Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.08.2023. 12:23
(aukcija) Nabavka namještaja za Turističku zajednicu
356-7-1-60-3-56/23
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv GRAD LIVNO
IDB/JIB 4281070720004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Sanja Čečura Pavić
Adresa Trg Branitelja Livna 1.
Poštanski broj 80101 Livno (hp mo)
Općina/Grad Livno
Telefon (034) 206-238
Faks (034) 200-315
Elektronička pošta info@livno.ba
Internet adresa www.livno.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz članka 4. stavak (1) točka a) ZJN
I 5.b. Razina
Grad,
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 2.c. Obrazloženje dostave ponuda
Ponuda za svaki lot se dostavlja u posebnoj koverti. Ponuditelj koji dostavlja ponude
za više lotova, može dokumente o kvalifikaciji koji su zajednički za više lotova
dostaviti na jedan od sljedećih načina:
a) U posebnoj koverti na kojoj će jasno naznačiti da dostavlja dokaze za
kvalifikaciju, ili
b) Uz ponudu koja je prva po redoslijedu lotova na koji se prijavljuje, ili
c) Posebno uz svaki lot.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabava namještaja za Turističku zajednicu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabava namještaja za Turističku zajednicu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući uredski namještaj), unutarnja oprema, kućanske naprave (osim rasvjete) i sredstva za čišćenje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Detaljne informacije i zahtjevi dati u Natječajnoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti iz Članka 45. Zakona o javnoj nabavi BiH, detalji dati u Natječajnoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema natječajnoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Prema natječajnoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema natječajnoj dokumentaciji
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
23.08.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 23.08.2023. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Grad Livno, Trg Branitelja Livna 1., 80101 Livno
Datum i vrijeme 23.08.2023. 12:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Izrada namještaja po mjeri
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući uredski namještaj), unutarnja oprema, kućanske naprave (osim rasvjete) i sredstva za čišćenje |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema natječajnoj dokumetaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
9100,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Trg kralja Tomislava 17., 80101 Livno
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 23.08.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.08.2023. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 23.08.2023. 12:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabava uredskih stolica'
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39112000-0 | Stolci |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema natječajnoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1200,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 dana
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Trg kralja Tomislava 17., 80101 Livno
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 23.08.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.08.2023. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 23.08.2023. 12:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
Design office d.o.o. Banja Luka, u likvidaciji - Ulica Pave Radana broj 2 78000 Banja Luka
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
10.10.2023
-
10.10.2023