Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 21.03.2023. 15:49
Nabavka i implementacija kancelarijskog aplikativnog software-a
TENDERSKU DOKUMENTACIJU PREUZETI NA LINKU: https://www.sarajevo-airport.ba/nabavke/public/dashboard
TENDERSKA DOKUMENTACIJA ZA UGOVORE O NABAVCI ROBA NABAVKA ROBA PUTEM JAVNOG POZIVA
NABAVKA I IMPLEMENTACIJA KANCELARIJSKOG APLIKATIVNOG SOFTWARE-A
1. OPŠTI PODACI
Broj nabavke |
1737 |
Podaci o Društvu |
JP Međunarodni Aerodrom Sarajevo d.o.o. Kurta Schorka 36 71210 Ilidža-Sarajevo Bosna i Hercegovina u daljnjem tekstu Društvo |
Identifikacijski broj |
4200068970001 |
Kontakt osoba ispred Društva |
Dino Pekić t: +387 33 289 174 f: +387 33 289 141 |
Lista nepodobnih ponuđača po osnovu Cl. 53. Pravilnika o nabavci roba, usluga i radova J.P. Međunarodni aerodrom „SARAJEVO" |
Nema nepodobnih ponuđača po osnovu Cl. 53. Pravilnika o nabavci roba, usluga i radova J.P. Međunarodni aerodrom „SARAJEVO" |
Redni broj nabavke iz Plana nabavki za 2023. godinu |
G.116 |
Vrsta postupka |
Javni poziv |
Vrsta ugovora |
Robe |
Procjenjena vrijednost (u KM, bez PDV-a) |
139.300,00 KM bez PDV-a |
Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum |
Ne |
Da li je predviđena e-aukcija |
Ne |
Krajnji rok za traženje pojašnjenja ove TD |
01.04.2023. |
Krajnji rok za dostavljanje ponuda |
04.04.2023. do 12:00 |
Mjesto dostavljanja ponuda |
J.P. Međunarodni aerodrom „SARAJEVO" d.o.o. Sarajevo, ul. Kurta Schorka 36, 71210 Sarajevo - Protokol administrativne zgrade |
Datum i vrijeme javnog otvaranja ponuda |
04.04.2023. u 12:30 |
Mjesto otvaranja ponuda |
Sala za sastanke (873), Administrativno- poslovni objekat |
2. PREDMET NABAVE
Predmet nabavke su robe:
NABAVKA I IMPLEMENTACIJA KANCELARIJSKOG APLIKATIVNOG SOFTWARE-A
Robe će biti isporučene i implementirane u roku od 60 dana od dana zaključenja ugovora. Mjesto dostavljanja roba je Međunarodni aerodrom Sarajevo.
Plaćanje će se izvršiti u roku od 30 dana po izvršenju ugovornih obaveza i dostavljanju fakture.
Na isporučenu robu se zahtjeva garantni rok od jedne godine, a isti podrazumijeva pružanje tehničke podrške u radu predmetnog rješenja.
Obilazak lokacije se ne organizuje.
3. OCJENA PONUDA
3.1 Kriteriji dodjele ugovora
Ugovor se dodjeljuje ponuđaču koji je dostavio ponudu sa najnižom cijenom.
Odbit će se ponude koje nisu u skladu sa opisom predmeta nabavke.
3.2 Ispravke grešaka i propusta
Društvo će ispraviti bilo koju grešku u ponudi koja je čisto aritmetičke prirode, ukoliko se ista otkrije u toku ocjene ponuda. Društvo će neodložno ponuđaču uputiti obavještenje o svakoj ispravci i može nastaviti sa postupkom, sa ispravljenom greškom, pod uslovom da je ponuđač to odobrio u roku koji je odredilo Društvo. Ako ponuđač ne odobri predloženu ispravku, ponuda se odbacuje.
Društvo će ispraviti greške u računanju cijene u sljedećim slučajevima:
a) kada postoji razlika između iznosa izraženog u brojevima i riječima - u tom slučaju prednost ima iznos izražen riječima, osim ukoliko se na taj iznos ne odnosi aritmetička greška;
b) ako postoji razlika između jedinične cijene i ukupnog iznosa koji se dobije množenjem jedinične cijene i količine, jedinična cijena koja je navedena će imati prednost i potrebno je ispraviti konačan iznos;
c) ako postoji greška u ukupnom iznosu u vezi sa sabiranjem ili oduzimanjem podiznosa, podiznos će imati prednost, kada se ispravlja ukupan iznos.
Iznosi koji se isprave na taj način će biti obavezujući za ponuđača. Ako ih ponuđač kao takve ne prihvata, njegova ponuda se odbacuje.
3.3 E-aukcija
Ovaj postupak nabavke ne predviđa korištenje e-aukcije.
4. KVALIFIKACIJA
4.1 Lična sposobnost
4.1.1 Društvo će odbaciti ponudu ako:
a) je ponuđač pod stečajem ili je predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu s važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran;
4.1.2 Ponuđač je obavezan u ponudi dostaviti sljedeći dokument kojim će potvrditi da se slučaj iz tačke
4.1.1. ne odnosi na njega:
a) uvjerenje nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registriran ponuđač kojim se potvrđuje da nije pod stečajem niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti;
4.2 Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti
4.2.1 Društvo će odbaciti ponudu ako:
a) Ponuđač nije registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabavke u odgovarajućim registrima zemlje iz koje dolazi;
4.2.2 Ponuđač je obavezan uz ponudu dostaviti sljedeće dokumente kojima će potvrditi da se slučajevi
iz tačke 4.2.1. ne odnose na njega:
a) Izvod iz sudskog registra (Original ili ovjerena kopija), ili ekvivalentni dokument druge države.
4.3. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtjeva se.
4.4. Tehnička i profesionalna sposobnost
4.4.1 Društvo će odbaciti ponudu ako:
a) Ponuđač nema uspješno iskustvo u realizaciji posla iste ili slične vrste i istog ili sličnog obima;
b) Ponuđač nije ovlašten od strane proizvođača za prodaju i pružanje tehničke podrške predmetnih roba;
c) Ponuđač nema na raspolaganju stručno osoblje za implementaciju predmetnog rješenja;
4.4.2 Ponuđač je obavezan uz ponudu dostaviti sljedeće dokumente kojima će potvrditi da se slučajevi iz tačke 4.4.1. ne odnose na njega:
a) Potvrda o dobro izvršenom poslu isporuke i implementacije istih ili sličnih roba, izdata od druge ugovorne strane, kojom se potvrđuje da je u posljednje tri godine (01.03.2020 - 01.03.2023), ponuđač uspješno realizovao jedan takav ugovor ukupne vrijednosti ne manje od 139.300,00 KM bez PDV-a. Potvrda mora obavezno da sadrži vrijednost realizovanog dijela ugovora, tačan naziv isporučene robe i tačne datume trajanja ugovora. Društvo zadržava puno pravo provjere izdate potvrde, uključujući uvid u prateću dokumentaciju i eventualni posjet izdavaču potvrde. Potvrde čija eventualna provjera bude onemogućena Društvu, neće biti priznate kao valjane;
b) Originali ili ovjerene kopije potvrda Microsoft Cloud Solution Direct Partner i Premier Support through Partner ili ekvivalentne potvrde drugih developera u slučaju da se nudi ekvivalentna roba, izdate od strane proizvođača robe kojima se dokazuje da je ponuđač ovlašten da nudi njegovu robu na tenderu i da je tehnički osposobljen da pruži zahtjevani nivo tehničke podrške;
c) Lista uposlenika koji će biti angažovani na implementaciji predmetnog rješenja uz priložene kopije originalnih certifikata kao dokaz o stručnoj osposobljenosti i to:
- Microsoft 365 Certified Enterprise Adminstrator Expert ili ekvivalentni certifikat;
- Microsoft 365 Cybersecurity Architect Expert ili ekvivalentni certifikat;
- Microsoft MCTS for SAM ili ekvivalentni certifikat,
za jednog ili više uposlenika izdatih od strane proizvođača robe. Kao dokaz da je navedeno osoblje uposleno kod ponuđača potrebno je dostaviti Listu osiguranih lica izdatu od nadležne institucije, dok se za osoblje koje nije direktno zaposleno kod ponuđača dostavlja original ili kopija ugovora o djelu.
4.5 Odredbe za grupe ponuđača
Jedan ponuđač može biti član samo jedne grupe ponuđača koja učestvuje u određenom postupku nabavke ili samo jednog ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji. Ako se isti ponuđač pojavi kao samostalni ponuđač ili član grupe ponuđača u više ponuda, sve takve ponude će biti odbijene.
Ukoliko se jedan član grupe ponuđača nalazi na listi nepodobnih ponuđača, takvoj grupi neće biti omogućeno učestvovanje u postupcima nabavke Društva.
Jedan ponuđač može nastupiti kao podugovarač u neograničenom broju ponuda, ako se niti u jednoj od tih ponuda ne pojavljuje u svojstvu samostalnog ponuđača, ili člana grupe ponuđača.
Grupa ponuđača koja želi učestvovati u ovom postupku nabavke dužna je dostaviti orginal ili ovjerenu kopiju pravnog akta o udruživanju u grupu ponuđača radi učešća u postupku nabavke, u roku od 5 dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnije ponude. Navedeni pravni akt mora sadržavati: ko su članovi grupe ponuđača sa tačnim identifikacionim elementima; ko ima pravo istupa, predstavljanja i ovlaštenje za potpisivanje ugovora u ime grupe ponuđača kao i utvrđenu solidarnu odgovornost između članova grupe ponuđača za obaveze koje preuzima grupa ponuđača. Ukoliko ponuđač ne dostavi definisani pravni akt sa definisanom sadržinom, ugovor će se dodijeliti sljedećem ponuđaču sa rang liste.
U slučaju da zahtjeve dostavljaju grupe ponuđača, Društvo će prilikom ocjene stepena u kojem su ispunjeni kriteriji utvrđeni u tenderskoj dokumentaciji uzeti u obzir finansijsko stanje, kvalifikacije i tehničku i profesionalnu sposobnost članova grupe ponuđača. Stoga članovi grupe ponuđača mogu dostaviti jedan paket dokumenata koji su navedeni u tački 4.3 (Izuzev dokaza o solventnosti, i ne- blokiranju računa, ako je tražen) i 4.4 tenderske dokumentacije i dokumente i izjave vezane za predmet nabavke. Dokumenti koji su navedeni pod tačkom 4.1, 4.2 i dokaz o solventnosti i ne-blokiranju računa, ukoliko se zahtjevaju, moraju se posebno pripremiti za svakog člana grupe ponuđača.
5. INSTRUKCIJE ZA PONUĐAČE
5.1 Preuzimanje tenderske dokumentacije
Tenderska dokumentacija preuzima se isključivo putem portala za nabavke J.P. Međunarodnog aerodroma „SARAJEVO" d.o.o. Sarajevo: https://www.sarajevo-airport.ba/nabavke/public/login . Ponude ponuđača koji su preuzeli tendersku dokumentaciju na drugi način, biti će odbačene i vratiti će se neotvorene.
5.2 Sadržaj ponude
Ponuda treba sadržavati sljedeće dokumente:
a) Sadržaj ponude;
b) Obrazac za ponudu, popunjen u skladu sa šemom koja je data u Aneksu I uz tendersku dokumentaciju, uključujući i Izjavu ponuđača kao njen sastavni dio, i sve priloge pobrojane u njoj
c) Spisak povjerljivih informacija, u skladu sa šemom koja je data u Aneksu II ove tenderske dokumentacije
d) Obrazac za cijenu ponude, popunjen u skladu sa šemom koja je data u Aneksu III tenderske dokumentacije;
e) Popunjen, potpisan i ovjeren Nacrt ugovora, dat u Aneksu IV ove tenderske dokumentacije;
f) Dokumenti zahtjevani tačkom 4.1.2 ove tenderske dokumentacije;
g) Dokumenti zahtjevani tačkom 4.2.2 ove tenderske dokumentacije;
h) Dokumenti zahtjevani tačkom 4.4.2 ove tenderske dokumentacije;
i) Tehnička dokumentacija za ponuđenu robu (katalozi, datasheets, itd..) iz kojih se jasno vidi da oprema koja se nudi ispunjava uslove postavljene u Aneksu V tenderske dokumentacije;
j) Garancija za ozbiljnost ponude;
k) Ostali dokumenti koji se odnose na predmet nabavke, a koji su u skladu sa tenderskom dokumentacijom;
5.3 Priprema ponude
Ponuđači snose sve troškove nastale na ime pripreme i dostavljanja njihovih ponuda. Društvo ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja.
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom između ponuđača i Društva moraju biti napisani na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini. Prateći dokumenti i štampana literatura koju dostavlja ponuđač mogu biti napisani na nekom drugom jeziku koji se najčešće koristi u međunarodnoj trgovini, pod uslovom da je dostavljen i zvaničan prevod od sudskog tumača odgovarajućih poglavlja na jezik na kojem je napisana ponuda. Kopije tih dokumenata ne moraju biti ovjereni od strane nadležnog organa.
Original ponuda treba biti otkucana ili napisana neizbrisivom tintom. Svi listovi ponude moraju biti čvrsto uvezani (korištenjem jemstvenika i pečata, ili ljepljenjem. Spiralni uvez bez jemstvenika nije prihvatljiv), na način da se stranice ne mogu izvlačiti ili naknadno umetati. Svi listovi ponude, osim neizmijenjene odštampane literature poput kataloga i garancije za ponudu, trebaju biti numerisani. Sve dopune i izmjene ponude moraju biti čitljive i parafirane od ovlaštenih lica.
Dostavljanje alternativnih ponuda nije dozvoljeno.
5.4 Dostavljanje ponuda
Ponuđač će dostaviti jednu ponudu u hardcopy originalu na kojoj će čitko napisati: "ORIGINAL PONUDA". Ponuda se dostavlja i u jednoj digitalnoj kopiji u vidu scana u PDF formatu. Čitav scan mora biti dostavljen u jednoj datoteci. Digitalna kopija se može dostaviti na CD-u ili DVD-u. Način uvezivanja medija sa kopijom ponude u original ponude nije bitan, i ne može biti razlog za odbijanje ponude. Ponuda sa pečatom i potpisom treba biti zapečaćena u jednoj neprovidnoj koverti i sa imenom i adresom ponuđača, na kojoj će pisati sljedeće riječi: "Ponuda za - Nabavka i implementacija kancelarijskog aplikativnog software-a - ne otvarati do 04.04.2023. godine do 12,30 sati".
Ponuda se dostavlja na Protokol Društva lično ili putem pošte.
Ponuđači mogu izmijeniti ili povući svoje ponude pod uslovom da se izmjene ili povlačenje ponude dogodi prije isteka roka za dostavljanje ponuda. Društvo mora biti obaviješteno u pisanoj formi i o izmjenama i o povlačenju ponude. Osim toga, na koverti u kojoj se nalazi izjava ponuđača treba pisati slijedeće: "IZMJENA PONUDE" ili "POVLAČENJE PONUDE".
Ponuda mora biti validna najmanje 120 dana od dana javnog otvaranja ponuda.
5.5 Računanje cijene
Ponuđač treba popuniti obrazac za ponudu i obrazac za cijenu ponude koji se nalaze u prilogu ove tenderske dokumentacije, uz naznaku roba koje će biti dostavljene, zemlju njihovog porijekla, količinu i cijenu.
Sve cijene trebaju biti navedene u KM / EUR, uključujući i pripadajuće indirektne poreze. Izuzetno, ako je tenderskom dokumentacijom omogućeno da se cijene navode i u drugoj valuti, navedeni iznos će se preračunati u KM po srednjem kursu koji utvrđuje Centralna banka Bosne i Hercegovine na dan otvaranja ponuda i zadržati po istom kursu sve do isteka perioda važenja ponude.
Ponuđač će navesti u rasporedu cijena jediničnu cijenu (tamo gdje to odgovara) i ukupan iznos ponude za robe koje se nude.
Ponuđena cijena roba treba uključivati sve obaveze vezane za tu robu.
Cijena koju navede ponuđač neće se mijenjati u toku izvršenja ugovora i ne podliježe bilo kakvim promjenama, ukoliko nije drugačije određeno u tenderskoj dokumentaciji. Ugovorni organ će kao neprihvatljivu odbiti onu ponudu koja sadrži cijenu koja se može prilagođavati, a koja nije u skladu sa ovim stavom.
5.6 Komunikacija
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespondencije) između Društva i dobavljača treba se voditi u pisanoj formi, na web stranici Društva, odjeljak za nabavke.
5.7 Pojašnjenja tenderske dokumentacije
Zainteresovani ponuđači mogu u pisanoj formi od Društva tražiti pojašnjenje tenderske dokumentacije najkasnije 3 (tri) dana prije isteka roka za podnošenje ponuda.
Društvo će u roku od najkasnije 1 (jedan) dan prije isteka roka za podnošenje ponuda dostaviti pojašnjenja tenderske dokumentacije zainteresovanim ponuđačima koji su preuzeli tendersku dokumentaciju, a koji postaju sastavni dio iste.
5.8 Izmjene tenderske dokumentacije
Ukoliko se tokom postupka nabavke ukaže potreba za izmjenom ili dopunom tenderske dokumentacije, Društvo će uputiti navedenu izmjenu ili dopunu svim ponuđačima koji su preuzeli tendersku dokumentaciju najkasnije 2 (dva) dana prije predviđenog roka za dostavljanje ponuda.
Ukoliko izmjena ili dopuna tenderske dokumentacije dovede do izmjene na način da će zbog nastale izmjene ponuđačima biti onemogućeno da dostave ponudu u predviđenom roku, rok za dostavu ponuda se prolongira za minimalno 5 (pet) dana.
Prolongiranje roka ne mijenja rokove definisane tenderskom dokumentacijom po pitanju dokumenata kojim se dokazuje ispunjenje kvalifikacionih uslova i prihvatljivosti ponude u dijelu bankovnih garancija. Izmjene ili dopune tenderske dokumentacije postaju i smatraju se sastavnim dijelom tenderske dokumentacije.
5.9 Uzorci
Uzorci se na zahtijevaju.
5.10 Dokazivanje ekvivalentnosti traženom proizvodu
Ukoliko ponuđač nudi proizvode koji su ekvivalentni traženim, on mora putem tehničke dokumentacije i eventualno uzorkovanja i testiranja proizvoda dokazati da proizvod koji on nudi ima tehničke, funkcionalne i druge karakteristike jednake ili bolje od onih koje ima traženi proizvod.
6. GARANCIJE
6.1 Garancija za ozbiljnost ponude
Uz sve ponude se mora dostaviti garancija za ponudu u iznosu od 1% od procijenjene vrijednosti ugovora, sa rokom važnosti od dana podnošenja ponude do isteka opcije ponude + 30 dana.
Tekst garancije dat je u prilogu ove tenderske dokumentacije.
Garancija se dostavlja u originalu, u zatvorenoj plastičnoj foliji (PVC „U" košuljici) koja se na vrhu zatvori naljepnicom. Folija koja sadrži garanciju se potom uvezuje u cjelinu ponude. Društvo će prihvatiti i druge slične načine dostavljanja garancije koji osiguravaju da garancija bude uvezana u ponudu na način da pri tome ne bude oštećena.
Garancija ni pod kojim uslovom ne smije biti probušena!
6.2 Garancija za dobro izvršenje ugovora
Društvo će tražiti garanciju za izvršenje ugovora. Iznos garancije za izvršenje ugovora je 10% od vrijednosti ugovora.
U slučaju dodjele ugovora bezuslovna bankarska garancija za dobro izvršenje posla-ugovora u iznosu od 10% vrijednosti ugovora će poslužiti za pokrivanje svake štete i troškova koje Društvo može imati ukoliko izabrani ponuđač prekrši ugovor o nabavci.
"Pokriće iz bankarske garancije ne oslobađa izvršioca ugovora odgovornosti sve do namirenja stvarne štete".
Garancija za dobro izvršenje ugovora mora biti dostavljena u obliku bezuvjetne bankovne garancije.
Bezuslovna bankovna garancija za dobro izvršenje ugovora dostavlja se po potpisivanju ugovora, u roku od 15 dana. Ponuđač mora dostaviti bezuslovnu bankovnu garanciju renomirane banke, naplativu na prvi poziv u iznosu od 10 % od vrijednosti ugovora, sa rokom važnosti od 90 dana.
Ukoliko ne nastupi niti jedan od razloga koji bi zahtjevao realizaciju dostavljene garancije naručilac će izvršiti povrat iste u naprijed navedenim općim rokovima za povrat garancije (5 dana za bankovne garancije).
Dužina trajanja garancije se treba navesti u ponudi. Ponuđač snosi sve troškove vezane za garanciju, uključujući i troškove aviziranja garancije.
6.3 Avansna garancija
Ne zahtijeva se jer nije ostavljena mogućnost avansnog plaćanja.
6.4 Garancija za garantni period
Ne zahtijeva se.
7. PODUGOVARANJE
Podugovaranje je dozvoljeno, u skladu sa članom 29. stav (9) Pravilnika o nabavci roba, usluga i radova J.P. Međunarodni aerodrom „SARAJEVO".
Ako se ponuđač izjasni da namjerava dio ugovora podugovaranjem prenijeti na treće strane, Društvo dužno je u ugovor o nabavci unijeti tu odredbu kao osnov za zaključivanje podugovora između izabranog ponuđača i podugovarača.
Ponuđač kojem je dodijeljen ugovor neće sklapati podugovor ni o jednom bitnom dijelu ugovora bez prethodnog pismenog odobrenja Društva. Elementi ugovora koji se podugovaraju i identitet podugovarača obavezno se saopćavaju Društvu blagovremeno, prije sklapanja podugovora. Društvo može izvršiti provjeru kvalifikacija podugovarača i obavijestiti dobavljača o svojoj odluci najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema obavještenja o podugovaraču. U slučaju odbijanja podugovarača, Društvo je dužno navesti objektivne razloge odbijanja.
Nakon i ako što Društvo odobri podugovaranje, dobavljač kojem je dodijeljen ugovor dužan je prije početka realizacije podugovora dostaviti Društvu podugovor zaključen s podugovaračem, kao osnov za neposredno plaćanje podugovaraču, i koji kao obavezne elemente mora sadržavati sljedeće:
a) robu, usluge ili radove koje će isporučiti, pružiti ili izvesti podugovarač;
b) predmet, količinu, vrijednost, mjesto i rok isporuke robe, pružanja usluga ili izvođenja radova;
c) podatke o podugovaraču, i to: naziv podugovarača, sjedište, JIB/IDB, broj transakcijskog računa i naziv banke kod koje se vodi.
Ponuđač kojem je dodjeljen ugovor također se može pismenim putem izjasniti da želi da se plaćanje podugovaraču vrši posredno, putem njegovog računa.
Dobavljač kojem je dodijeljen ugovor snosi punu odgovornost za realizaciju ugovora.
8. PRAVNA ZAŠTITA
Ponuđači žalbe na tendersku dokumentaciju podnose Direktoru Društva, a na Odluku o dodjeli/poništenju postupka podnose Upravi Društva, koji donose zaključak ili Odluku po žalbi.
Žalba se može izjaviti:
- na tendersku dokumentaciju, najkasnije 5 (pet dana) od dana preuzimanja tenderske dokumentacije;
- na Odluku o dodjeli ugovora ili poništenju postupka, najkasnije 5 dana od dana prijema Odluke;
9. ANEKSI
ANEKS I - Obrazac za ponudu sa izjavom ponuđača
ANEKS II - Spisak povjerljivih informacija
ANEKS III - Obrazac za cijenu ponude
ANEKS IV - Nacrt ugovora
ANEKS V - Tehnička specifikacija
PRILOG I - Tekst garancije za ozbiljnost ponude
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AvaCom GROUP d.o.o., u stečaju - Vukovarska 18 88320 Ljubuški
-
SRC d.o.o. Beograd - Bulevar Mihajla Pupina 165 V 11 070 Novi Beograd
-
ENDAVA d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne broj 47C 71000 Sarajevo
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
Comtrade System Integration d.o.o. Beograd - Savski nasip 7 11070 Beograd 27
-
CORE d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića broj 2 71000 Sarajevo
-
NITES d.o.o. Banja Luka - Jovana Dučića 23 a 78000 Banja Luka
-
EMC d.o.o. Sarajevo - ul. Kralja Tvrtka broj 8 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Ava Com GROUP d.o.o. Mostar - Podružnica Sarajevo - BRISANA - Grbavička br. 74 71000 Sarajevo
-
CENTAR ZA UPRAVLJANJE PROJEKTIMA-CPM d.o.o. Beograd - Đorđa Stanojevića 11d 11070 Novi Beograd
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
KALDERA COMPANY d.o.o. Laktaši - Kobatovci b.b. 78250 Laktaši