Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 07.12.2022. 08:09

(aukcija) Nabavka softvera digitalne arhive, digitalizacije arhivske građe i sistema upravljanja dokumentima

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 06.12.2022.
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

935-1-1-285-3-268/22


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPĆINA NOVO SARAJEVO
IDB/JIB 4200558710008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Amar Karišik
Adresa Ul. Zmaja od Bosne br.55
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 492-100
Faks (033) 492-381
Elektronska pošta novosarajevo@novosarajevo.ba
Internet adresa www.novosarajevo.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Općinski nivo (FBIH),Novo Sarajevo

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

3 Godina(e)

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

299145,30

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka softvera digitalne arhive, digitalizacije arhivske građe i sistema upravljanja dokumentima

II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Predmet javne nabavke je „Nabavka softvera digitalne arhive, digitalizacije arhivske građe i sistema upravljanja
dokumentima“, i to sistema sa sljedećim modulima-komponentama:
• DMS modul,
• RMS modul / Certificirani digitalni arhiv,
• BPM modul,
• AMS modul - Elektronsku arhivsku knjigu za upravljanje papirnim dokumentima,
• Usluga implementacije poslovnih procesa,
• Usluga arhiviranja dokumentacije u sigurnim depoima,
• Usluga skeniranja-digitalizacije dokumentacije.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 72210000-0 Usluge programiranja paketa programske podrške (softverskih paketa)

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Dato u tenderskoj dokumentaciji

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Zgrada Općine Novo Sarajevo, Zmaja od Bosne 55, Sarajevo.

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Dato u tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dato u tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Dato u tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Dato u tenderskoj dokumentaciji

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

17.01.2023.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 17.01.2023. 09:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Sala za prijem stranaka - prizemlje zgrade Općine Novo Sarajevo, Zmaja od
Bosne 55, Sarajevo
Datum i vrijeme 17.01.2023. 09:30


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Općina Novo Sarajevo/Municipality of Novo Sarajevo
UIN 4200558710008
Contact person Amar Karišik, +38733492286, amar.karisik@novosarajevo.ba
Address Ul. Zmaja od Bosne br.55
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 492-100
Fax number (033) 492-381
Email address novosarajevo@novosarajevo.ba
Website address www.novosarajevo.ba

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Municipality level (FBiH),Novo Sarajevo

I 3.c. Main activity of contracting authority

Executive Branch

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Procurement of digital archive software, digitalization of archival material and document management system

II 1.b. Description of the object of the contract

System should contain following modules – components: • DMS module, • RMS module / Certified digital archive, •
BPM module, • AMS module – Electronical archive book for paper document management, • Implementation
of business processes, • Archiving documents in secure depos, • Scanning – digitalization of documentation.


II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
  Main vocabulary
Code Description
Main object 72210000-0 Programming services of packaged software products

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Given in the tender documentation.

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

17.01.2023.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

Yes

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 17.01.2023. 09:00
Address and place Municipality of Novo Sarajevo, Zmaja od Bosne 55, 71000 Sarajevo.

III 5. Submitting offer through e-Procurement system?

No

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: