Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 07.08.2023. 13:51
(aukcija) Nabavka rasadničkih proizvoda
719-1-1-84-3-125/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD LUKAVAC
IDB/JIB 4209451920007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Mirsada Karić-Tokić
Adresa Trg Slobode 1
Poštanski broj 75300 Lukavac (bhp sa)
Općina/Grad Lukavac
Telefon (035) 366-724
Faks (035) 366-703
Elektronska pošta merima.omerdic@lukavac.ba
Internet adresa www.lukavac.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Lukavac
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Priroda predmetne nabavke je takva da postupak nabavke nije moguće podijeliti na lotove jer predmet nabavke čini
kompatnu cjelinu.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
NABAVKA RASADNIČKIH PROIZVODA
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Sukcesivna nabavka rasadničkih proizvoda, a koji su detaljno opisani u obrascu za cijenu ponude koji je dat kao Prilog
3.tenderske dokumentacije.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03450000-9 | Rasadničarski proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
17000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
MZ Lukavac Grad, Grad Lukavac.
Ponuđač je dužan dostaviti robu vlastitim prevoznim sredstvom do lokacije na kojoj će se vršiti distribucija rasadničkih
proizvoda.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Isporuka roba u skladu sa zaključenim ugovorom se vrši najranije nakon potpisivanja ugovora. Rok za isporuku je 20
(dvadeset) dana od dana prijema narudžbenice.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtjeva se.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Ne zahtijeva se.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
28.08.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.08.2023. 10:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Sala za sastanke, soba 28/I sprat,Trg Slobode broj 1, zgrada Gradske uprave u
Lukavcu
Datum i vrijeme 29.08.2023. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRUNUS d.o.o. Kakanj - ulica Alije Izetbegovića ST-2 72240 Kakanj
-
OPZ SREBRENICA sa p.o. Srebrenica - Potočari bb 75430 Srebrenica
-
JPŠ ŠUME REPUBLIKE SRPSKE a.d. Sokolac - Romanijska 1. 71350 Sokolac
-
STR IRIS vl. BEKRIĆ ENISA Jablanica - PERE BILIĆA 17 88420 Jablanica
-
ŽUPLJANKA d.o.o. Hrvaćani, Prnjavor - Hrvaćani 78430 Prnjavor
-
(BRISAN USLJED PRIPAJANJA) ŠUMARSKI FAKULTET U SARAJEVU - ul. Zagrebačka br.20 71000 Sarajevo
-
13.10.2023
-
21.09.2023