Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.03.2023. 11:21
(aukcija) Nabavka preglednih rukavica
704-7-1-52-3-75/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU BOLNICA "SVETI APOSTOL LUKA" DOBOJ
IDB/JIB 4400044160008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Marina Cvijanović
Adresa Pop Ljubina bb
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 241-213
Faks (053) 241-213
Elektronska pošta javne.nabavke@bolnicadoboj.com
Internet adresa www.bolnicadoboj.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Predmet nije podijeljen na lotove jer se radi o istovrsnoj robi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Pregledne rukavice za potrebe JZU Bolnica "Sveti apostol Luka" Doboj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 18424300-0 | Rukavice za jednokratnu upotrebu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
47000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Franko Služba za snabdijevanje lijekova Ugovornog organa, na adresi: Pop LJubina bb, 74 000 Doboj.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Ugovorni organ neće prihvatiti ponudu u kojoj se zahtjeva avansno plaćanje roba navedenih u ovom pozivu. Plaćanje
izabranom ponuđaču će se vršiti u roku od 60 dana od dana fakturisanja predmetnih roba.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
a) Rješenje o upisu u sudski registar ili (Aktuelni) izvod iz sudskog registra ili posebnu izjavu ili potvrdu
nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa
predmetom nabavke.
b) Važeću dozvolu Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH kojom se ponuđaču odobrava vršenje prometa
medicinskim sredstvima.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Rješenje/Potvrdu Agencije za lijekove i medicinska sredstva Bosne i Hercegovine da je ponuđeni predmet
nabavke registrovan u Bosni i Hercegovini, čiji rok važnosti nije istekao.
NAPOMENA: Ukoliko ponuđač dostavlja Rješenje/Potvrdu Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH od nekog
drugog privrednog subjekta da je ponuđeni predmet nabavke registrovan u Bosni i Hercegovini, obavezan je uz to
Rješenje da dostavi i original ovjerenu i potpisanu Izjavu od strane privrednog subjekta čije je Rješenje
dostavio, da mu je dao saglasnost za distribuciju ponuđenih proizvoda.
b) Katalog sa detaljnim specifikacijama predmetne robe. Katalog ne mora biti uvezan uz ponudu, ali ga ponuđač
obilježava nazivom i navodi u sadržaju ponude kao dio ponude. Ponuđač je obavezan u dostavljenom katalogu
dodatno označiti robu za koju dostavlja ponudu. Uz dostavljeni katalog ponuđač je obavezan dostaviti i pismenu
izjavu u kojoj navodi kataloški broj ponuđene robe i broj stranice iz kataloga na kojoj je opisana ponuđena roba.
Katalog ne mora biti preveden na jedan od službenih jezika u BiH.
c) Ponuđači koji predaju ponudu potrebno je da uz ponudu dostave uzorke u originalnom pakovanju za stavke koje su
navedene u Obrascu za cijenu ponude – Aneksa 3 ove TD. Potrebno je dostaviti po jedno pakovanje uzoraka (lateks i
nitrilnih rukavica). Uzorke spakovati u omotnicu/paket, zapakovanu tako da se ne može vidjeti njen sadržaj, a na
kojoj će se naznačiti „UZORCI – PREGLEDNE RUKAVICE ZA POTREBE JZU BOLNICA „SVETI APOSTOL LUKA“ DOBOJ –
NE OTVARAJ – OTVARA KOMISIJA U POSTUPKU JAVNE NABAVKE BROJ: 1726/23“. Dostavljeni uzorci su sastavni dio
ponude i neće biti vraćani ponuđačima.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
20.03.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 20.03.2023. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JZU Bolnica "Sveti apostol Luka", ul. Pop LJubina bb, Doboj, Uprava
Bolnice
Datum i vrijeme 20.03.2023. 12:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se preuzima isključivo preko Portala javnih nabavki BiH
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ATEX d.o.o. Sarajevo - ul. Mula Mustafe Bašeskije br. 7 71000 Stari Grad
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
GRUBIN EXPORT - IMPORT d.o.o., BRČKO DISTRIKT - Ul.Alekse Šantića br.30 76000 Brčko
-
MIX MAESTRO d.o.o Tuzla - ul. XVIII Hrvatske brigade 28 75000 Tuzla
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća