Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.03.2023. 15:36
(aukcija) Nabavka namještaja za kulturni centar Ivo Gregurević
613-1-1-25-3-21/23
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv GRAD ORAŠJE
IDB/JIB 4254051610004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Mandalena Lukač
Adresa Treća ulica br. 45
Poštanski broj 76270 Orašje (hp mo)
Općina/Grad Orašje
Telefon (031) 712-322
Faks (031) 712-011
Elektronička pošta ruza.nedic@orasje.ba
Internet adresa www.orasje.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz članka 4. stavak (1) točka a) ZJN
I 5.b. Razina
Općinska razina (FBIH),Orašje
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Roba koja je predmet nabave, nije moguće podijeliti na lotove.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabava namještaja za kulturni centar Ivo Gregurević
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabava namještaja za kulturni centar Ivo Gregurević
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39110000-6 | Sjedalice, stolci i srodni proizvodi i pripadajući dijelovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
120000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kulturni centar Ivo Gregurević
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
60 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
30.03.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 03.04.2023. 09:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Grad Orašje, Treća ulica broj 45, Sala za sastanke
Datum i vrijeme 03.04.2023. 09:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
Tehnograd d.o.o. Tuzla - ul. Turalibegova br. 48 75000 Tuzla
-
KL SPORT OPREMA d.o.o. Karlovac - Ohridska bb 47000 Karlovac
-
SS-Company d.o.o. Sarajevo - ul. Donji Hadžići bb 71240 Hadžići
-
VELMIT MOBILI d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne bb (TC ROBOT) 71000 Sarajevo
-
KIS PRODUKT d.o.o. Trn, Laktaši - Nikole Pašića bb 78252 Laktaši
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
JYSK d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
FEF Export- Import d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović broj 24 71000 Sarajevo