Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.07.2022. 09:42
(HR) Nabavka disekcijskog mikroskopa za rad sa stanicama
Hrvatska-Zagreb: Stereomikroskopi ili disekcijski svjetlosni mikroskopi
2022/S 127-360997
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: SVEUČILIŠTE U ZAGREBU MEDICINSKI FAKULTET
Nacionalni registracijski broj: 45001686598
Poštanska adresa: Šalata 3
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR05 Grad Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Dijana Pjevač
E-pošta: dijana.pjevac@mef.hr
Telefon: +385 14590282
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: https://mef.unizg.hr/
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2022/S+0F2-0025759
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Obrazovanje
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Disekcijski mikroskop za rad sa stanicama
Referentni broj: 100-1-2022
II.1.2)Glavna CPV oznaka
38518200 Stereomikroskopi ili disekcijski svjetlosni mikroskopi
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Disekcijski mikroskop za rad sa stanicama
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 200 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
38518200 Stereomikroskopi ili disekcijski svjetlosni mikroskopi
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR05 Grad Zagreb
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, Hrvatski institut za istraživanje mozga, Šalata 12, 10000 Zagreb, Hrvatska
II.2.4)Opis nabave:
Nabavu disekcijskog mikroskopa za rad sa stanicama, koji je potreban za provođenje znanstvenih istraživanja Znanstvenihcentara izvrsnosti (ZCI-neuroznanost) te istraživanja u sklopu redovitog poslovanja Naručitelja, sukladno tehničkimspecifikacijama i ostalim traženim uvjetima naznačenima u Dokumentaciji o nabavi i njezinim prilozima.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: rok isporuke / Ponder: 5%
Kriterij kvalitete - Naziv: jamstveni rok za ispravnost prodane stvari / Ponder: 5%
Cijena - Ponder: 90%
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 200 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 17
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Broj ili uputa na projekt:
Znanstveni centar izvrsnosti (ZCI-neuroznanost)
II.2.14)Dodatni podaci
PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE je 130.000,00 kuna bez poreza na dodanu vrijednost.Otvoreni postupak javne nabave
velike vrijednosti se provodi s obzirom na članak 13. ZJN 2016, odnosno, Naručitelj tijekom 2022.-e godine planira u više
postupaka nabavljati robu čija je ukupna procijenjena vrijednost jednaka ili veća od vrijednosti europskih pragova.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Popis i kratki opis uvjeta:
Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova
poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz poglavlja 3.2.1., gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
- ispunjeni e-ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti)
za sve gospodarske subjekte u ponudi.
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz poglavlja 3.2.1. dokazuje se:
- izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova
poslovnog nastana
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 02/08/2022
Lokalno vrijeme: 10:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Ponuda mora biti valjana do: 30/10/2022
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 02/08/2022
Lokalno vrijeme: 10:00
Mjesto:
Javno otvaranje ponuda održat će se u prostorijama Naručitelja na adresi Hrvatska, Zagreb, Šalata 2, Dekanat, prizemlje
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
Prihvaćaju se elektronički računi
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje određenog ugovora o javnoj nabavi, okvirnog sporazuma i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava. Pravo na žalbu ima i središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave i nadležno državno odvjetništvo.
Žalba se izjavljuje u pisanom obliku Državnoj komisiji za kontrolu postupka javne nabave (dalje u tekstu: Državna komisija). Žalba se dostavlja neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN RH. Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti Naručitelju u roku za žalbu.
U otvorenom postupku žalba se izjavljuje u roku od 10 (deset) dana, i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
30/06/2022
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA