Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.08.2023. 09:22
(HR) Nabavka računala i računalne opreme
Hrvatska-Zagreb: Računarska oprema i potrepštine
2023/S 154-487715
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 28163265527
Poštanska adresa: HORVATOVAC 102a
Mjesto: ZAGREB
NUTS kod: HR05 Grad Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Ured nabave PMF-a
E-pošta: nabava@dekanat.pmf.hr
Telefon: +385 14606041/+385 14606023
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.pmf.unizg.hr
Adresa profila kupca: www.pmf.unizg.hr
Odjeljak II: Predmet
NABAVA RAČUNALA I RAČUNALNE OPREME, PREMA GRUPAMA
NABAVA RAČUNALA I RAČUNALNE OPREME, PREMA GRUPAMA:
GRUPA 1. PRIJENOSNA RAČUNALA - ZNANSTVENA, GRUPA 2. PRIJENOSNA RAČUNALA - UREDSKA, GRUPA 3. STOLNA RAČUNALA - ZNANSTVENA, GRUPA 4. STOLNA RAČUNALA - UREDSKA, GRUPA 5. MONITORI, GRUPA 6. PISAČI, GRUPA 7. RAČUNALA KOMPATIBILNA S MacOS
Računala i računalna oprema se nabavlja za potrebe ustrojstvenih jedinica Fakulteta te je potrebna za redovan uredski rad, te izvođenje nastave, a dijelom za znanstvena istraživanja, kao i za potrebe raznih projekata financiranih iz nacionalnih, međunarodnih i europskih izvora.
GRUPA 1. PRIJENOSNA RAČUNALA - ZNANSTVENA
Sukladno točki 2.7. Dokumentacije o nabavi
Nabava za grupu 1. je za potrebe ustrojstvenih jedinica Fakulteta te je potrebna za redovan uredski rad, izvođenje nastave, adijelom za znanstvena istraživanja, kao i za potrebe raznih projekata financiranih iz nacionalnih, međunarodnih i europskihizvora. Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u Prilogu II. Troškovnika za navedenu grupu.
Sukladno točki 1.6. Dokumentacije o nabavi ukupna procijenjena godišnja vrijednost nabave SVIH računala i računalne opreme za potrebe PMF-a u 2023. godini ukupno iznosi: 405.281,89 EUR (bez PDV-a). Procijenjena vrijednost predmetne nabave za sve grupe nadmetanja ukupno iznosi 318.781,89 EUR (bez PDV-a), odnosno za grupu 1. iznosi 125.200,00 EUR (bez PDV-a)
GRUPA 2. PRIJENOSNA RAČUNALA - UREDSKA
Sukladno točki 2.7. Dokumentacije o nabavi
Nabava za grupu 2. je za potrebe ustrojstvenih jedinica Fakulteta, te je potrebna za redovan uredski rad, izvođenje nastave, a dijelom za znanstvena istraživanja, kao i za potrebe raznih projekata financiranih iz nacionalnih, međunarodnih i europskihizvora. Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u Prilogu II. Troškovnika za navedenu grupu.
Sukladno točki 1.6. Dokumentacije o nabavi ukupna procijenjena godišnja vrijednost nabave SVIH računala i računalne opreme za potrebe PMF-a u 2023. godini ukupno iznosi: 405.281,89 EUR (bez PDV-a). Procijenjena vrijednost predmetne nabave za sve grupe nadmetanja ukupno iznosi 318.781,89 EUR (bez PDV-a), odnosno za grupu 2. iznosi 13.650,00 EUR (bez PDV-a)
GRUPA 3. STOLNA RAČUNALA - ZNANSTVENA
Sukladno točki 2.7. Dokumentacije o nabavi
Nabava za grupu 3. je za potrebe ustrojstvenih jedinica Fakulteta, te je potrebna za redovan uredski rad, izvođenje nastave, a dijelom za znanstvena istraživanja, kao i za potrebe raznih projekata financiranih iz nacionalnih, međunarodnih i europskihizvora. Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u Prilogu II. Troškovnika za navedenu grupu.
Sukladno točki 1.6. Dokumentacije o nabavi ukupna procijenjena godišnja vrijednost nabave SVIH računala i računalne opreme za potrebe PMF-a u 2023. godini ukupno iznosi: 405.281,89 EUR (bez PDV-a). Procijenjena vrijednost predmetne nabave za sve grupe nadmetanja ukupno iznosi 318.781,89 EUR (bez PDV-a), odnosno za grupu 3. iznosi 47.933,89 EUR (bez PDV-a)
GRUPA 4. STOLNA RAČUNALA - UREDSKA
Sukladno točki 2.7. Dokumentacije o nabavi
Nabava za grupu 4. je za potrebe ustrojstvenih jedinica Fakulteta te je potrebna za redovan uredski rad, te izvođenje nastave, adijelom za znanstvena istraživanja, kao i za potrebe raznih projekata financiranih iz nacionalnih, međunarodnih i europskih izvora. Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u Prilogu II. Troškovnika za navedenu grupu.
Sukladno točki 1.6. Dokumentacije o nabavi ukupna procijenjena godišnja vrijednost nabave SVIH računala i računalne opreme za potrebe PMF-a u 2023. godini ukupno iznosi: 405.281,89 EUR (bez PDV-a). Procijenjena vrijednost predmetne nabave za sve grupe nadmetanja ukupno iznosi 318.781,89 EUR (bez PDV-a), odnosno za grupu 4. iznosi 44.478,00EUR (bez PDV-a)
GRUPA 5. MONITORI
Sukladno točki 2.7. Dokumentacije o nabavi
Nabava za grupu 5. je za potrebe ustrojstvenih jedinica Fakulteta te je potrebna za redovan uredski rad, te izvođenje nastave, adijelom za znanstvena istraživanja, kao i za potrebe raznih projekata financiranih iz nacionalnih, međunarodnih i europskihizvora. Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u Prilogu II. Troškovnika za navedenu grupu.
Sukladno točki 1.6. Dokumentacije o nabavi ukupna procijenjena godišnja vrijednost nabave SVIH računala i računalne opreme za potrebe PMF-a u 2023. godini ukupno iznosi: 405.281,89 EUR (bez PDV-a). Procijenjena vrijednost predmetne nabave za sve grupe nadmetanja ukupno iznosi 318.781,89 EUR (bez PDV-a), odnosno za grupu 5. iznosi 24.515,00 EUR (bez PDV-a)
GRUPA 6. PISAČI
Sukladno točki 2.7. Dokumentacije o nabavi
Nabava za grupu 6. je za potrebe ustrojstvenih jedinica Fakulteta te je potrebna za redovan uredski rad, te izvođenje nastave, adijelom za znanstvena istraživanja, kao i za potrebe raznih projekata financiranih iz nacionalnih, međunarodnih i europskih izvora. Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u Prilogu II. Troškovnika za navedenu grupu.
Sukladno točki 1.6. Dokumentacije o nabavi ukupna procijenjena godišnja vrijednost nabave SVIH računala i računalne opreme za potrebe PMF-a u 2023. godini ukupno iznosi: 405.281,89 EUR (bez PDV-a). Procijenjena vrijednost predmetne nabave za sve grupe nadmetanja ukupno iznosi 318.781,89 EUR (bez PDV-a), odnosno za grupu 6. iznosi 19.100,00 EUR (bez PDV-a)
GRUPA 7. RAČUNALA KOMPATIBILNA S MacOS
Sukladno točki 2.7. Dokumentacije o nabavi
Nabava za grupu 7. je za potrebe ustrojstvenih jedinica Fakulteta te je potrebna za redovan uredski rad, te izvođenje nastave, adijelom za znanstvena istraživanja, kao i za potrebe raznih projekata financiranih iz nacionalnih, međunarodnih i europskih izvora. Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u Prilogu II. Troškovnika za navedenu grupu.
Sukladno točki 1.6. Dokumentacije o nabavi ukupna procijenjena godišnja vrijednost nabave SVIH računala i računalne opreme za potrebe PMF-a u 2023. godini ukupno iznosi: 405.281,89 EUR (bez PDV-a). Procijenjena vrijednost predmetne nabave za sve grupe nadmetanja ukupno iznosi 318.781,89 EUR (bez PDV-a), odnosno za grupu 7. iznosi 43.905,00 EUR (bez PDV-a)
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
ZA SVE GRUPE NABAVE:
Gospodarski subjekt mora dokazati: upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegovog poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke dostavlja se ispunjeni ESPD obrazac - Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak
A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: za ponuditelja/člana zajednice gospodarskih subjekata.
Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da dostavi ažurirane popratne dokumente - odgovarajući izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici poslovnog nastana gospodarskog subjekta kojim gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Sukladno točki 7.6. Dokumentacije o nabavi, odabrani ponuditelj mora osigurati servis i održavanje predmetne robe putem servisera. Odabrani ponuditelj mora prije potpisa ugovora o javnoj nabavi robe, koji će se sklopiti za svaku grupu zasebno, za grupu u kojoj je odabran, dostaviti Izjavu, potpisanu i ovjerenu od strane odgovorne osobe ponuditelja ili osobe ponuditelja ovlaštene za potpisivanje ponude, o osiguranom servisu i održavanju predmetne
robe putem servisera s navedenim podacima o nazivu i sjedištu tehničkih stručnjaka i odjela za servis, te s imenima i kontaktima osoba ili službi koje će Naručitelj kontaktirati u slučaju nedostatka ili kvara na robi u jamstvenom roku.
Ako odabrani ponuditelj ne dostavi predmetnu Izjavu, Naručitelj će isto smatrati odustajanjem od ponude te naplatiti predmetno jamstvo za ozbiljnost ponude.
U navedenom slučaju, Naručitelj će sukladno članku 307. ZJN 2016 ponovno rangirati ponude te izvršiti provjeru sukladno članku 263. ZJN 2016, ne uzimajući u obzir ponudu prvotno odabranog ponuditelja, te na temelju kriterija za odabir ponude donijeti novu odluku o odabiru ili, ako postoje razlozi, poništiti postupak javne nabave.
Odjeljak IV: Postupak
PMF, Horvatovac 102A, Zagreb
1. Sandra Požar, dipl. soc.;
2. Davor Pintar, bacc.inf.;
3. Marina Bobanac-Marjanović;
4. Branimir Ivanković, mag.soc. (zamjena Dijana Grgurić, dipl.ing.), ovlašteni predstavnik
Naručitelja sa završenim specijalističkim programom izobrazbe u području javne nabave;
5. Sandro Pačarić, mag.iur. (zamjena Vlatka Malinović, univ.spec.admin.publ.), ovlašteni predstavnik Naručitelja sa završenim specijalističkim programom izobrazbe u području javne nabave.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Sukladno točki 1.6. Dokumentacije o nabavi ukupna procijenjena godišnja vrijednost nabave SVIH računala i računalne opreme za potrebe PMF-a u 2023. godini ukupno iznosi: 405.281,89 EUR (bez PDV-a).
a) Procijenjena vrijednost predmetne nabave za sve grupe nadmetanja ukupno iznosi 318.781,89 EUR (bez PDV-a), odnosno po grupama, kako slijedi:
• Procijenjena vrijednost za grupu 1. iznosi: 125.200,00 EUR (bez PDV-a);
• Procijenjena vrijednost za grupu 2. iznosi: 13.650,00 EUR (bez PDV-a);
• Procijenjena vrijednost za grupu 3. iznosi: 47.933,89 EUR (bez PDV-a);
• Procijenjena vrijednost za grupu 4. iznosi: 44.478,00 EUR (bez PDV-a);
• Procijenjena vrijednost za grupu 5. iznosi: 24.515,00 EUR (bez PDV-a);
• Procijenjena vrijednost za grupu 6. iznosi: 19.100,00 EUR (bez PDV-a);
• Procijenjena vrijednost za grupu 7. iznosi: 43.905,00 EUR (bez PDV-a).
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao
pravni interes za dobivanje određenog ugovora o javnoj nabavi i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga
kršenja subjektivnih prava.
Pravo na žalbu ima i središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave i nadležno državno odvjetništvo.
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, 10000 Zagreb
Žalba se izjavljuje u pisanom obliku, te se dostavlja neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili
elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN RH (putem sustava e-Žalba).
Metoda i način dostavljanja žalbe kao i komunikacije sa DKOM dani su na stranicama EOJN-a putem sljedećeg linka:
https://help.nn.hr/support/solutions/articles/12000039492-elektronička-žalba-od-1-siječnja-2018-
Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti naručitelju u roku za žalbu na dokaziv način.
Žalba se izjavljuje u skladu s člankom 405. i u roku sukladno članku 406. ZJN 2016.
Žalba se izjavljuje u roku deset (10) dana, i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne
informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno gore navedenim
opcijama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu. Žalba mora sadržavati najmanje podatke i
dokaze navedene u članku 420. ZJN.
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
Sony & Computers d.o.o. Bijeljina - Filipa Višnjića 67 76301 Bijeljina
-
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
SAGA NFG d.o.o. Banja Luka - Ulica Prvog krajiškog korpusa broj 22 78000 Banja Luka
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
Atos IT Solutions and Services d.o.o. Beograd - Pariske komune 22 11070 Novi Beograd