Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.06.2022. 07:48
(aukcija) Nabavka i produženje trajnosti vremenskih licenci i proizvođačke podrške za aktivnu mrežnu opremu i sisteme slabe struje Vlade Republike Srpske
38-1-1-83-3-23/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE VLADE REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4402752740009
Kontakt osoba/Služba za kontakt Olivera Dodik
Adresa Trg Republike Srpske broj 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 338-324
Faks (051) 338-550
Elektronska pošta szp@szp.vladars.net
Internet adresa vladars.net
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Produženje trajnosti vremenskih licenci i proizvođačke podrške za aktivnu mrežnu opremu i sisteme slabe
struje Vlade Republike Srpske
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Produženje trajnosti vremenskih licenci i proizvođačke podrške za aktivnu mrežnu opremu i sisteme slabe
struje Vlade Republike Srpske
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33180000-5 | Funkcionalna podrška |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
navedeno u Aneksu 3 TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Banja Luka i Istočno Sarajevo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u TD
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
7.8.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 8.8.2022. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Administrativni centar Vlade RS, Trg Republike Srpske 1, Banja Luka,
Lamela A, 9.sprat, sala 32
Datum i vrijeme 8.8.2022. 12:30
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Olivera Dodik, Jovana Trožić
Adresa Trg Republike Srpske broj 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 338-324
Faks (051) 338-550
Elektronska pošta szp@szp.vladars.net
Internet adresa vladars.net
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Jasna Savković
Adresa Trg Republike Srpske broj 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 338-324
Faks (051) 338-550
Elektronska pošta szp@szp.vladars.net
Internet adresa vladars.net
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Joint Service Section of the Government of Republic of Srpska
UIN 4402752740009
Contact person Olivera Dodik
Address Trg Republike Srpske broj 1
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 338-324
Fax number (051) 338-550
Email address szp@szp.vladars.net
Website address vladars.net
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Renewal of time licenses and manufacturer support for active network equipment and low-current systems
II 1.b. Description of the object of the contract
Renewal of time licenses and manufacturer support for active network equipment and low-current systems
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 33180000-5 | Functional support |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Described in the Anex 3
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
7.8.2022.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 8.8.2022. 12:00:00
Address and place Trg Republike Srpske 1, 78 000 Banja Luka
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Altium International d.o.o. - ul. Azize Šaćirbegović br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
Analitika d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana br. 7 71000 Sarajevo
-
SARTORIUS LIBRA ELEKTRONIK d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska br. 30 71000 Sarajevo
-
OCEAN d.o.o. Travnik - Poslovnica Sarajevo - Logavina 20 71000 Sarajevo
-
MPSLab d.o.o. Sarajevo - ul. Generala Mehmeda Alagića br.2 71000 Sarajevo
-
Erkona d.o.o. Sarajevo - Ul. Paromlinska br. 33 71000 Novo Sarajevo
-
BIOMEDICA d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
MEDIC BH d.o.o. Sarajevo - ul. Avde Hume broj 21 71000 Sarajevo
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
OCEAN d.o.o. Travnik - ulica Centar I faza III lamela I ( PP u prizemlju br. bb ) 72270 Travnik
-
CORE d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića broj 2 71000 Sarajevo
-
Alem Sistem d.o.o. Sarajevo - ul. Stolačka broj 20 71000 Sarajevo