Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.03.2023. 08:04
(aukcija) Nabavka betona i betonskih proizvoda
10423-1-1-18-3-18/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE ZA OBAVLJANJE KOMUNALNIH I DRUGIH DJELATNOSTI OD
JAVNOG INTERESA OPĆINE ILIDŽA „ILIDŽA“ D.O.O.
IDB/JIB 4202099330003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jasmin Viteškić
Adresa Trg branila Hrasnice bb
Poštanski broj 71212 Hrasnica (bhp sa)
Općina/Grad Ilidža
Telefon (033) 429-361
Faks (033) 429-361
Elektronska pošta javnenabavke@jpilidza.ba
Internet adresa http://www.jpilidza.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Ilidža
I 5.c. Djelatnost
Upravljanje i održavanje stambenih objekata i ostale komunalne djelatnosti
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
172000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka betona i betonskih proizvoda
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Beton i betonski proizvodi, prema specifikaciji datoj u TD
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44000000-0 | Građevinske konstrukcije i materijali; pomoćni proizvodi u građevinarstvu (osim električnih aparata) |
44114000-2 | Beton | |
Dodatni predmet(i) | 44114200-4 | Proizvodi od betona |
44114220-0 | Betonske cijevi i pribor |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
-
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
definirano u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
definirano u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
definirano u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
05.04.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.04.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Adresa sjedišta Ugovornog organa
Datum i vrijeme 07.04.2023. 12:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
-
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT-1 Nabavka betona
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
različite vrste betona, sa i bez isporuke
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44114000-2 | Beton |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
900 m3
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
109500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
lokacija na području Općine Ilidža, koju odredi Ugovorni organ u konkretnoj narudžbi (za stavke br. 2. i 3.) i betonara
Dobavljača (za stavku br. 1)
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.04.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 07.04.2023. 12:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT-2 Nabavka betonskih proizvoda
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
različiti betonski proizvodi
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44114200-4 | Proizvodi od betona |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
ukupno 7.420 različitih betonskih proizvoda
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
62500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
maksimalno 30 km od sjedišta Ugovornog organa (Trg branilaca Hrasnice bb, 71212 Hrasnica) mjereno najkraćom
cestovnom relacijom.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.04.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 07.04.2023. 12:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIVERZAL UVOZ-IZVOZ d.o.o. Gornji Vakuf-Uskoplje - Vrški put bb 70240 Gornji Vakuf
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
ELIOS d.o.o. Banja Luka - Ulica Novaka Pivaševića broj 14 c 78000 Banja Luka
-
HTC d.o.o. Sarajevo - ul. Kurta Schorka broj 11 71210 Ilidža
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
GP PUT A.D. Istočno Sarajevo - Slavka Leovca 1. 71123 Istočno Sarajevo
-
HIDROGRADNJA d.d. Sarajevo - U STEČAJU - ul. Izeta Čomore bb Sarajevo
-
Lukavac Cement d.o.o. Lukavac - ul. Lukavačkih brigada bb 75300 Lukavac
-
VODOSKOK d.o.o. TOMISLAVGRAD - Novi Kolodvor b.b. 80240 Tomislavgrad
-
STRABAG d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 11, Objekt B 71000 Novo Sarajevo
-
09.05.2023
-
09.05.2023