Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.06.2015. 14:31
Nabavka potrošnog materijala za proizvodnju ortopedskih pomagala
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
617-1-1-117-3-22/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZAVOD ZA FIZIKALNU MEDICINU I REHABILITACIJU " DR MIROSLAV ZOTOVIĆ"
IDB/JIB 4400917770002
Kontakt osoba Petar Mraković
Adresa Slatinska 11
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 348-469
Faks (051) 348-469
Elektronska pošta milka.dobrota@zotovicbl.com
Internet adresa www.zotovicbl.com
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
770000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Potrošni materijal za proizvodnju ortopedskih pomagala
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Potrošni materijal za proizvodnju ortopedskih pomagala
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33141700-7 | Ortopedske potrepštine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju "Dr Miroslav Zotović" , Slatinska 11, Banja Luka, Služba VII
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
31.7.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.8.2015. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 10.8.2015. 12:00:00
Adresa i mjesto Zavod za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju "Dr Miroslav Zotović",
Slatinska 11, Banja Luka, Multimedijalna sala
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Institute for physical medicine and rehabilitation "Dr Miroslav Zotović" Banja
Luka
UIN 4400917770002
Contact person Petar Mraković
Address Slatinska 11
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 348-469
Fax number (051) 348-469
Email address milka.dobrota@zotovicbl.com
Website address www.zotovicbl.com
I 2. Address for obtaining tender documents
As in I 1.
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Supplies for the manufacture of orthopedic products
II 1.b. Description of the object of the contract
Supplies for the manufacture of orthopedic products
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 33141700-7 Orthopaedic supplies
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
770000 BAM without VAT
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
31.7.2015.
III 2.c. The fee for the tender documents
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 10.8.2015. 11:00:00
Address and place Zavod za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju " Dr Miroslav Zotović", Slatinska 11,
78000 Banja Luka
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BIOMEDICA d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 24A 78000 Banja Luka
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80I 71000 Novo Sarajevo
-
Minerva Medica d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 185XII 71210 Ilidža