Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.08.2023. 09:20
Nabavka i isporuka bio mase (pelet) za zagrijavanje zgrade općine Kladanj i objekta doma kulture u Kladnju
241-7-1-28-3-33/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA KLADANJ
IDB/JIB 4209176440008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Senahid Šarić
Adresa Kladanjske brigade br.2
Poštanski broj 75280 Kladanj (bhp sa)
Općina/Grad Kladanj
Telefon (035) 628-450
Faks (035) 628-413
Elektronska pošta senahid.saric@kladanj.ba
Internet adresa www.kladanj.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Kladanj
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Postupak nabavke nije podijeljen na lot-ove iz razloga što je priroda predmeta nabavke takva da postupak nabavke nije
moguće podijeliti na lotove jer predmet nabavke čini kompaktnu cjelinu.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
„Nabavka i isporuka bio mase (pelet) za zagrijavanje zgrade općine Kladanj i objekta doma kulture u Kladnju“
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet nabavke obuhvata nabavku i isporuku bio mase (pelet) za zagrijavanje zgrade općine Kladanj i objekta doma
kulture u Kladnju.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 09111400-4 | Goriva na bazi drva |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
23900,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište ugovornog organa na adresi: ul. Kladanjske brigade br.2, mjesto Kladanj (fco objekat doma kulture u Kladnju
–istovareno ispred ulaza u podrum objekta).
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 97,00 %
2 Rok plaćanja 3,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
23.08.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 24.08.2023. 14:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto zgrada općine Kladanj, multimedijalna sala br. 23
Datum i vrijeme 24.08.2023. 14:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LELIĆ- KOMERC Bosanska Krupa d.o.o. - Vranjska 2. 77240 Bosanska Krupa
-
UNIVERZAL UVOZ-IZVOZ d.o.o. Gornji Vakuf-Uskoplje - Vrški put bb 70240 Gornji Vakuf
-
MEDEKS-PROM d.o.o. Šipovo - Ulica Prve šipovačke brigade broj 6 70270 Šipovo
-
FAGUS d.o.o. Kotor Varoš - Ulica Cara Dušana bb 78220 Kotor Varoš
-
Euro Stil d.o.o. Doboj - ul. Nikole Tesle broj 71 74000 Doboj
-
VINKO STJEPIĆ vl., STJEPIĆ stolarska radiona - Drijenča bb 75245 Čelić