Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.10.2015. 16:01
Nabavka vodovodnog i PEHD materijala
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1169-1-1-271-3-26/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JKP ''VODOVOD'' D.O.O. CAZIN
IDB/JIB 4263351830005
Kontakt osoba Mirhad Pjanić
Adresa Izeta Nanića bb
Poštanski broj 77220 Cazin (bhp sa)
Općina/Grad Cazin
Telefon (037) 514-500
Faks (037) 514-500
Elektronska pošta jkp_vodovod_cazin@hotmail.com
Internet adresa vodovodcazin.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Cazin
I 5.c. Djelatnost
Vodosnabdjevanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
340000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Vodovodni i PEHD materijal
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Kupovina vodovodnog i PEHD materijala
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44000000-0 | Građevinske konstrukcije i materijali; pomoćni proizvodi u građevinarstvu (osim električnih aparata) |
Dodatni predmet(i) | 44160000-9 | Cjevovod, sistemi cijevi, cijevi, strukturne cijevi i srodni artikli |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Vlastita sredstva
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Uslovi definisani TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Uslovi definisani TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Uslovi definisani TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
2.11.2015.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.11.2015. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 9.11.2015. 12:30:00
Adresa i mjesto JKP Vodovod doo Cazin, Lojićka bb, 77220 Cazin
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se jedino može preuzeti:
- sa portala javne nabavke /https://www.ejn.gov.ba/, besplatno
Ponuđači koji ne preuzmu tendersku dokumentaciju sa portala javne nabavke, neće moći učestvovati u postupku, niti
dostaviti svoju ponudu.
Ugovorni organ je, u skladu sa članom 41. stav 3. Zakona o javnim nabavkama, skratio rok za prijem ponuda za 5 dana jer je
omogućio direktan pristup tenderskoj dokumentaciji i ne zahtijeva naknadu.
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Mirhad Pjanić
Adresa JKP Vodovod doo Cazin, Lojićka bb, 77220 Cazin
Poštanski broj 77220 Cazin (bhp sa)
Općina/Grad Cazin
Telefon (037) 514-500
Faks (037) 514-500
Elektronska pošta jkp_vodovod_cazin@hotmail.com
Internet adresa vodovodcazin.com
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Vodovodni materijal 1
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Vodovodni materijal 1 obuhvata nabavku:
poluspojnica, spojnica, mufne, nipl, koljena, T-komadi, ventil-kugla, prefabrikant, redukcija, čep pocinčani, holender
pocinčani, ogrlica za prikljčke, slavina-kugla.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 44160000-9 Cjevovod, sistemi cijevi, cijevi, strukturne cijevi i srodni artikli
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definisana TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
100000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište Preduzeća
VI Dodatne informacije
Ponuđači koji ne preuzmu tendersku dokumentaciju sa portala javne nabavke, neće moći učestvovati u postupku, niti
dostaviti svoju ponudu.
Ugovorni organ je, u skladu sa članom 41. stav 3. Zakona o javnim nabavkama, skratio rok za prijem ponuda za 5 dana jer je
omogućio direktan pristup tenderskoj dokumentaciji i ne zahtijeva naknadu.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Vodovodni materijal 2
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Vodovodni materijal 2 obuhvata nabavku:
EKS komada, FKS komada, EV zasuna, Q komada, FF , U, FFR, X i UBS komada, T , E i F komada, zupčasta spojnica, zračni i
nepovratni ventil, ogrlica lj.željezna, ogrlica pas, hidrant, regulator pritiska, poluspojnica PP, PVC cijevi, reparaciona za PVC
cijevi, reparaciona za ACC cijevi itd.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 44160000-9 Cjevovod, sistemi cijevi, cijevi, strukturne cijevi i srodni artikli
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definisana tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
180000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište Preduzeća
VI Dodatne informacije
Ponuđači koji ne preuzmu tendersku dokumentaciju sa portala javne nabavke, neće moći učestvovati u postupku, niti
dostaviti svoju ponudu.
Ugovorni organ je, u skladu sa članom 41. stav 3. Zakona o javnim nabavkama, skratio rok za prijem ponuda za 5 dana jer je
omogućio direktan pristup tenderskoj dokumentaciji i ne zahtijeva naknadu.
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
PEHD materijal
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3 obuhvata nabavku:
PEHD 110 mm, 90 mm, 75 mm, 2 ‘’, 6/4 “ ( 16 i 10 bara) i sl.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 44160000-9 Cjevovod, sistemi cijevi, cijevi, strukturne cijevi i srodni artikli
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definisana tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
60000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište Preduzeća
VI Dodatne informacije
Ponuđači koji ne preuzmu tendersku dokumentaciju sa portala javne nabavke, neće moći učestvovati u postupku, niti
dostaviti svoju ponudu.
Ugovorni organ je, u skladu sa članom 41. stav 3. Zakona o javnim nabavkama, skratio rok za prijem ponuda za 5 dana jer je
omogućio direktan pristup tenderskoj dokumentaciji i ne zahtijeva naknadu.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CREDIBIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Teheranski trg br. 5 71000 Sarajevo
-
TABAKPLAST d.o.o. Tomislavgrad - Vukovarska 58 80240 Tomislavgrad
-
INTERKONT-KOMERC d.o.o. - ul. Nikole Pašića br.8 78000 Laktaši
-
T.G. FERIMPORT d.o.o. Ljubuški - Hrvatskih kraljeva 46 88320 Ljubuški
-
MUHEDINOVIC TR VL MUHEDINOVIC FIKRA - BRANILACA BIH BB KLJUC 79280 KLJUČ
-
BOBS d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića broj 2V (zgrada UNIPROMETA) 71000 Sarajevo
-
14.01.2016
-
19.01.2016
-
19.01.2016