Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 01.12.2015. 15:38
Nabavka materijala za sigurnosno uzorkovanje krvi za potrebe svih klinika UKCS-a
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
893-1-1-994-3-374/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba Lejla Hasibović
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-527
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta aida.mrkonjic@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
730000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Materijal za sigurnosno uzorkovanje krvi za potrebe svih klinika UKCS-a
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Materijal za sigurnosno uzorkovanje krvi za potrebe svih klinika UKCS-a
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
6.1.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
30,00 KM kompletna T.D.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 18.1.2016. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 18.1.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Bolnička 10, Služba za javne nabavke UKCS-a
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti u skladu sa članom 55 ZJN BiH,
uz prethodno dostavljeni zahtjev i kopiju uplatnice. Uplate se vrše na transakcijski račun broj
3389002207951937
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Lejla Hasibović
Adresa Bolnička 10, Služba za javne nabavke UKCS-a
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-536
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta lejla.hasibovic@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Laboratorijski dijagnostički materijal I ili ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljne informacije u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
70000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 30,00 %
2 Cijena 70,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište O.J. Klinička apoteka UKCS-a
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Laboratorijski dijagnostički materijal II ili ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljne informacije u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
400000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 30,00 %
2 Cijena 70,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište O.J. Klinička apoteka UKCS-a
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Laboratorijski dijagnostički materijal III ili ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljne informacije u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
250000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 30,00 %
2 Cijena 70,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište O.J. Klinička apoteka UKCS-a
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Laboratorijski dijagnostički materijal IV ili ekvivalent
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljne informacije u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
10000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 30,00 %
2 Cijena 70,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište O.J. Klinička apoteka UKCS-a
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name University Clinical Center Sarajevo
UIN 4200089110002
Contact person Lejla Hasibović
Address Bolnička 25
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 298-527
Fax number (033) 298-543
Email address aida.mrkonjic@kcus.ba
Website address www.kcus.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in Annex A – Address for obtaining tender documents
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Material for blood sampling for the purposes of the clinic of the University Clinical Center
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 33000000-0 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care
products
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
4 units
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
6.1.2016.
III 2.c. The fee for the tender documents
Yes
III 2.c-1. Amount
30,00 BAM complete tender document
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 18.1.2016. 11:00:00
Address and place Procurement Office, Bolnička 10, 71000 Sarajevo
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Payments for tender documents are made to the transaction account number
3389002207951937
ANNEX A
I 2. Address for obtaining tender documents
Contact person Lejla Hasibović
Address Bolnička 10, Služba za javne nabavke UKCS-a
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 298-536
Fax (033) 298-543
Email address lejla.hasibovic@kcus.ba
Website
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
30.09.2016
-
30.09.2016
-
30.09.2016
-
30.09.2016
-
30.09.2016
(izmjena) Nabavka materijala za sigurnosno uzorkovanje krvi za potrebe svih klinika UKCS-a
-
15.03.2016
(izmjena) Nabavka materijala za sigurnosno uzorkovanje krvi za potrebe svih klinika UKCS-a
-
19.01.2016
(izmjena) Nabavka materijala za sigurnosno uzorkovanje krvi za potrebe svih klinika UKCS-a