Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.03.2023. 14:46
(aukcija) Nabavka rezervnih dijelova za održavanje sistema tehničke zaštite sa ugradnjom
1370-1-1-191-3-144/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTRALNA BANKA BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4200693920055
Kontakt osoba/Služba za kontakt tarik teskeredžić
Adresa Maršala Tita 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 278-355
Faks
Elektronska pošta sanela.mahmutovic@cbbh.ba
Internet adresa www.cbbh.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
301620,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
rezervni dijelovi za održavanje sistema tehničke zaštite sa ugradnjom
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
rezervni dijelovi za održavanje sistema tehničke zaštite sa ugradnjom za potrebe organizacionih jedinica Centralne banke.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 35000000-4 | Sigurnosna, vatrogasna policijska i odbrambena oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
plaćanje u roku od 15 (petnaest) radnih dana od dana prijema fakture za isporuku dijelova, na osnovu pojedinačnog
ugovora, nakon potpisivanja zapisnika o primopredaji završenog posla, na žiro račun koji je naznačen na fakturi Dobavljača.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Rješenje o upisu u sudski registar ili aktuelni izvod iz sudskog registra ili drugi ekvivalentan dokument, kojim se potvrđuje da
je ponuđač registrovan za obavljanje profesionalne djelatnosti. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene
kopije sa datumom ovjere ne starijim od 3 mjeseca računajući od dana predaje ponude.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne traži se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora koji je u vezi s predmetnom nabavkom, u posljednje tri
godine, računajući od dana predaje ponude (što obuhvata odgovarajući period u 2020. godini, 2021. godinu, 2022. godinu i
2023. godinu do dana predaje ponude), ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan,
odnosno počeo s radom prije manje od tri godine, sa ukupnom vrijednošću ugovora minimalno 150.000,00 KM za lot 1
(navedeno srazmjerno procijenjenoj vrijednosti podijeljenoj s brojem godina za koje se zaključuje okvirni sporazum),
ukupnom vrijednošću ugovora minimalno 1.000,00 KM za lot 2 i ukupnom vrijednošću ugovora minimalno 500,00 KM za lot
3.
b) Da ima angažovana najmanje jednog dipl. ing. elekrotehnike sa položenim stručnim ispitom i dipl. ing. računarstva ili
informatike, koji će biti raspoloživi tokom perioda trajanja Okvirnog sporazuma i koji će biti uključeni u realizaciju predmeta
nabavke (uslov za lot 1), odnosno minimalno po jednog dipl. ing. elektrotehnike, dipl. ing. strojarstva, dipl. ing. računarstva
ili informatike, koji će biti raspoloživi tokom perioda trajanja Okvirnog sporazuma i koji će biti uključeni u realizaciju
predmeta nabavke (uslov za lot 2).
c) Ponuđač mora imati na raspolaganju najmanje jednog certificiranog djelatnika za rad na sistemima na koje se
dijelovi ugrađuju, izdane od strane proizvođača ili ovlaštenog distributera opreme (uslov za lot 1 i lot 2).
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
13.04.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.04.2023. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Objekat Centralnog ureda Centralne banke, Maršala Tita 25, Sarajevo.
Datum i vrijeme 13.04.2023. 11:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
lot 1 – rezervni dijelovi za održavanje sistema tehničke zaštite sa ugradnjom za potrebe Centralnog ureda Centralne banke
Bosne i Hercegovine
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
rezervni dijelovi za održavanje sistema tehničke zaštite sa ugradnjom za potrebe Centralnog ureda Centralne banke Bosne i
Hercegovine
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 35121000-8 | Sigurnosna oprema |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Nabava, isporuka i ugradnja IP bullet kamere s integriranim IR osvjetljenjem i integriranom video analitikom, Nabava,
isporuka i ugradnja - Automotive MCU 32 bitni procesor, Nabavka, isporuka i ugradnja terminala evidencije radnog
vremena...
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
300000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.04.2023. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 13.04.2023. 11:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
lot 2 – rezervni dijelovi za održavanje sistema tehničke zaštite sa ugradnjom za potrebe Centralne banke Bosne i
Hercegovine – Glavne jedinice Mostar
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
rezervni dijelovi za održavanje sistema tehničke zaštite sa ugradnjom za potrebe Centralne banke Bosne i Hercegovine –
Glavne jedinice Mostar
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 35121000-8 | Sigurnosna oprema |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Akumulator Ultracell P12V7AH sa ugradnjom, Akumulator Ultracell P12V26AH sa ugradnjom...
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
1120,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mostar
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.04.2023. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 13.04.2023. 11:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
lot 3 – rezervni dijelovi za održavanje sistema tehničke zaštite sa ugradnjom za potrebe Filijale Centralne banke Bosne i
Hercegovine na Palama
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
rezervni dijelovi za održavanje sistema tehničke zaštite sa ugradnjom za potrebe Filijale Centralne banke Bosne i
Hercegovine na Palama
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 35121000-8 | Sigurnosna oprema |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Optika za - d/– kolor IR kamera, lens 2.8-10, TVL 600/700, OSD, WDR, 12Vdc/24Vac, Optika za- Mini dome kamera u boji, 1/3
" CC“, rez.540TVL, 24 IR led,varifocal 3.5-9 mm....
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
500,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Pale
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.04.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.04.2023. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 13.04.2023. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KUNA Export-Import, d.o.o.Visoko - Ozrakovići bb 71300 Visoko
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
MEXIKAL-IMPEX d.o.o. Sarajevo - Milana Preloga 11 71000 Sarajevo
-
EKO-BeL d.o.o. Laktaši - Ulica Cara Dušana broj 84 78252 Laktaši
-
USLUŽNOST DOO, SARAJEVO - ul. Branilaca Sarajeva br. 39 71000 Centar
-
Hidraulika Hukić d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. M.Trifunovića Uče br. 36 75000 Tuzla
-
GRUBIN EXPORT - IMPORT d.o.o., BRČKO DISTRIKT - Ul.Alekse Šantića br.30 76000 Brčko
-
V-Z-ZAŠTITA d.o.o. Banja Luka - Put srpskih branilaca broj 15 H 78000 Banja Luka
-
ARCUS d.o.o. Sarajevo - Ul. Bulevar Meše Selimovića br. 81A 71000 Sarajevo
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
22.11.2023
-
23.06.2023
-
23.06.2023