - Izjava o ispunjavanju uslova po članu 45. Zakona (Lična sposobnost);

 

c)         Dokaz daje kandidat registrovan za obavljanje poslova određene djelatnosti (tačka 4.3. TD);

 

d)         Aneks 1.3. - Izjava o ispunjavanju uslova po članu 47. Zakona (Ekonomska i finansijska sposobnost);

 

f) Aneks 1.4. - Izjava po članu 52. Zakona (Sukob interesa).

 

4.7.2.    Zahtjev za učešće i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa zahtjevom za učešće između kandidata i ugovornog organa moraju biti napisani najednom od jezika u službenoj upotrebi u Bosni i Hercegovini. Prateći dokumenti i štampana literatura koje je dužan da dostavi kandidat mogu biti napisani i na nekom drugom jeziku koji se najčešće koristi u međunarodnoj trgovini, ali samo pod uslovom da je dostavljen i zvaničan prevod odgovarajućih poglavlja na jezik u službenoj upotrebi u Bosni i Hercegovini.

 

4.7.3.    Zahtjev za učešće i ostala tražena dokumentacija se dostavljaju na sljedeću adresu: Ministarstvo inostranih poslova BiH, Musala 2, 71 000 Sarajevo.

 

4.7.4.    Rok za podnošenje zahtjeva za učešće ističe dana, 01.07.2022. godine u 14:00 sati. Zahtjev za učešće koji bude dostavljen nakon isteka navedenog roka kandidatu će biti vraćen neotvoren.

 

5 INFORMACIJE O TENDERSKOJ DOKUMENTACIJI

 

5.1.      Zainteresovani kandidati mogu tražiti pojašnjenje TD od ugovornog organa u pisanoj formi, i to blagovremeno, a najkasnije 5 (pet) dana prije isteka roka za podnošenje zahtjeva za učešće odnosno ponuda.

 

5.2.      O ishodu PRVE FAZE - Faze pretkvalifikacije ugovorni organ će obavijestiti kandidate koji se nisu kvalificirali na način da će im biti dostavljen zapisnik u kojem će biti navedene sve bitne činjenice u skladu sa članom 28. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Tenderska_dokumentacija/Pregovaracki%20postupak.pdf

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: