Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.08.2023. 12:31
(aukcija) Nabavka laboratorijskih aparata sa reagensima putem najma
1368-1-1-73-3-29/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA "DOM ZDRAVLJA" VISOKO
IDB/JIB 4218310690007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Mahir Duraković
Adresa Branilaca BiH 22
Poštanski broj 71300 Visoko (bhp sa)
Općina/Grad Visoko
Telefon (032) 738-777
Faks (032) 735-170
Elektronska pošta aida.ahic@gmail.com
Internet adresa www.dzvisoko.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Visoko
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kombinacija svega navedenog (kupovina, leasing, zakup, ugovor o zakupu s opcijom kupovine)
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 2.c. Obrazloženje dostave ponuda
Ukoliko je nabavka podjeljena na više lotova, ponuđač koji dostavlja ponudu za više lotova može dokumente kojima
dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje i dokaze sposobnosti koji su zajednički za više lotova dostaviti na jedan od
slijedećih načina:
a) u posebnoj koverti na kojoj će jasno naznačiti da dostavlja dokaze za kvalifikaciju, ili
b) uz ponudu koja je prva po redoslijedu lotova na koji se prijavljuje, ili
c) posebno uz svaki lot
Ostali traženi dokazi i dokumenti koji se podnose za pojedini lot moraju se dostaviti u ponudi za taj lot. Ponuđači mogu
takođe ponudu dostaviti i na način da ponudu za sve lotove za koje dostavljaju ponudu zajedno sa kvalifikacionom i ostalom
dokumentacijom uveže u jedan zajednički uvez.
Ukoliko se dokazi da ne postoje razlozi za isključenje dostavljaju u posebnoj koverti, ponuđač je dužan tu kovertu sa
dokazima i koverte sa ponudama za sve lotove za koje dostavlja ponude , dostaviti u jednoj zajedničkoj koverti na kojoj će
izričito naglasiti šta je sadržaj te koverte.
Ponude za lotove za koje se ponuđač prijavljuje će dostaviti na jedan od slijedećih načina:
c) uvezanu u jednu cjelinu zajedno za sve lotove i zapakovano u jednu kovertu na kojoj će jasno naznačiti za koje
lotove dostavlja ponudu ili
d) odvojeno za svaki lot u posebnoj koverti na kojoj će jasno naznačiti lot za koji podnosi ponudu.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
16000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka laboratorijskih aparata sa reagensima putem najma
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka alboratorijskih aparata sa reagensima putem najma
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
Dodatni predmet(i) | 33696500-0 | Laboratorijski reagensi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
u skladu sa TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
u skladu sa TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
u skladu sa TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
05.09.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.09.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JU "Dom zdravlja" Visoko, Branilaca BiH br 22, 71 300 Visoko
Datum i vrijeme 15.09.2023. 13:00
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Mahir Duraković
Adresa Branilaca BiH 22
Poštanski broj 71300 Visoko (bhp sa)
Općina/Grad Visoko
Telefon (032) 738-777
Faks (032) 735-170
Elektronska pošta aida.ahic@gmail.com
Internet adresa www.dzvisoko.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 - Nabavka laboratorijskih aparata sa reagensima putem najma Koagulacijski analizatori - 2 komada (najam i reagensi
i ostali potrošni materijal)
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 - Nabavka laboratorijskih aparata sa reagensima putem najma Koagulacijski analizatori - 2 komada (najam i reagensi
i ostali potrošni materijal)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
u skladu sa Aneksom 3 TD -LOT 1
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
7900,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Golo brdo bb Donje Moštre Visoko i Branilaca BiH 22 Visoko (1 analizator za koagulaciju i 1 analizator za minerale)
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.09.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.09.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 15.09.2023. 13:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 - Nabavka laboratorijskih aparata sa reagensima putem najma -Analizator za minerale- 2 komada (najam i reagensi
i ostali potrošni materijali)
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 -Nabavka laboratorijskih aparata sa reagensima putem najma -Analizator za minerale- 2 komada (najam i reagensi
i ostali potrošni materijali)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
u skladu sa Aneksom 3 TD - LOT 2
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
8100,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JU „Dom zdravlja“ Visoko, Branilaca BiH br 22, 71 300 Visoko ( 1 analizator za koagiulaciju i 1 analizator za minerale)
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 05.09.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.09.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 15.09.2023. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) 71210 Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar