Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 29.06.2015. 14:18

Nabavka elektro opreme i dijelova

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 29.06.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

967-1-1-427-3-60/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG
UGLJA "KAKANJ" D.O.O.
IDB/JIB 4218055050007
Kontakt osoba Edin Kasper
Adresa Alije Izetbegovića 17
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 552-530
Faks (032) 552-530
Elektronska pošta rmu.kasper@gmail.com
Internet adresa www.rmukakanj.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo


Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

5

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Više lotova

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka elektro opreme i dijelova

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka elektro opreme i dijelovaa

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 31000000-6 Električne mašine, aparati, oprema i potrošni materijal; rasvjeta
Dodatni predmet(i) 31600000-2 Električna oprema i aparati


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Kao u tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Kao u tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Kao u tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena


IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

21.7.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

35,10 KM sa PDV-om

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 21.7.2015. 10:00:00

IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 21.7.2015. 11:00:00
Adresa i mjesto Ul, Rudarska bb, 72240 Kakanj

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponuđači mogu preuzeti tendersku dokumentaciju lično u prostorijama Ugovornog organa na adresi Ul. Rudarska bb, 72 240
Kakanj, ili ista može biti dostavljena na e-mail ponuđača ili poslana na adresu ponuđača putem pošte.
Tendersku dokumentaciju je moguće preuzeti po dostavljanju zahtjeva za izdavanje tenderske dokumentacije i dostave
dokaza o uplati naknade za izdavanje tenderske dokumentacije.
Zahtjev za izdavanje tenderske dokumentacije mora sadržavati slijedeće podatke: Tačan naziv i adresu ponuđača, sa kontakt
telefonima, e-mail-om i navođenjem kontakt osobe ponuđača, tačan naziv predmeta nabavke, broj nabavke, broj objave na
e – portalu Agencije za javne nabavke i način na koji će ugovorni organ dostaviti tendersku dokumetaciju.
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od – 35,10 KM sa PDV-om.
Novčana naknada za otkup tenderske dokumentacije se može uplatiti na žiro račun broj:
- IK BANKA d.d. Zenica 1340200000009427
- UNIKREDIT BANK d.d. Sarajevo 3389002208041953
sa naznakom: ZA OTKUP TENDERSKE DOKUMENTACIJE OP - 16/15
Dokaz o uplati novčane naknade za otkup tenderske dokumentacije obavezno poslati kao prilog Zahtjevu za otkup tenderske
dokumentacije.



ANEKS A


I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kontakt osoba Edin Kasper
Adresa Rudarska bb
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 552-530
Faks (032) 552-530
Elektronska pošta rmu.kasper@gmail.com
Internet adresa www.rmukakanj.ba




ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Trofazni asinhroni motor 55 kW, 500 V

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Trofazni asinhroni motor 55 kW, 500 V

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 31000000-6 Električne mašine, aparati, oprema i potrošni materijal;
rasvjeta
Dodatni predmet(i) 31600000-2 Električna oprema i aparati

III Ukupna količina ili obim ugovora

Količina prema specifikaciji iz tenderske dokumentacije

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

20000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Ugovor se zaključuje na period od dvanaest mjeseci dana od dana obostranog potpisa ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

JP ELEKTROPRIVREDA BiH d.d. -Sarajevo Zavisno Društvo Rudnik mrkog uglja „KAKANJ“ d.o.o. –Kakanj

VI Dodatne informacije

Ponuđači mogu preuzeti tendersku dokumentaciju lično u prostorijama Ugovornog organa na adresi Ul. Rudarska bb, 72 240
Kakanj, ili ista može biti dostavljena na e-mail ponuđača ili poslana na adresu ponuđača putem pošte. Tendersku
dokumentaciju je moguće preuzeti po dostavljanju zahtjeva za izdavanje tenderske dokumentacije i dostave
dokaza o uplati naknade za izdavanje tenderske dokumentacije.
Zahtjev za izdavanje tenderske dokumentacije mora sadržavati slijedeće podatke: Tačan naziv i adresu ponuđača, sa kontakt
telefonima, e-mail-om i navođenjem kontakt osobe ponuđača, tačan naziv predmeta nabavke, broj nabavke, broj objave na
e – portalu Agencije za javne nabavke i način na koji će ugovorni organ dostaviti tendersku dokumetaciju.
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od – 35,10 KM sa PDV-om.
Novčana naknada za otkup tenderske dokumentacije se može uplatiti na žiro račun broj:
- IK BANKA d.d. Zenica 1340200000009427
- UNIKREDIT BANK d.d. Sarajevo 3389002208041953
sa naznakom: ZA OTKUP TENDERSKE DOKUMENTACIJE OP - 16/15


Dokaz o uplati novčane naknade za otkup tenderske dokumentacije obavezno poslati kao prilog Zahtjevu za otkup tenderske
dokumentacije.



ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Gusjenice (vodilice) kabla

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Gusjenice (vodilice) kabla

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 31000000-6 Električne mašine, aparati, oprema i potrošni materijal;
rasvjeta
Dodatni predmet(i) 31600000-2 Električna oprema i aparati

III Ukupna količina ili obim ugovora

Količina prema specifikaciji iz tenderske dokumentacije

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

15000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Ugovor se zaključuje na period od dvanaest mjeseci dana od dana obostranog potpisa ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

JP ELEKTROPRIVREDA BiH d.d. -Sarajevo Zavisno Društvo Rudnik mrkog uglja „KAKANJ“ d.o.o. –Kakanj

VI Dodatne informacije

Ponuđači mogu preuzeti tendersku dokumentaciju lično u prostorijama Ugovornog organa na adresi Ul. Rudarska bb, 72 240
Kakanj, ili ista može biti dostavljena na e-mail ponuđača ili poslana na adresu ponuđača putem pošte. Tendersku
dokumentaciju je moguće preuzeti po dostavljanju zahtjeva za izdavanje tenderske dokumentacije i dostave dokaza o uplati
naknade za izdavanje tenderske dokumentacije.
Zahtjev za izdavanje tenderske dokumentacije mora sadržavati slijedeće podatke: Tačan naziv i adresu ponuđača, sa kontakt
telefonima, e-mail-om i navođenjem kontakt osobe ponuđača, tačan naziv predmeta nabavke, broj nabavke, broj objave na
e – portalu Agencije za javne nabavke i način na koji će ugovorni organ dostaviti tendersku dokumetaciju.
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od – 35,10 KM sa PDV-om.
Novčana naknada za otkup tenderske dokumentacije se može uplatiti na žiro račun broj:
- IK BANKA d.d. Zenica 1340200000009427
- UNIKREDIT BANK d.d. Sarajevo 3389002208041953
sa naznakom: ZA OTKUP TENDERSKE DOKUMENTACIJE OP - 16/15


Dokaz o uplati novčane naknade za otkup tenderske dokumentacije obavezno poslati kao prilog Zahtjevu za otkup tenderske
dokumentacije.



ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Kompaktna zaštitna stanica (kablovski zaštitni prekidač) 1000 V, 630 A

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Kompaktna zaštitna stanica (kablovski zaštitni prekidač) 1000 V, 630 A

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 31000000-6 Električne mašine, aparati, oprema i potrošni materijal;
rasvjeta
Dodatni predmet(i) 31600000-2 Električna oprema i aparati

III Ukupna količina ili obim ugovora

Količina prema specifikaciji iz tenderske dokumentacije

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

60000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Ugovor se zaključuje na period od dvanaest mjeseci dana od dana obostranog potpisa ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

JP ELEKTROPRIVREDA BiH d.d. -Sarajevo Zavisno Društvo Rudnik mrkog uglja „KAKANJ“ d.o.o. –Kakanj

VI Dodatne informacije

Ponuđači mogu preuzeti tendersku dokumentaciju lično u prostorijama Ugovornog organa na adresi Ul. Rudarska bb, 72 240
Kakanj, ili ista može biti dostavljena na e-mail ponuđača ili poslana na adresu ponuđača putem pošte. Tendersku
dokumentaciju je moguće preuzeti po dostavljanju zahtjeva za izdavanje tenderske dokumentacije i dostave dokaza o uplati
naknade za izdavanje tenderske dokumentacije.
Zahtjev za izdavanje tenderske dokumentacije mora sadržavati slijedeće podatke: Tačan naziv i adresu ponuđača, sa kontakt
telefonima, e-mail-om i navođenjem kontakt osobe ponuđača, tačan naziv predmeta nabavke, broj nabavke, broj objave na
e – portalu Agencije za javne nabavke i način na koji će ugovorni organ dostaviti tendersku dokumetaciju.
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od – 35,10 KM sa PDV-om.
Novčana naknada za otkup tenderske dokumentacije se može uplatiti na žiro račun broj:
- IK BANKA d.d. Zenica 1340200000009427
- UNIKREDIT BANK d.d. Sarajevo 3389002208041953
sa naznakom: ZA OTKUP TENDERSKE DOKUMENTACIJE OP - 16/15


Dokaz o uplati novčane naknade za otkup tenderske dokumentacije obavezno poslati kao prilog Zahtjevu za otkup tenderske
dokumentacije.



ANEKS B


Broj lota

4


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Glasnogovorna jedinica (interfon) i napojna jedinica za interfon

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Glasnogovorna jedinica (interfon) i napojna jedinica za interfon

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 31000000-6 Električne mašine, aparati, oprema i potrošni materijal;
rasvjeta
Dodatni predmet(i) 31600000-2 Električna oprema i aparati

III Ukupna količina ili obim ugovora

Količina prema specifikaciji iz tenderske dokumentacije

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

18000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Ugovor se zaključuje na period od dvanaest mjeseci dana od dana obostranog potpisa ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

JP ELEKTROPRIVREDA BiH d.d. -Sarajevo Zavisno Društvo Rudnik mrkog uglja „KAKANJ“ d.o.o. –Kakanj

VI Dodatne informacije

Ponuđači mogu preuzeti tendersku dokumentaciju lično u prostorijama Ugovornog organa na adresi Ul. Rudarska bb, 72 240
Kakanj, ili ista može biti dostavljena na e-mail ponuđača ili poslana na adresu ponuđača putem pošte. Tendersku
dokumentaciju je moguće preuzeti po dostavljanju zahtjeva za izdavanje tenderske dokumentacije i dostave dokaza o uplati
naknade za izdavanje tenderske dokumentacije.
Zahtjev za izdavanje tenderske dokumentacije mora sadržavati slijedeće podatke: Tačan naziv i adresu ponuđača, sa kontakt
telefonima, e-mail-om i navođenjem kontakt osobe ponuđača, tačan naziv predmeta nabavke, broj nabavke, broj objave na
e – portalu Agencije za javne nabavke i način na koji će ugovorni organ dostaviti tendersku dokumetaciju.
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od – 35,10 KM sa PDV-om.
Novčana naknada za otkup tenderske dokumentacije se može uplatiti na žiro račun broj:
- IK BANKA d.d. Zenica 1340200000009427
- UNIKREDIT BANK d.d. Sarajevo 3389002208041953
sa naznakom: ZA OTKUP TENDERSKE DOKUMENTACIJE OP - 16/15


Dokaz o uplati novčane naknade za otkup tenderske dokumentacije obavezno poslati kao prilog Zahtjevu za otkup tenderske
dokumentacije.



ANEKS B


Broj lota

5


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Rezervni elektro dijelovi za kombajn Eickhoff EDW 200/340L

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Rezervni elektro dijelovi za kombajn Eickhoff EDW 200/340L

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 31000000-6 Električne mašine, aparati, oprema i potrošni materijal;
rasvjeta
Dodatni predmet(i) 31600000-2 Električna oprema i aparati

III Ukupna količina ili obim ugovora

Količina prema specifikaciji iz tenderske dokumentacije

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

12000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Ugovor se zaključuje na period od dvanaest mjeseci dana od dana obostranog potpisa ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

JP ELEKTROPRIVREDA BiH d.d. -Sarajevo Zavisno Društvo Rudnik mrkog uglja „KAKANJ“ d.o.o. –Kakanj

VI Dodatne informacije

Ponuđači mogu preuzeti tendersku dokumentaciju lično u prostorijama Ugovornog organa na adresi Ul. Rudarska bb, 72 240
Kakanj, ili ista može biti dostavljena na e-mail ponuđača ili poslana na adresu ponuđača putem pošte. Tendersku
dokumentaciju je moguće preuzeti po dostavljanju zahtjeva za izdavanje tenderske dokumentacije i dostave dokaza o uplati
naknade za izdavanje tenderske dokumentacije.
Zahtjev za izdavanje tenderske dokumentacije mora sadržavati slijedeće podatke: Tačan naziv i adresu ponuđača, sa kontakt
telefonima, e-mail-om i navođenjem kontakt osobe ponuđača, tačan naziv predmeta nabavke, broj nabavke, broj objave na
e – portalu Agencije za javne nabavke i način na koji će ugovorni organ dostaviti tendersku dokumetaciju.
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od – 35,10 KM sa PDV-om.
Novčana naknada za otkup tenderske dokumentacije se može uplatiti na žiro račun broj:
- IK BANKA d.d. Zenica 1340200000009427
- UNIKREDIT BANK d.d. Sarajevo 3389002208041953
sa naznakom: ZA OTKUP TENDERSKE DOKUMENTACIJE OP - 16/15


Dokaz o uplati novčane naknade za otkup tenderske dokumentacije obavezno poslati kao prilog Zahtjevu za otkup tenderske
dokumentacije.
 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: