Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.08.2023. 10:32
(aukcija) Nabavka potrošnih materijala za proceduru radiofrekventne i mikrotalasne ablacije tumora
40-1-1-38-3-82/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA KANTONALNA BOLNICA "DR. SAFET MUJIĆ" MOSTAR
IDB/JIB 4227855320001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Sanja Šarić
Adresa Maršala Tita 294
Poštanski broj 88104 Mostar (bhp sa)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 503-286
Faks (036) 576-915
Elektronska pošta sanja.saric@kbmostar.ba
Internet adresa www.kbmostar.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Hercegovačko-neretvanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
radi se o istovrsnoj robi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
11000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
ZA NABAVKU ROBA – POTROŠNI MATERIJAL ZA PROCEDURU RADIOFREKVENTNE I MIKROTALASNE ABLACIJE TUMORA
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
ZA NABAVKU ROBA – POTROŠNI MATERIJAL ZA PROCEDURU RADIOFREKVENTNE I MIKROTALASNE ABLACIJE TUMORA
Ponovljeni postupak za LOT 2 Kateteri urinarni trožilni i trajni silkonski
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
J.U. KB "DR SAFET MUJIĆ"
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
DATO U TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
a)registrovan u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima u zemlji u kojoj su osnovali firmu za obavljanje
djelatnosti koja je predmet ove nabavke u vrijeme predaje ponude.
b)upisan u registar veletrgovaca prometa predmetnom robom kod Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH
U svhu dokazivanja uslova iz tačke
a) ponudjač je dužan dostaviti aktuelni izvod iz sudskog registra(orginal ili ovjerena kopija) ili izjavu ili potvrdu
nadležnog organa(orginal ili ovjerena kopija) iz koje se vidi da je ponudjač registrovan za obavljanje djelatnosti koja je
predmet ove nabavke
b) potrebno dostaviti Rješenje o registraciji veleprometnika (ovjerena kopija)
Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svi članovi grupe zajedno moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti koja je
predmet nabavke ili za dio predmeta nabavke.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
a)da je ekonomsko-finansijski sposoban u pogledu činjenica koje se mogu dokazati iz dokumenata koje izdaje banka ili druga
finansijska institucija u skladu sa pozitivnim propisima.
U svrhu dokazivanja uslova ponuđač je dužan dostaviti Izjavu ovjerenu od strane ponuđača,a koja je sastavni dio tenderske
dokumentacije Prilog broj 6, kao i obične kopije zahtjevanih dokaza.
Ponuđač kojem bude dodjeljen ugovor kao dokaz vjerodostojnosti navoda Izjave iz tačke 13.2. dužan je dostaviti
odgovarajuću potvrdu ili uvjerenje izdato od strane banke ili druge finansijske institucije kojima se dokazuje njegova
ekonomska sposobnost u smislu stanja otvorenih računa.
Napomena:Ponuđač može uz Izjavu odmah dostaviti i tražene dokaze za navode date u Izjavi.Ovim se ponuđač oslobađa
obaveze naknadnog dostavljanja dokaza ako bude izabran kao najpovoljniji ponuđač.Dostavljeni dokazi moraju biti originali
ili ovjerene kopije i ne mogu biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana predaje ponude.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) da je sredstvo koje nudi ponuđač registrovano kod Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH
b) da ponuđena medicinska oprema posjeduju odgovarajuće uvjerenje o kvaliteti izdato od strane organa ovlaštenog
za verifikaciju proizvođača( samo ukoliko medicinskih sredstava traženih javnom nabavkom nema registrovanih kod
Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH)
c) Brošure/katalozi
U svrhu dokazivanja gore navedenih uslova ponuđači su dužni dostaviti sljedeće dokumente:
a) Rješenje ili potvrdu o upisu sredstva u Registar lijekova i medicinskih sredstava kod Agencije za lijekove i
medicinska sredstva, obične kopije dokumenta
b) EC-Certifikat o usklađenosti ili izjave proizvođača o usklađenosti ponuđenog medicinskog sredstva s evropskom
direktivom (Declaration of Conformity) obična kopija
d) Brošure /katalozi na jednom od službenih jezika BiH ili na engeskom jeziku
NAPOMENA: Primjena uslova za dokazivanje tehničke sposobnosti kandidata članom 48.(2) i 49.stav 1(d) i (e) ZJN BiH ) pod
b) , i dokaza traženih za ispunjavanje navedenog uslova pod b) primjenjuje se samo ukoliko ne bude ponuđenih sredstava
registrovanih kod Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH i ukoliko ista ne budu ponuđena. Neregistrovano sredstvo
će se nabavljati po proceduri i uvjetima Pravilnika o proizvodnji i prometu na veliko medicinskih sredstava (Službeni glasnik
BiH broj 71/12).
Ako je period od registracije/ osnivanja ponuđača kraći od perioda za koji ugovorni organ zahtjeva izjave i dokumente koji se
odnose na ekonomsko i finansijsko stanje i tehničku i profesionalnu sposobnost ponuđača, ponuđač treba dostaviti
dokumente samo za period od svoje registracije/ osnivanja.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
06.09.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.09.2023. 09:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto J.U.KB "Dr Safet Mujić" M.Tita 294 , Mostar
Datum i vrijeme 07.09.2023. 10:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BIOMEDICA d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 24A 78000 Banja Luka
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80I 71000 Novo Sarajevo
-
Minerva Medica d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 185XII 71210 Ilidža